Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har hatt leamus under øyet i noen dager nå,og vet at når jeg først får det så går det ikke over før om noen uker.Det er så forderdelig irriterende når det rister under øyet.Det er vel kanskje ikke så mye å gjøre med,må bare vente til det går over men er det noen som har noen tips som har funket på dere? Har lest at å sove mye hjelper men det går desverre ikke for tiden.
Teriyaki Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 På meg varer det som regel ikke i et minutt engang. Av og til varer det litt lenger, men noen uker?? For min del hjelper det litt å legge litt press på området. Hvis jeg har det i låret, så pleier jeg å slå det, så går det som regel over. Nesten som om jeg stopper krampene ved å gi stedet et lite slag.
Gjest Page Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Sånt er irriterende. Bruker du briller? Jeg hadde det mye før jeg fikk tilpasset ny styrke på linser og briller. Synet hadde forandret seg en god del, og optikeren sa jeg fikk leamus pga overanstrengelse i muskulaturen rundt øyet når det forsøkte å fokusere.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 Jeg hadde det i et par uker. Aldri hatt det tidligere. Tror det kom pga. stress. Plutselig en dag, var det borte igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå