Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Hei alle sammen. Jeg tok en abort for en uke siden. Fikk informasjon fra gynekolog om å vente i 2 uker med sex, og evt starte på p-piller dagen etter inngrepet. Det gjorde jeg ikke, da jeg var sengeliggende et par dager etter inngrepet og ikke finn anledning til å reise til nabobyen på apoteket... Så nå lurer jeg altså på hvordan det blir med p-piller. Kan jeg begynne nå? Har enda småblødninger. Eller må jeg vente til neste menstruasjon (og når kommer den?) Tusen takk for svar på dette!
Pjukset Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Hei alle sammen. Jeg tok en abort for en uke siden. Fikk informasjon fra gynekolog om å vente i 2 uker med sex, og evt starte på p-piller dagen etter inngrepet. Det gjorde jeg ikke, da jeg var sengeliggende et par dager etter inngrepet og ikke finn anledning til å reise til nabobyen på apoteket... Så nå lurer jeg altså på hvordan det blir med p-piller. Kan jeg begynne nå? Har enda småblødninger. Eller må jeg vente til neste menstruasjon (og når kommer den?) Tusen takk for svar på dette! Det eneste jeg vet er at man skal ta det dagen etter aborten, hva som skjer hvis du ikke gjør det vet jeg ikke. Jeg tror jeg ville pratet med en lege om dette, ikke med vilkårlige folk på et forum. Hvis legekontoret er stengt så kan du alltids ringe legevakta, de vil kunne svare deg på sånt. Håper det går bra med deg etter aborten
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Takk for svar! Ja, du har nok rett i det. Prøvde å søke litt på nettet men fant ingenting spesielt, så jeg tenkte kanskje noen her inne hadde erfaringer med det. Men det beste er nok å ringe, ja Takk for omtanken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå