Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Heisann! Jeg driver å bygger hus, og leter etter en stilig trapp! Ser det er mange muligheter, men skulle gjerne hatt noen tips om hvilke leverandører er bra/dårlige... Noen som kan hjelpe? Evig takknemlig for raske svar!
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Hva mener du med stilig trapp da? Ut formingen, formen, fargene eller?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Jeg vil gjerne ha en spiraltrapp, med miks av både stål og tre. Har planer om en relativt "mørk" type parkett, så treet må være av lignende farge. Jeg har egentlig ikke sett for meg så veldig mye, men vil gjerne ha tips om hvlke leverandører jeg bør satse på
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Jeg vil gjerne ha en spiraltrapp, med miks av både stål og tre. Har planer om en relativt "mørk" type parkett, så treet må være av lignende farge. Jeg har egentlig ikke sett for meg så veldig mye, men vil gjerne ha tips om hvlke leverandører jeg bør satse på Jeg vet jeg har vært inne på nettsidene til en trappeprodusent som elverer den type trapp, men husker ikke hvilken. Forsøk å google: spiraltrapp + stål +tre.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Hei! Kanskje www.escalia.no har en trapp som faller i smak?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Jeg fant forresten en til deg her: http://www.trapp.no/ (Gjest #4)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå