Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Ser at det er en ledig deltidsjobb som resepsjonist hos Thon Hotel Cecilie. Jeg er kvalifisert nok, men saken er at jeg ikke er noe særlig pen. Skal jeg bare glemme å søke etter? PS: Er en skjeggete mann.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 For det første: Verken Thon eller andre arbeidsgivere har lov til å diskriminere pga kjønn. For det andre: Så lenge du er velstelt - dvs. at hår og skjegg er rent og velholdt, at du vasker deg regelmessig - så vil utseendet ikke ha noe å si for jobben din som resepsjonist. Det er mye viktigere at du er serviceorientert, liker å behandle kunder og yte service samt at du kan takle å arbeide under press. Å jobbe i en hotellresepsjon er en utfordrende jobb som ofte krever at du må kunne stå på og være løsningsorientert og impulsiv fordi det ofte kreves avgjørelser og løsninger på stedet. I tillegg må du kunne en del om kasseoppgjør og litt om regnskap. Jeg ville søkt uten å tenke for mye over at du er gutt med skjegg. Det er min påstand at å være resepsjonist på et hotell er vel så mye en "guttejobb" som "jentejobb" selv om det ikke er så all verdens godt betalt. Spesielt på kveld og natt er det også en fordel at det er menn på jobb da det - f.eks. på et sentralt beliggende hotell av og til kan ramle inn ganske varierende klientell. Søk du ...
MissStiles Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Ikke noe krav å være pen som resepsjonist. Bare søk på stillingen du.. Lykke til!
somerfugl Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Hvor mange er lønn for resepsjonist medarbeider? Er det noen spesielt med utdannelse foran å beggyne arbeider innen resepsjonist posisjon? Jeg snakker i 5 språk flyttende og jeg tenker det er veldig viktig kompetanse innen reiseliv!
Kakee Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Hvor mange er lønn for resepsjonist medarbeider? Er det noen spesielt med utdannelse foran å beggyne arbeider innen resepsjonist posisjon? Jeg snakker i 5 språk flyttende og jeg tenker det er veldig viktig kompetanse innen reiseliv! Etter hva jeg har hørt ca 120 - 135,- timen.
DingDong Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Ser at det er en ledig deltidsjobb som resepsjonist hos Thon Hotel Cecilie. Jeg er kvalifisert nok, men saken er at jeg ikke er noe særlig pen. Skal jeg bare glemme å søke etter? PS: Er en skjeggete mann. Nå får du gi deg din herlige, skjeggete og usikre mann. Den jobben der er din, ta den.
MissStiles Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Hvor mange er lønn for resepsjonist medarbeider? Er det noen spesielt med utdannelse foran å beggyne arbeider innen resepsjonist posisjon? Jeg snakker i 5 språk flyttende og jeg tenker det er veldig viktig kompetanse innen reiseliv! Hvis du har litt erfaring fra det å jobbe med service så er det bra men ikke noe krav. Jo flere språk du kan, jo bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå