Gå til innhold

Når vondt blir godt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Zita, ikke logget på

Under diskusjonen i denne tråden her

Brazilian Wax som sexlek?

dukket tanken opp om å starte en tråd som handler om smerte som nytes under sex og kos.

Selv liker jeg å få etpar gode klaps på baken mens vi har sex. Det er passe småfrekt. Kommer han inn i meg bakfra, liker jeg at han tar meg hardt og holder meg i håret (på hodet :wink: ) samtidig. Da kommer jeg ingen vei, og han har meg i sin hule hånd. Deilig.

Voksing av underlivet ble også en suksess som lek oss imellom. Det gjorde vondt, men det gode med det var at han tok seg av meg med å påføre meg smerten fordi jeg ville det. Og etter etpar dager ble resultatet riktig lekkert også.

Liker du at det gjør litt vondt under sex?

Zita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fuglehue

Jo nå skal du høre, det er bare morro! Som da jeg var litt for trang for fyren og han trengte inn i meg og jeg skrattlo for det var så vondt... høhø høres ikke helt seriøst ut men sånn ble det.

En ting jeg må få anbefale for deg, har du prøvd med gassmaske på? Huhu! opplevde dette første gang for noen dager siden, STEIKE!!! Kan prøve å forklare... Pustelydene i seg selv blir mye kulere :briller: og det ble faktisk sterkere orgasmer på meg, aner ikke hvorfor, og gøy og se at alt dogget seg til på disse øye-sakene til jeg ikke kunne se en ting... og da det gikk for meg begynte jeg å se ting som ikke var der, og alt var steike pine rått wræhæhæ :kjempesinna: Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Hanne~

OgaBoga er et friskt pust her inne, ser det ut til. Dog tviler jeg på at det var så friskt under den masken etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Liker du at det gjør litt vondt under sex?

JA!!!

Men ikke hver gang og ikke hele tiden.

Jeg er sadomasochist, sunn, frisk og stolt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

En ting jeg må få anbefale for deg, har du prøvd med gassmaske på? Huhu! opplevde dette første gang for noen dager siden, STEIKE!!! Kan prøve å forklare... Pustelydene i seg selv blir mye kulere :briller: og det ble faktisk sterkere orgasmer på meg

"Og je me saaahaaaaaaaahahahaaalt og PEPPARRRRRRRRRRR!!"

janove kaizer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dette her var jo ganske uskyldig.

Nyt SM mellom voksne mennesker som begge har glede av dette med god samvittighet!

Innlegget er endret av moderator. Hege

www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OgaBoga i.i.

Det var jo det som var morsomt, at det ble hallusinasjoner og dududu men vi skal sløyfe gassmaskesexen til jeg får meg en mindre og feminin en, som ikke dekker øyenene, for selv om det var gøy måtte han ofte tenke "Det ER ****, det ER ****", siden masken er fra 2 verdenskrig så kunne det blitt forvekslet med en tysker under gassangrep som lå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerte og sex kan jo gå hånd i hånd... Har aldri tatt av fullstendig under S&M'ens virke, men litt mildere former kan tenne meg godt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt røft er bare deilig, men ikke innmari vondt og ikke hver gang... Litt steinalder er jo bare fint! :oops:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Litt steinalder er bare fint, ja! Suzy, det var en morsom (og god) beskrivelse :ler:

Jeg liker å ha kontroll og jeg liker å bli tatt kontrollen over. Andre ganger er det fint å bare være ømme og kjærlige på den veldig snille måten.

Synes det er veldig vanskelig å trekke en grense for hva som er SM og ikke. Gidder ikke analysere det, eller sette et spesielt navn på det, så lenge det er bra for begge.

Vibeke

(primitiv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ikke så nøye hva en kaller det, bare en liker det en gjør!!!

Jeg må tilstå at jeg ofte setter SM-betenelsen på aktiviteter/ handlinger som jeg oppfatter som SM-relaterte. Ikke fordi ord i seg sjøl er viktige, men for å få fram at vi er mange som liker det røft, og for å vise at SM ikke nødvendigvis er skummelt, sjeldent og sært. SM trenger ikke å inkludere vondter i det hele tatt forresten.

For min del kan vondter oppsummeres slik:

Godt-vondt = SM, deilig, sunt og spennende

Vondt-vondt = Overgrep, skummelt, farlig og no-no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kinga

Jeg tror de aller fleste bedriver noe som kan beskrives som SM i en eller annen form. Ja, da snakker vi om voksne mennesker som har sex og at dette er på frivillig basis, altså.

Derfor får jeg spasmer av folk som fordømmer sånt (men det var ikke tema her og derfor slutter jeg av nuh, før jeg roter meg langt ut på viddene).

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Vibeke!

Er rimelig sikker på at de fleste par har et ganske vidt spekter av samleie"typer" - en dag ømt, en dag hardt osv... og at det er mye innenfor det helt alminnelige som like godt kunne vært stemplet som SM.

Who bloody cares, sier nå jeg, bare det er godt! :hoho:

Suz - også primitiv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bodømannen

Jeg synes Revetispa oppsummerte temaet ganske godt her jeg!

- og tror nok de fleste som tør være ærlige mot seg selv og partneren kan stille seg bak det hun sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!!

Men ikke hver gang og ikke hele tiden.

Jeg er sadomasochist, sunn, frisk og stolt av det.

ME TO!

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...