Gå til innhold

P-piller og utroskap/brudd i forholde


Gjest Gjest_Tuppa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tuppa_*

Kan dette være tilfellet? Ser at det er mange studier som påstår dette, at kvinner endrer smak for menn med og uten p-piller. Jeg ble skilt etter jeg sluttet på p-pillen og følte absolutt null tiltrekning til min daværende mann. Lurer på om det er andre med samme erfaringer?

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=256775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
Kan dette være tilfellet? Ser at det er mange studier som påstår dette, at kvinner endrer smak for menn med og uten p-piller. Jeg ble skilt etter jeg sluttet på p-pillen og følte absolutt null tiltrekning til min daværende mann. Lurer på om det er andre med samme erfaringer?

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=256775

Jeg traff min nåværende mann som jeg fortsatt er sammen med for 6 år siden .Jeg gikk ikke på p-piller og har aldri brukt p-piller eller prevensjon som inneholder hormoner .Jeg syns mannen min alltid lukter godt .Lukten hans kjenner jeg i sengetøyet når han ikke er hjemme ...f.eks eller klærne hans . jeg gjenkjenner den og liker den .Og sexuell tiltrekningen mellom oss er også topp etter 6 år fortsatt .

.....jeg tror forskningsresultatene har noe for seg ja .

Jeg har f.eks møtt noen " menn " jeg syns lukter direkte ubehagelig . Og jeg vil ikke sitte ved siden av dem engang tett ....bare det føles ubehagelig psykisk på meg ...føler jeg vil holde god avstand til slike menn .På ONS .....har jeg merket at noen menn - overhodet ikke tenner meg når det kommer til stykket ....selv om jeg likte dem først på uteplassen utseendemessig og allt når jeg traff dem .Mens andre ONS har vært full klaff og vanvittig lidenskapelig god sex jeg ønsker mer av etterpå og lengter etter ..... Jeg er veldig sensitiv for lukt .Jeg har mye sterkere luktesans og hørsel enn min mann også har jeg merket . Så jeg tror på forskningen ang p-piller .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med samboer da jeg ikke gikk på hormonprevensjon. Har både gått på mini-pille og p-ring mens vi har vært sammen, akurat nå er jeg hormonfri, for har glemt å ordne ny resept. Merker ingen forskjell jeg, gitt, så forskningsresultatene gjelder absolutt ikke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke på noe da jeg ble sammen med samboeren min. Har i ettertid gått på p-piller, p-sprøyte og er nå hormonfri igjen, uten å merke noen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok godt det kan stemme for mange, men klart, det finnes alltid unntak.

Har aldri gått på hormonprevensjon selv etter jeg ble sexualt aktiv,så jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...