Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Jeg leste på et annet forum at Matell måtte tegne truse på Barbue-dukkene på grunn av pedofil-fobien. Men det skjønner jeg ikke helt. Er det sant? Og hva har en naken Barbie-dukke (som ikke en gang har kjønnsorgan) med pedofili å gjøre? :klø:
Store My Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 (endret) Barbie er jo til og med voksen..??!! ..ååå.. er det fordi barna ikke skal leke med underlivet til voksne dukker? nei.. skjønner ingenting av denne jeg. Endret 22. desember 2008 av plingo
-Susanne- Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Men Donald og Dolly er fortsatt naken nedentil, urettferdig er det.
The Kitten Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Men Donald og Dolly er fortsatt naken nedentil, urettferdig er det. Ole, Dole og Doffen også. Og de er jo barn...
waco Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Det jeg har alltid hatt aller mest angst for, - er at jeg skulle blitt forelska i en sånn dolly duck som hele tiden drev og satte meg opp mot andre som var betatt i dem også.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #7 Skrevet 24. desember 2008 Det jeg har alltid hatt aller mest angst for, - er at jeg skulle blitt forelska i en sånn dolly duck som hele tiden drev og satte meg opp mot andre som var betatt i dem også. Jeg håper det ikke finnes noen mennesker som tolererer like mye BS som det Dolly utsetter Donald for (dessverre gjør det jo sikkert det).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå