Gjest Gjest_Tuppa_* Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Jeg begynte nylig på Loette og har nå kommet til pille nr 13. Jeg er sånn passe fornøyd med den, eneste småting er litt svaaaaaak hodepine iblant rett etter jeg tar den og bittelitt ømhet i brystene, men det gir seg fort. En liten ting til var at jeg fikk en blodflekk i trusen på dag 9 (dag 14 av min vanlige syklus forrige måned). Er det normalt å ha bare en blodflekk? Eller burde det kommet mer spotting? Venninnen min hadde visst spottet hele brettet:-/
Avalon Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Ja det er normalt. Jeg spottet aldri da jeg gikk på loette, men spotter noen få små flekker av yasmin
Gjest Gjest_Tuppa_* Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Ja det er normalt. Jeg spottet aldri da jeg gikk på loette, men spotter noen få små flekker av yasmin Åja, hehe. Og jeg spottet aldri med Yasmine:-) Eller noen annen P-pille for den del
Avalon Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 Åja, hehe. Og jeg spottet aldri med Yasmine:-) Eller noen annen P-pille for den del Alle merker virker veldig forskjellig på folk, hadde venninner som blødde kontinuerlig gjennom brettene på loette da de begynte på dem. Rare greier det der
Gjest Gjest_tuppa_* Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 Alle merker virker veldig forskjellig på folk, hadde venninner som blødde kontinuerlig gjennom brettene på loette da de begynte på dem. Rare greier det der Ja, min veninne feks blødde hver dag hun tok pillen, og leser at flere har gjort det her. Men så er det også slik at Loette inneholder mindre hormoner enn vanlige p-piller, og kanskje ikke virker like bra på alle eller?
Avalon Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 Ja, min veninne feks blødde hver dag hun tok pillen, og leser at flere har gjort det her. Men så er det også slik at Loette inneholder mindre hormoner enn vanlige p-piller, og kanskje ikke virker like bra på alle eller? Ja det er sant det, noen trenger mye hormoner andre ikke. Det gikk strålende for meg på loette, helt til jeg hadde brukt dem i 2år, da ble det plutselig alt for lite hormoner. Blødde 3-4uker i sammeslengen, herlig. Det var egentlig ganske dumt, siden jeg har migrene også, fikk ikke mer migrene av loette, men nå når jeg går på yasmin istedet.....urk... jaja:p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå