Gå til innhold

Pungen hans lukter så vondt


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem, pungen til typen min lukter ufattelig vondt. Dvs, det virker som lukten kommer litt ut i akten, pungen blir svett og avgir en helt forferdelig lukt. Det er ganske turn-off, mildt sagt.

Jeg har lagt merke til at han sliter med svette/klamme hender også, jeg vet ikke om han kan ha problemer med talgkjertler, eller om det i det hele tatt har en sammenheng.

Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Jeg føler at dette er et svært vanskelig tema å ta opp, men noe må gjøres.

Har noen lignende erfaringer, evnt råd om hva det kan være/hva som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker du det når dere har "vanlig" sex eller bare når du suger han? Hvis det er når du suger han kan du heller gjøre det på begynnelsen av akten, før pungen blir svett. Hvis det er mens dere har sex så er det verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp godluktende olje og smør inn snurrebassen hans med det. Da slipper du lukten, og han får oppleve et oljeeventyr uten like. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pungen hans blir veldig fort svett uansett setting. Lukten er selvagt mest sjenerende ved oralsex, men han vil jo gjerne at jeg ronker han også, tar han på ballene osv. En ting er at det er udelikat at ballene hans er så klamme og svette, men lukta smitter over på hendene mine.

Jeg har aldri opplevd noe slikt før, og lurer på om det kan være noe medisinsk galt som gjør det. Vi har vært sammen en god stund, jeg trodde det var forbigående, men jeg har nå skjønt at dette er noe kronisk. Siden han også har problemet med ekstremt klamme hender til tider, så lurer jeg derfor på om det er noen sammenheng.

Det er ihvertfall ikke vanlig, men jeg aner ikke hvordan jeg skal ta tak i dette problemet, det hemmer meg veldig. Han vet trolig selv ikke om det, det er jo ikke sånt man buser ut med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp godluktende olje og smør inn snurrebassen hans med det. Da slipper du lukten, og han får oppleve et oljeeventyr uten like. :D

Ja det hørtes jo veldig praktisk og problemløsende ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pungen hans blir veldig fort svett uansett setting. Lukten er selvagt mest sjenerende ved oralsex, men han vil jo gjerne at jeg ronker han også, tar han på ballene osv. En ting er at det er udelikat at ballene hans er så klamme og svette, men lukta smitter over på hendene mine.

Jeg har aldri opplevd noe slikt før, og lurer på om det kan være noe medisinsk galt som gjør det. Vi har vært sammen en god stund, jeg trodde det var forbigående, men jeg har nå skjønt at dette er noe kronisk. Siden han også har problemet med ekstremt klamme hender til tider, så lurer jeg derfor på om det er noen sammenheng.

Det er ihvertfall ikke vanlig, men jeg aner ikke hvordan jeg skal ta tak i dette problemet, det hemmer meg veldig. Han vet trolig selv ikke om det, det er jo ikke sånt man buser ut med.

Jeg aner ikke om det her kan ha noe som helst med saken å gjøre, men sover han med boxer? Jeg har hørt at dette ikke alltid er like heldig, særlig hvis den ikke er av den romslige typen. Jeg er fast tilhenger av at understellet vårt får luft om natta :)

Jeg antar hygienen hans er bra? Bruker han såpe med lav ph, eller bruker han vanlig såpe nedentil? Jeg vet ikke hvordan det er med karer, men jeg blir ihvertfall i helt ubalanse i bakteriefloraen hvis jeg ikke bruker underlivssåpe, jeg vet ikke om menn er like flinke til å tenke slik. Bruker man lano så kanskje det forstyrrer bakteriefloraen og skaper lukt? *tenker høyt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pungen hans blir veldig fort svett uansett setting. Lukten er selvagt mest sjenerende ved oralsex, men han vil jo gjerne at jeg ronker han også, tar han på ballene osv. En ting er at det er udelikat at ballene hans er så klamme og svette, men lukta smitter over på hendene mine.

Jeg har aldri opplevd noe slikt før, og lurer på om det kan være noe medisinsk galt som gjør det. Vi har vært sammen en god stund, jeg trodde det var forbigående, men jeg har nå skjønt at dette er noe kronisk. Siden han også har problemet med ekstremt klamme hender til tider, så lurer jeg derfor på om det er noen sammenheng.

Det er ihvertfall ikke vanlig, men jeg aner ikke hvordan jeg skal ta tak i dette problemet, det hemmer meg veldig. Han vet trolig selv ikke om det, det er jo ikke sånt man buser ut med.

Jeg vet ikke hva som er årsaken til problemene, men lukt kommer vel generelt sett av bakteriedannelser. Kanskje han skurer bjellene sine litt for dårlig? Vanskelig problemstilling å ta opp...

Hvis han liker at du runker og kiler ham på nøttene, så har han tydeligvis en håndfetisj, og jeg kan relatere. :D Sier du det du forteller her til ham, eller gjør ham oppmerksom på dette, så vil du muligens ødelegge nytelsen han får ved at du gjør det. Da føles det som en egoistisk handling av ham og ønske at du skal gjøre det, siden det ikke er noe trivelig for deg.

Du kan, som jeg nevnte i stad, prøve med olje. Eventuelt tigerbalsam (jeg tuller ikke, det føles kaldt/varmt/sviende/deilig på samme tid, hehehe). Masker hele greia som noe nytt og spennende du gjør for å gi ham mer nytelse, hehehe.

Da gjenstår det bare å ringe jula inn med godluktene bjellene hans :)

God jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar hygienen hans er bra? Bruker han såpe med lav ph, eller bruker han vanlig såpe nedentil? Jeg vet ikke hvordan det er med karer, men jeg blir ihvertfall i helt ubalanse i bakteriefloraen hvis jeg ikke bruker underlivssåpe, jeg vet ikke om menn er like flinke til å tenke slik. Bruker man lano så kanskje det forstyrrer bakteriefloraen og skaper lukt? *tenker høyt*

Nei, doktor greve og denslags underlivssepe tror jeg bare gutter som bor med damer bruker. Kanskje en idé for trådstarter å handle inn litt greve til gutten. Hun kan jo lure ham inn i en felles dusj, og vaske understellet akkompagnert av en såperunk. Etterpå kan hun lure av ham boxeren igjen, for å undersøke om pirullen hans lukter bedre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

prøv og suge han det bruker og hjelpe

For det første er denne tråden fem år gammel. For det andre, hvordan i alle dager kan det hjelpe å suge han? Da får hun jo stanken rett opp i nesa, og det dreper nok sexlysta hennes ganske så effektivt. Hvis hun klarer å holde ut og fortsette sexen, har hun jo hender som lukter svette baller. Så en ganske jevn demper på nytelsen for hennes del. Men bare ha får blow joben sin er det greit, mener du?

Anonym poster: 8b8696120e897ff5dcebb697d5841262

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...