ninuska_ Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 (endret) Er det noen som vet om Ibux / Paracett kan fungere på hormon-balansen? Endret 17. desember 2015 av ninuska_
Gjest Pascale Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Jeg har hatt mensen forrige uke, og denne uken har jeg gått på mye paracett og ibux. Plutselig i dag, var det fullt av mørkebrunt blod/utflod .. Jeg fikk helt panikk. Er det noen som vet om Ibux / Paracett kan fungere på hormon-balansen? Eller.. Jeg bruker selv bare Naproxen og Panodil Zap. Hvordan virker Ibux Kanskje du kan finne noe her: Om mensen
ninuska_ Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2008 Takk Vet du om det er normalt å få feber etter 3-4 dager? :/
Avalon Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 Takk Vet du om det er normalt å få feber etter 3-4 dager? :/ Hei hvis du har feber uten å vite hvorfor, dvs at du ikke er forkjølet, influensa e.l så bør du gå til lege. Ibux og paracet virker ikke på hormoner. Du kan ha hatt en mellomblødning, det er normalt.
ninuska_ Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2008 Ok Nei, jeg har ingen "symptomer" på forkjølelse eller noe annet, ingen tett nese, sår hals eller lignende. Kun smålig feber
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå