Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Har i flere år hatt en stor ikea monster-sofa, dvs det ser ut som en stor haug med store puter. Sofaen har ingen pen fasong og tar opp for mye plass i stua. I tillegg kan nevnes at sofaen nå begynner å bli sliten, så putene glir bare ut og sofaen har dermed om mulig enda mindre fasong. Før i tiden ble det laget mer elegante sofaer. Jeg har til nå kikket på disse nettsidene: ikea a-møbler skeidar living Det jeg er ute etter er altså en sofa med mer elegant fasong, ca 150-200 cm bred, stoff, gjerne avtagbart. Farger kan ikek være mørke farger, ser for meg beige eller aller helst en stilig rødfarge! Pris: 0-15 000 for den rette sofaen som jeg kan ha i mange år. Noen med tips til pen sofa? ev flere butikker jeg kan kikke etter sofa? Bor i Oslo.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Modern|interior In Shop Fine Design Norge Bolia R O O M
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Hva med Bohus og møbelringen? Man vet aldri, kanskje du finner noe hos de trauste og kjedelige møbelbutikkene?
Zzyzx Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 (endret) http://www.sofasogood.no/ Showroom i Oslo, ved Anker hostel, Hausmannsgate trikkestopp. Endret 25. desember 2008 av Zzyzx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå