Gjest Hjelp Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Heisan! Jeg fikk mensen da jeg var ca 12-13 år. Nå er jeg 15. Jeg har enda veldig små bryster, og jeg er 163 cm høy. Jeg lurer på , kommer brystene mine til å slutte og vokse? Og er det enda håp for å bli 170 høy? Eller 167? For, jeg vil ikke bruke 65a resten av livet, og jeg vil ikke være så lav heller! Har dere noen historier fra da dere var på min alder, f,eks at da du var 15 år begynte du plutselig og vokse?
Pjukset Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Heisan! Jeg fikk mensen da jeg var ca 12-13 år. Nå er jeg 15. Jeg har enda veldig små bryster, og jeg er 163 cm høy. Jeg lurer på , kommer brystene mine til å slutte og vokse? Og er det enda håp for å bli 170 høy? Eller 167? For, jeg vil ikke bruke 65a resten av livet, og jeg vil ikke være så lav heller! Har dere noen historier fra da dere var på min alder, f,eks at da du var 15 år begynte du plutselig og vokse? Jada, både du og brystene dine vil fortsette å vokse, jeg var langt fra ferdigvokst da jeg var 15. Men ikke røyk, det kan hemme veksten
Gjest Miam Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Det er jo veldig individuelt, men jeg mener å huske at jeg var ferdig utvokst, på alle punkter når jeg var 16/17 år. Men selv om du kanskje er misfornøyd med brystene dine nå, så kan de jo fortsatt vokse en del, og forblir de små, så får man lære seg til å like de Jeg har også hørt at man kan gjøre styrkeøvelser for å trene brystmusklene, og da får jo man litt "mer pupper". Men slapp av, det er jo ikke sikkert du er ferdig utvokst ennå
Gjest dalieo Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har vokst mye siden jeg var 15. Er 19 nå, og har gått fra 65A til 75B. Men så er jo alle forskjellige, da. En ting du kan gjøre er å se på kvinnene i familien din for en pekepinn
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Heisan! Jeg fikk mensen da jeg var ca 12-13 år. Nå er jeg 15. Jeg har enda veldig små bryster, og jeg er 163 cm høy. Jeg lurer på , kommer brystene mine til å slutte og vokse? Og er det enda håp for å bli 170 høy? Eller 167? For, jeg vil ikke bruke 65a resten av livet, og jeg vil ikke være så lav heller! Har dere noen historier fra da dere var på min alder, f,eks at da du var 15 år begynte du plutselig og vokse? Hvor høy en blir, og størrelse på brystene er jo mye genetisk bestemt. Jeg vokste sikkert til jeg var 18, men fikk ikke mensen før jeg var 15 1/2. Hva brystene angår, var jeg størrelse 70A da jeg giftet meg 21 år gammel. Nå er jeg 37 og har en størrelse på 75D. Har langt på meg ca. 10kg i denne perioden, noe som sikkert har sammenheng, og er nå 170 høy og 62 kg.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Tror det har en del med fettet du har i din kropp, i og med at bryster er for det meste formet av fett. Mine vokste en del mellom 15-20. Da jeg hadde noe som lignet spiseforstyrrelse ble mine bryster mindre ganske kjapt, men gikk til normalt da jeg la på meg til normal str.
Gjest Tanita Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Nei, de kommer nok til å vokse mye enda. Vent til du er 23-24 og se.
Gjest Gjest_sol_* Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 Da jeg var 15 brukte je 75b, nå bruker jeg 75f.. så ja, de kan godt vokse mer. og det kan godt hende du vokser noen cm til i høyden. Men uansett hva som skjer blir du nok en flott dame!
Gjest Gjest_lillea_* Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 Heisan! Jeg fikk mensen da jeg var ca 12-13 år. Nå er jeg 15. Jeg har enda veldig små bryster, og jeg er 163 cm høy. Jeg lurer på , kommer brystene mine til å slutte og vokse? Og er det enda håp for å bli 170 høy? Eller 167? For, jeg vil ikke bruke 65a resten av livet, og jeg vil ikke være så lav heller! Har dere noen historier fra da dere var på min alder, f,eks at da du var 15 år begynte du plutselig og vokse? Hvorfor i all verden vil du bli høyere? Er da fint å være lav også. Jeg er 159 og fornøyd med det. Sluttet vokse da jeg var 15. Man vokser ca 6 cm etter at man har fått mensen. BH-størrelsen min derimot har økt siden jeg var 15 ja hihi.
Gjest imli Skrevet 29. desember 2008 #10 Skrevet 29. desember 2008 BH-størrelsen din kommer nesten garantert til å øke Da jeg var 15, var jeg vel ca. 167 cm og brukte 70A i BH. Nå, når jeg er 23, er jeg 175 cm og bruker 75C/D. Var ferdig utvokst rundt 20-21 år tenker jeg.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 BH-størrelsen din kommer nesten garantert til å øke Da jeg var 15, var jeg vel ca. 167 cm og brukte 70A i BH. Nå, når jeg er 23, er jeg 175 cm og bruker 75C/D. Var ferdig utvokst rundt 20-21 år tenker jeg. Takk for svar, du gir meg virkelig håp! Men når fikk du mensen da? og enkelte av dere andre gir meg mindre håp.. feks du som sa at man vokser ca 6 cm etter man har fått mensen. Jeg vil virkelig bli høyere! Virkelig! Og jeg er nesten sikker at jeg har vokst mer enn 6 cm siden jeg fikk mensen.. Er det noen flere som kan dele sine erfaringer? ( husk samtidig og oppgi når du fikk mensen) Alle svar hjelper meg virkelig!
Pjukset Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 Takk for svar, du gir meg virkelig håp! Men når fikk du mensen da? og enkelte av dere andre gir meg mindre håp.. feks du som sa at man vokser ca 6 cm etter man har fått mensen. Jeg vil virkelig bli høyere! Virkelig! Og jeg er nesten sikker at jeg har vokst mer enn 6 cm siden jeg fikk mensen.. Er det noen flere som kan dele sine erfaringer? ( husk samtidig og oppgi når du fikk mensen) Alle svar hjelper meg virkelig! ALLE er forskjellige, det finnes ingen fasitsvar for hvor høy du kommer til å bli, hva du kommer til å veie, hvor store puppene dine kommer til å være. Når du fikk mens har ingen relevans for hverken høyden eller bh-størrelsen din 5 år frem i tid...Ikke tenk på det, du er bare 15 år og skal vokse i flere år til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå