Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Hei. For 7 dager siden opererte jeg øvre øyelokk. Tok stingene i dag. Og nå ser jeg ut som en trist bulldog, eller en slags Greta Garbo-kopi (http://listverse.com/wp-content/uploads/2008/07/greta-garbo.jpg), bare med enda trøttere og tristere øyne. :/ Øynene mine ligner overhodet ikke mine gamle, og jeg er litt bekymret for at øyefasongen er forandret for godt. Noen som kan berolige meg med at dette kun er hevelse, og at de vil se mer normale ut etterhvert?
Piper Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Du må vente til helvelsen har gått skikkelig ned, og det tar nok mer enn syv dager.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Hvor lang tid tar det da? Savner den gamle øyefasongen min. Ser konstant trist og trøtt ut nå. Vil ikke ende opp slik!
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Ring klinikken som utførte operasjonen og spør de.
Gjest Løve66 Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Har ingen erfaringer med øyelokkoperasjon, men kom på at jeg var innom en tråd for kort tid siden hvor det var skrevet ganske mye - her finner du sikkert både gode råd og info.
Gjest nyoperert Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Hei jeg håper det går bedre for deg og at øyeformen er mer din egen. Og at du kan svare meg. For jeg har fått utført det samme for to uker siden og gråter over at øyefasongen er så endret. Er også blitt akkurat slik du beskriver-som en trist hund og de ovale , mandelformde øynene jeg har hatt er borte og øynene er blitt helt runde. Tror legen har tatt litt mye og plassert arrene for langt opp. Noen trøstende ord eller gode råd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå