Gjest womenwomen Skrevet 29. desember 2008 #21 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvorfor skulle lengden ha så veldig mye å si, når g-punktet befinner seg 2-5 cm inne i skjeden ? Vet jo at det kan være snakk om A-spot eller deepspot stimulering, men de fleste som får vaginal orgamse får vel dette pga av stimulering av g-punktet ? Og når du synes at mange menn er smått utstyrt, så er det vel kanskje du som har litt spesielle preferanser, i og med at de fleste menn er helt normalt utstyrt.. Og en penis på "bare" 14 cm er jo gjennomsnittlig... Peniser som er lengre ....er ofte normalt mye tykkere også ! så der har du svaret på det . En tykkere penis stimulerer g - punktet mye kraftigere enn en mye tynnere sak .Om mannen ikke er expert på spesielle støte - teknikker oppover mot g-punktet .Og det er det ikke mange menn som kan ... Du har gode poeng i det at g - pynktet ikke ligger langt opp i kjeden - så derfor trenger ikke penis nødvendigvis være så lang .Ja det stemmer ...Hele " ringen av muskler " av nederste del av sjeden er veldig følsom del av vagina -så en liten penis er også godt .... benekter ikke det . Men så har det kanskje litt med den psykiske opphisselsen også - at det føles godt å føle seg skikkelig fylt opp : ) at man passer meget godt sammen -er en fordel . Nå vil du sikkert begyne å mase om at jenter må begynne å knipe seg trangere osv .. men jeg er normalt trang og har heller aldri født barn - så føler ikke behov for å stramme meg mer opp enn jeg er faktisk . På den annen side får jeg merkelig utrolig lett vaginale orgasmer kunn med fingring også ....og da bare med 1 finger ....Merkelig for den er jo liten i forhold til en penis ? Men det er fordi han kan stimulere mer direkte på g-punktet da og styre den fingern så den treffer g-punktet helt perfekt ...En mindre penis treffer ikke så godt - om støtingen bare går inn ut vet du .... er ikke det som teller .Men trykket mot g-punktet som avgjør nytelsen ....En tykk penis presser mer imot g-puntet ...og det føles derfor mye bedre .Akkurat som en finger kan bruke forskjellig " trykk " mot g-punktet .Hadde menn lært seg å støte litt oppover og presse litt mot der ( mot navlen ) ...hadde sikkert en liten penis greid det samme kunststykket ... men menn gjør som oftest de vanlige inn ut bevegelsene ... ja er en kunst å bruke den også ja .... har man en liten - så får man bare studere teorien ...og lære seg å bruke den max da ....foreløbig har jeg ikke truffet en liten kar ...som kan det .. Mens en med større utstyr trenger ikke tenke på det i like stor grad ...da han føles bedre i utgangspunktet syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #22 Del Skrevet 29. desember 2008 Peniser som er lengre ....er ofte normalt mye tykkere også ! så der har du svaret på det . En tykkere penis stimulerer g - punktet mye kraftigere enn en mye tynnere sak .Om mannen ikke er expert på spesielle støte - teknikker oppover mot g-punktet .Og det er det ikke mange menn som kan ... Du har gode poeng i det at g - pynktet ikke ligger langt opp i kjeden - så derfor trenger ikke penis nødvendigvis være så lang .Ja det stemmer ...Hele " ringen av muskler " av nederste del av sjeden er veldig følsom del av vagina -så en liten penis er også godt .... benekter ikke det . Men så har det kanskje litt med den psykiske opphisselsen også - at det føles godt å føle seg skikkelig fylt opp : ) at man passer meget godt sammen -er en fordel . Nå vil du sikkert begyne å mase om at jenter må begynne å knipe seg trangere osv .. men jeg er normalt trang og har heller aldri født barn - så føler ikke behov for å stramme meg mer opp enn jeg er faktisk . På den annen side får jeg merkelig utrolig lett vaginale orgasmer kunn med fingring også ....og da bare med 1 finger ....Merkelig for den er jo liten i forhold til en penis ? Men det er fordi han kan stimulere mer direkte på g-punktet da og styre den fingern så den treffer g-punktet helt perfekt ...En mindre penis treffer ikke så godt - om støtingen bare går inn ut vet du .... er ikke det som teller .Men trykket mot g-punktet som avgjør nytelsen ....En tykk penis presser mer imot g-puntet ...og det føles derfor mye bedre .Akkurat som en finger kan bruke forskjellig " trykk " mot g-punktet .Hadde menn lært seg å støte litt oppover og presse litt mot der ( mot navlen ) ...hadde sikkert en liten penis greid det samme kunststykket ... men menn gjør som oftest de vanlige inn ut bevegelsene ... ja er en kunst å bruke den også ja .... har man en liten - så får man bare studere teorien ...og lære seg å bruke den max da ....foreløbig har jeg ikke truffet en liten kar ...som kan det .. Mens en med større utstyr trenger ikke tenke på det i like stor grad ...da han føles bedre i utgangspunktet syns jeg . Ja...det ser jo ut som at de ALLER fleste kvinner foretrekker en penis som er over gjennomsnittet, og kan jo egentlig skjønne det. Sier vel nesten seg selv at det er deiligere å bli fylt ordentlig opp enn å ikke bli det. Og de fleste kvinner kan jo få inn en penis som er mye større enn den gjennomsnittlige, og derfor er vel ikke den stor nok til å gi dere følelsen av å være "fylt opp". Men da får jeg vel bare prøve å lære meg noen teknikker da, hehe Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 29. desember 2008 #23 Del Skrevet 29. desember 2008 Som du ser, like mange svar som folk som har svart... Hva med å bare fokusere på at dere faktisk HAR det bra som det er. Og så heller bli positivt overrasket etterhvert? Dette med vaginal orgasme er omdiskutert, svært mange sier at det ikke er noe som heter det engang. Skjeden er ikke så følsom av den grunn at da hadde det vært umulig å føde ( Sjekk sexforum på Doktor online) Forøvrig blir det bare en diskusjon mellom individer som hver seg VET på andres vegne. Og det blir for dumt. Ha det fint som dere har det. Og etterhvert som dere vokser sammen og videre i livet, hvem vet hva dere kan få til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaØH Skrevet 29. desember 2008 #24 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jeg er under 20 år, og får vaginal orgasme hver gang jeg og kjæresten har sex. Veldig fort bakfra, men inn i skjeden. Helt innerst går han fort inn og ut, og det presser utrolig godt på g-punktet. Jeg ejakulerer også, men har hørt det ikke er så vanlig, og det er godt Som jeg har sett folk over sier, at det må passe med kjemi og alt, så er jeg veldig enig. Det handler også hvor tent du er og hvor mye du virkelig vil ha sex. Gjør det romantisk og spennende Endret 29. desember 2008 av MonicaØH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I trettiårene Skrevet 29. desember 2008 #25 Del Skrevet 29. desember 2008 Hei! Jeg er ei jente på 23 år som er lykkelig gift med den beste mannen jeg kunne hatt Vi har vært seksuelt aktive med hverandre i 3 år nå. Ingen av oss har hatt sex før eller med noen andre. Vi har i grunn det fint seksuelt. Jeg får han til å komme gjennom at vi knuller eller at jeg suger han, og han får meg til å komme gjennom slikking eller fingring. Dette er jo veldig godt, men vi har begge et ønske om at jeg skulle ha komt vaginalt. Virker så deilig å komme av knulling liksom, at vi kommer mens begge to holder på. Hvordan er det mulig å komme vaginalt? Vi får det ikke til. Han er helt normalt utstyrt, og ellers ikke noe unormal. Etter 9 års sexliv kom den første vaginale orgasmen til kona. Deretter har det vært to-tre stykker i året. Nå, 14 år etter den første, får hun vaginal orgasme ca. 30% av gangene, men i de siste 10 har det vært 7. Hun nærmer seg 40 og sier selv at hun har "fått dreisen på det". Prøv å la ham kose forsiktig med brystvortene samtidig. En nesten sikker vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 29. desember 2008 #26 Del Skrevet 29. desember 2008 Etter 9 års sexliv kom den første vaginale orgasmen til kona. Deretter har det vært to-tre stykker i året. Nå, 14 år etter den første, får hun vaginal orgasme ca. 30% av gangene, men i de siste 10 har det vært 7. Hun nærmer seg 40 og sier selv at hun har "fått dreisen på det". Prøv å la ham kose forsiktig med brystvortene samtidig. En nesten sikker vinner Kanskje kona de er litt utslitt en viss plass pga barnefødsler ...? Bare lurer -siden hun så sjelden kommer i løpet av et år. Er en alminnelig kjent sak at div . nerveskader kan skje under vaginal forløsning med påfølgende ruptur skader som forårasker permanente nerveskader .... .Leste en amerikansk gynekologisk forskningsrapport som viste at fødsler kan redusere følsomheten ( ganske mye ) pga nerveskader i vagina ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 29. desember 2008 #27 Del Skrevet 29. desember 2008 Som du ser, like mange svar som folk som har svart... Hva med å bare fokusere på at dere faktisk HAR det bra som det er. Og så heller bli positivt overrasket etterhvert? Dette med vaginal orgasme er omdiskutert, svært mange sier at det ikke er noe som heter det engang. Skjeden er ikke så følsom av den grunn at da hadde det vært umulig å føde ( Sjekk sexforum på Doktor online) Forøvrig blir det bare en diskusjon mellom individer som hver seg VET på andres vegne. Og det blir for dumt. Ha det fint som dere har det. Og etterhvert som dere vokser sammen og videre i livet, hvem vet hva dere kan få til! Jeg er uenig i deg. Skjeden er meget følsom - i hvertfal min og jeg har aldri født . Men etter 1 fødsel ....rives mye nervetråder tvert over ..... da er man mindre følsom ....etter det En amerikansk forskningsrapport støtter min mening .Den forteller det samme . Men den gode nyheten er - at det er ikke like jævlig å føde 2 gang .... Er 1 gang som er værst ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I trettiårene Skrevet 29. desember 2008 #28 Del Skrevet 29. desember 2008 Kanskje kona de er litt utslitt en viss plass pga barnefødsler ...? Bare lurer -siden hun så sjelden kommer i løpet av et år. Er en alminnelig kjent sak at div . nerveskader kan skje under vaginal forløsning med påfølgende ruptur skader som forårasker permanente nerveskader .... .Leste en amerikansk gynekologisk forskningsrapport som viste at fødsler kan redusere følsomheten ( ganske mye ) pga nerveskader i vagina ..... Nei nei... Hun kommer hver eneste gang, de andre gangene hjelper jeg eller hun selv til med litt massasje Her er jeg stolt som en hane av min frue, og så synes du hun kommer sjelden Synes ikke 70% på siste 10 forsøk er så verst, jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I trettiårene Skrevet 29. desember 2008 #29 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg er uenig i deg. Skjeden er meget følsom - i hvertfal min og jeg har aldri født . Men etter 1 fødsel ....rives mye nervetråder tvert over ..... da er man mindre følsom ....etter det En amerikansk forskningsrapport støtter min mening .Den forteller det samme . Men den gode nyheten er - at det er ikke like jævlig å føde 2 gang .... Er 1 gang som er værst ... Vel.... fruen min syntes gang nr 2 var verst. Tror nok det varierer voldsomt. Det er jo, fremdeles i følge min frue, ikke vondest når barnet kommer ut, men åpningsriene. Sikkert subjektivt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 29. desember 2008 #30 Del Skrevet 29. desember 2008 Vel.... fruen min syntes gang nr 2 var verst. Tror nok det varierer voldsomt. Det er jo, fremdeles i følge min frue, ikke vondest når barnet kommer ut, men åpningsriene. Sikkert subjektivt det også 7 av 10 er ikke værst nei . Men klart det er grusomt vondt når et barn skal trykkes ut .Selv om jeg ikke har født selv - så har jeg overvært en fødsel " in live " og sett hva det er ...Fy flate hvor hun skrek når ungen skulle trykkes ut .....Ikke tvil om at det er fryktelig vondt og at musklene strekkes max ut når du er " førstegangs -fødende .....Ikke alle blir like " bra igjen " som før ..etter dette .DET er en realitet .Mange føler seg nokså forandret nedentil i årevis etterpå ... Noen går det ok med - mens mange andre får permanente skader på både muskler og nerver ....Er en risiko-sport å føde .Mange blir aldri slik de var før de fødte .DET er en realitet ! Blir derfor helt " feil " å sammenligne kvinner som har født og ikke født med hverandre når det gjelder sexuelle prestasjoner ...... og følsomhet . Her er det store variasjoner ...allt etter " helsetilstanden " .....Husk på det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nepa_* Skrevet 30. desember 2008 #31 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg liker ikke helt at du womenwomen kaller det å få vaginale orgasmer for "seksuelle prestasjoner". Jeg ville nå heller sagt at disse orgasmene kan bli et resultat av seksuell aktivitet. Videre tror jeg du bør slappe av litt ang. sex før og etter barnefødsler, spesielt til etter at du selv har født. Jeg ser du støtter deg til forskning og det er vel og bra argumentasjon, men på meg virker det som du har tatt mest til hjertet skrekkhistoriene. De aller fleste barnefødsler her til lands går greit, et mindretall får store skader og det må være fælt. Dog lever det i Norges land et hav av kvinner som har akkurat det samme hodet og hjertet (vel, hjertet kan varmes opp av å bli mor) som før barnefødselen. Hode og hjertet har mye å si for ens seksuelle nytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #32 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg er uenig i deg. Skjeden er meget følsom - i hvertfal min og jeg har aldri født . Men etter 1 fødsel ....rives mye nervetråder tvert over ..... da er man mindre følsom ....etter det En amerikansk forskningsrapport støtter min mening .Den forteller det samme . Men den gode nyheten er - at det er ikke like jævlig å føde 2 gang .... Er 1 gang som er værst ... skulle veldig gjerne ha sett en link og to til disse amerikanske forsknings raportene dine! sikker på at ikke forskeren heter WommenWommen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. desember 2008 #33 Del Skrevet 30. desember 2008 skulle veldig gjerne ha sett en link og to til disse amerikanske forsknings raportene dine! sikker på at ikke forskeren heter WommenWommen?? Om du er intrisert i å lese om det tema - er det bare å søke på nettet så finner du det sikkert . Men du er jo så skråsikker på at det er bare tull den rapporten jeg leste fra gyn. spesialist ....så da gidder du vell ikke bryet med å lete det opp . Jeg gidder heller ikke lete opp den .... er lenge siden jeg leste den og orker ikke lete opp link til den .Men rapporten er ikke akkurat noe stort " sjokk " !!! Virker ganske logisk at bruk av saks og dype klipp , og revninger og evt skadet muskulatur osv - kan skade en del nerver .... ja .Det er da ikke utenkelig ....men logisk for de fleste . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #34 Del Skrevet 30. desember 2008 Om du er intrisert i å lese om det tema - er det bare å søke på nettet så finner du det sikkert . Men du er jo så skråsikker på at det er bare tull den rapporten jeg leste fra gyn. spesialist ....så da gidder du vell ikke bryet med å lete det opp . Jeg gidder heller ikke lete opp den .... er lenge siden jeg leste den og orker ikke lete opp link til den .Men rapporten er ikke akkurat noe stort " sjokk " !!! Virker ganske logisk at bruk av saks og dype klipp , og revninger og evt skadet muskulatur osv - kan skade en del nerver .... ja .Det er da ikke utenkelig ....men logisk for de fleste . Ingenting er logisk egentlig.. jeg vet om flere som får sterkere vaginale orgasmer etter fødsel, og flere av de skriver om det fenomenet her på kg. jeg er ikke så glad i slike forskerraporter som nesten utelukker alle andre sannheter bare fordi deres sannhet er og skal være den eneste rette. verden er mer kompleks enn som så!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. desember 2008 #35 Del Skrevet 30. desember 2008 Ingenting er logisk egentlig.. jeg vet om flere som får sterkere vaginale orgasmer etter fødsel, og flere av de skriver om det fenomenet her på kg. jeg er ikke så glad i slike forskerraporter som nesten utelukker alle andre sannheter bare fordi deres sannhet er og skal være den eneste rette. verden er mer kompleks enn som så!! Jeg syns det er logisk konsekvens jeg. Men ingen fødsler er like - noen ender opp med fatale alvorlige skader - andre unnslipper og har en lett fødsel .Konsekvensene er her selvfølgelig ulike . Og heldigvis har kvinner mange forskjellige måter å oppnå orgasmer på ...bare så det er sagt også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. desember 2008 #36 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei du dame 41 ! Vedder på din nye mann - er mye bedre utstyrt enn dine tidligere partnere .....? En blir litt mer kresen i valg av partnere med alderen ... Hva mener du med bedre utstyrt? At han skulle ha veldig stor penis? Det har han slett ikke. Aner ikke hvor lang/tykk den er, men den er helt gjennomsnittlig. Faktisk mindre enn de fleste av mine tidligere partnere. Men den bare passer perfekt til meg, med hensyn til vinkel og hvordan han treffer de rette punktene hos meg. Og at vi i tillegg har den rette kjemien på alle andre områder, og er veldig glad i hverandre, gjør sex såååå mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke womanwoman iallefall Skrevet 30. desember 2008 #37 Del Skrevet 30. desember 2008 Ser at womanwoman er igang igjen med alle sine tragiske og fordomsfulle meninger. Jeg har født tre barn, og har pr dags dato sterkere, og da mener jeg mye sterkere orgasmer nå enn før fødslene mine. De kan faktisk ikke sammenlignes i sterkhetsgrad nå, mot de jeg hadde tidligere. Jeg kommer også oftere nå, og fortere. Og typen har aldri opplevd at en dame har kommet så intenst og lenge som jeg gjør. Tror du bør oppleve å føde før du kan argumentere for hva som er riktig. Om du hadde undersøkt meg så tviler jeg for at du hadde forstått at jeg hadde født barn. Jeg syns nesten litt synd på dine bastante meninger, og ditt syn på å føde. Skulle tro typen din har vært sammen med ei dame som har født, og som du er drit sjalu på slik som du snakker om barnefødsler. Hun som du mente var aseksuell vettu. Han hadde det nok bedre sammen med henne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 30. desember 2008 #38 Del Skrevet 30. desember 2008 Det du skriver Womanwoman er ikke riktig for 99% av kvinner som har født vaginalt. Jeg fødte en datter for 6 uker siden, og hadde sex etter 4 uker og det var mye bedre og jeg er mye trangere. Har fått en følsomhet der nede som jeg ikke hadde før, så jeg ser faktisk lysere på det å kunne få vaginalorgasmer nå enn før jeg fødte. Slutt med skremselspropagandaen din og kom tilbake når du har født selv! Først da har du lov til å uttale deg om akkurat dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I trettiårene Skrevet 30. desember 2008 #39 Del Skrevet 30. desember 2008 Flotte svar, damer. Jeg gadd ikke debattere videre straks jeg forstod hvilken besserwisser denne womenwomen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. desember 2008 #40 Del Skrevet 30. desember 2008 Det du skriver Womanwoman er ikke riktig for 99% av kvinner som har født vaginalt. Jeg fødte en datter for 6 uker siden, og hadde sex etter 4 uker og det var mye bedre og jeg er mye trangere. Har fått en følsomhet der nede som jeg ikke hadde før, så jeg ser faktisk lysere på det å kunne få vaginalorgasmer nå enn før jeg fødte. Slutt med skremselspropagandaen din og kom tilbake når du har født selv! Først da har du lov til å uttale deg om akkurat dette. Dere er så A4 hele gjengen og kommer i så voldsom " forsvarsposisjon " ... At virker jo bare latterlig at dere voksne mennesker ikke greiser se 2 sider av samme sak En sak har alltid TO SIDER .Mange har positive opplevelser men OGSÅ FINNS DET MANGE NEGATIVE Opplevelser med hvordan et sexliv utvikler seg - etter en fødsel som kan ha vært komplisert .Det leser man ofte om i media også som påpeker en fødsel kan skape trøbbel for et pars sexliv-det er ikke noe nytt for noen skulle jeg tro . Kunn for KG kvinnene ser det ut som .Men slike tilfeller er TABU virker det som og er ikke tillatt å nevne engang eksisterer inne på KG -virker det som .Lev nå bare i deres egen " perfekte " verden da .Og fortsett å romantiser vaginale fødsler som rene saliggjørelsen for alle kvinner .Hvorfor gidde bry seg da så mye om en forskningsrapport fra utlandet andre har lest - som er totalt virkelighetsfjern i KG kvinnenes øyne : ) Syns nesten det er komisk å bli så " angrepet " av andre kvinner ...Tydelig dette er en " hellig ku " som ikke er lov å være skeptisk til i Norge i dag ....man skal automatisk fornekte at det finns en bakside av medaljen og ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg