Gå til innhold

Var din bryllupsdag PERFEKT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enhver kommende brud er sikkert fyllt av spenning og store forventninger til bryllupsdagen.

Men hvis du tenker deg om i ettertid,BLE den så perfekt som du hadde trodd?

Har lest noen innlegg her inne,og noen bruder tror denne dagen er som å gå på rosa skyer.... :-?

Selv giftet jeg meg for 10 måneder siden,og vi hadde en helt grei dag...

Hverken mer eller mindre faktisk...!

Tidlig opp om morgenen,fortet oss til frisøren,lange timer i frisørstolen,jeg var sulten og hadde sommerfugler i magen....

Etterpå hastet min forlover og jeg tilbake til hotellet,der vi ble hentet og fraktet til kirken.

Det var varmt,jeg svettet og brudekjolen klødde.... :-?

Da vielsen var over skulle alle ta bilder.. Smile,smile,smile....

Jeg var sliten i kjevene etter fotoseansen...

Deretter gikk turen til restauranten der vi skulle spise..

Masse mennesker.. Alle glodde!

Folk vi ikke kjente kom for å gratulere.. Måtte smile mer..... Kjevene var snart i ferd med å låse seg..! :-?

Middagen var nydelig.

Endelig fikk vi igjen pusten og kunne slappe litt av.

Etter maten var det full fart igjen..

"Alle" skulle danse med meg..Også jeg som HATER og danse.. :roll:

Da klokken nærmet seg 02.00 var jeg helt kaputt....

En lang dag var endelig over,og vi kunne takke for oss.

Bryllupsnatten???

Den var i allefall ikke slik jeg har lest om... :-?

Vi ville bare sove,sove,sove...

Alt i alt var det en fin dag,men heldigvis er dette noe jeg bare gjør EN gang i livet..

Hører gjerne hvordan deres dag var..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

For meg var min bryllupsdag akkurat som jeg ville ha den.

Jeg ønsket meg et lite bryllup med forlovere og nærmeste familie.

Jeg hadde en enkel brudekjole og min mann hadde dress.

Hadde fotografering før vi dro til sorenskriveren.

Etterpå hadde vi middagen og kaffen hjemme. Været var også kjempeflott den dagen.

Vi koste oss utover dagen og natten, og bryllupsnatten hadde vi i vår egen gode seng. (dekt med rosenblader)

Synes dagen var flott og minnesrik! :D

Skrevet

heissann....

neida...den ble ikke helt som forventet....men jeg sitter alikevel igjen med mangen gode minner.....

og bare for å ha sagt det.....vi var så slitne på bryllupsnatta at vi tok boblebad og etterpå krøp vi tett intil hverandre og sov.....det angrer vi ikke på..... :D :wink:

klem fra Lena

Gjest Embla s
Skrevet

Godt poeng, Barbie!

Jeg blir litt matt og forundret over hvor mye det er mulig å tyne ut av et giftermål.... Ser ut som Form er viktigere enn Innhold for svært mange? Når jeg tenker på "det perfekte bryllupp", ser jeg for meg en vielse i tråd med parets livssyn og en sammenkomst hvor alle som er med hygger seg og er glade på brudeparets vegne. Også tenker jeg at Nydelig Mat og Ditto Drikke er et must! :lol: Hverken mer eller mindre!

Skrevet

hei hei tror alle bryllupsdager er litt kaotiske me det er bare sånn det er.

Skrevet

Vår dag ble faktisk bedre enn forventet. Jeg hadde på forhånd klart å roe meg litt ned og hadde ikke forventninger om at dette skulle bli så utrolig som alle påstod. Man er veldig sliten når endelig dagen kommer, og dette kan jo gjøre at dagen ikke blir sånn man tror.

Dagen vår gikk smertefritt og jeg er fornøyd med gjennomføringen. Noen småproblemer fikk vi selvsagt, men det var heldigvis ikke noe gjestene la merke til. Dette var småting som at isbitene ikke frøys som dem skulle...

Vi klarte å slappe av denne dagen og det gjorde at vi også nøt hvert minutt. Vi hadde litt tid til hverandre og mye tid til gjestene, allikevel gikk dagen altfor fort! Bryllupsnatten var også koselig, men naturligvis er man sliten når kvelden kommer!

Men til tross for alt dette er jeg sjeleglad for at dagen er over. Det krever mye å planlegge et bryllup og jeg er glad vi er ferdig med alt sammen. Planleggingen er en flott del av bryllupet, men når alt er over er det veldig deilig å bare lene seg tilbake og vite at vi klarte det bra!

Gjest Fru Meta
Skrevet

Tja. Perfekt er jo et sterkt ord, men allikevel vil jeg vel påstå at det ihvertfall ikke var langt unna..

Vi hadde fest for tilreisende dagen før. Veldig deilig for da fikk vi snakket litt mer med de som hadde kjørt over 50 mil for å komme i bryllupet. Og så bedret det tonen mellom gjestene fordi de hadde truffet hverandre før.

Frisøren var kjempeflink og jeg hadde med en venninne som kjøpte baguetter og vartet meg opp. Jeg var ganske rolig, så det var bare kjekt å være hos frisøren. Dessuten hadde jeg sovet godt natten før.

Fotograferingen tok vi i fred og ro før vielsen. Det er jeg i ettertid veldig glad for selv om han fikk se meg før vielsen. Vi slapp å tenke på at gjestene ventet på oss.

Presten var litt småmorsom og vielsen ble veldig flott!! Vi satt med ryggen til gjestene og hadde bare presten og hverandre å konsentrere oss om. Syns det var en fordel.

Alt under festen gikk jo ikke helt som vi hadde planlagt, men det var bare detaljer som ingen la merke til allikevel og ikke noe jeg bekymret meg over.

Vi leide en proff toastmaster som tok seg av koordineringen. Vi hadde flere møter med ham før dagen og han hadde ideer og tanker som vi hadde stor nytte av. Var vel verdt pengene vi brukte!

Og bryllupsnatten og morgenen etter... Vel, aktiviteten tror jeg ikke jeg skal klage på :wink: :oops:

Skrevet

Selv om jeg i ettertid savnet et par ting, er jo det viktigste at jeg/vi opplevde dagen som "perfekt"....

Var fryktelig nervøs hos frisøren, var på ørten ganger....Gikk fra frisør til kirken, og hadde en nyydelig vielse. Champagnen vi skulle ha til fotosession kom for sent (lå i feil bil), og bryllupskaken vi lagde selv ble på bare en etasje - skulle hatt den på i hvertfall 2....men middagen og festen var helt topp! Mange koselig taler, og maten var upåklagelig.

Og været var nesten FOR varmt.....Aldri fornøyd, hehe :wink:

Skulle ønske at jeg hadde ordnet et gjestealbum, for det hadde vært så kos å hatt til etterpå.....

Danset masse, og vi var de siste som forlot festen. Tok et lite nachspiel med noen venner på hotellet - kosen tok vi neste morgen....

Skulle gjerne hatt detaljer som gjestealbum og champagnen på plass, også skulle jeg vel ønske at vi bare hadde hatt en fotograf - det er en del bilder vi ser inn i hver vår linse........

Men, som sagt, det viktigste er hvordan man har det på selve dagen, ikke detaljene man kommer på i ettertid!

Og idag har vi 2 års bryllupsdag!!!!

Skrevet

Kan ikke si annet enn at jeg opplevde dagen vår som mer eller mindre perfekt!!

Noen småting som ikke var helt som det skulle, men det var ikke noe jeg klarte å irritere meg over før dagene etterpå....

:D

Skrevet

Perfekt og perfekt. Det spørs vel hva man legger i det..

Vi følte at vi hadde en fantastisk dag- mye pga alle ting som KUNNE gått galt men som ikke gjorde det...( det var på forhånd stor spenning om det kom til å bli flystreik, fortsatt pissregn og om jeg fortsatt var kjempesyk)

Men da dagen opprant så var jeg i god form, gjestene var på plass. Vi fikk ENDELIG sagt ja til hverandre og utover det så ønsket vi oss ikke mer.....

Det viktigste er at vi i ettertid sitter igjen med følelsen av at vi koste oss og fikk oppfylt vårt ønske om å bli gift.. Dessuten glemmer vi aldri da vi fikk se hverandre i kirka-oppstasa og lykkelig. DET var så flott!!!

SÅ på en måte var dagen vår perfekt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...