Gå til innhold

Innpakning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Hvordan kan jeg pakke inn en gave slik at den får underholdningsverdi når man åpner den? Jeg har f.eks en opplevelsesgave som ikke kan gies fysisk, men mer skrive et kort og fortelle hva det går ut på. Hvordan kan jeg løse det på en fin, gøy eller spennende måte?

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er en tur.. kan du jo klippe ut bilder fra det stedet mottakeren skal eller skal gjøre og sette inn et bilde fram ham/henne i en slags collage.

Lettere å hjelpe om du sier hvaslags opplevelse det er-

Skrevet

Er det f.eks rafting, kan du lime kortet inn, slik at det rammes inn av en lekegummibåt.

Er det strikkhopp, fest det i et gummistrikk til et kosteskaft, eller no.

Er det helikoptertur, lim på et lekehelikopter. Fallskjermhopp, fest kortet i en. Dykking, skjell og sånn.

Noen tema kan pakkes inn lagvis. Sånn at hvis det er for eksempel dykking, så i pakka er det mindre pakke pyntet med skjell, i den en pakke dekorert med plastfisker/sjøstjerne fra lekebutikk, i den en pakke med pålimt dykker, og i den gavekortet.

Skrevet

Takk for svar, begge to. Det er snakk om whiskey-kurs. Jeg kunne kjøpt en whiskey, men han har allerede et par typer. Jeg føler meg litt grønn.

Skrevet
Takk for svar, begge to. Det er snakk om whiskey-kurs. Jeg kunne kjøpt en whiskey, men han har allerede et par typer. Jeg føler meg litt grønn.

Hvis det er for idag er dette kanskje litt sent svar, men hva med å kjøpe en fint whiskeyglass (tulipanformet....riedel er bra merke) og en faktabok om whiskey-litt historie og sånn. Eller så kan du jo printe litt ut fra nett og sette sammen et lite hefte selv. Les litt hvordan whiskey er laget og legg til ( er det hvete?) de ingrediensen som brukes for å framstille deg. Evt. minityrutgave av en bneholder som man tradisjonellt lagrer den i.... (merker jeg vet litt lite om whiseky...hehe).

Til et kort kan du jo klippe ut siluetter til et whiskeyglass. Legg en pose fyllt med whiskey -eller noe som har tilsvarende farge...( som man da ser i utkjæringen du har gjort) og et "helt kort" innenfor der igjen (så du skjuler posen og har hele sider du kan skrive på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...