Gå til innhold

Rimini i Italia


Gjest Juliane

Anbefalte innlegg

Hei

Driver å planlegger sydentur for sommeren og kom plutselig over dette stedet som jeg aldri har hørt noe om. Fant ikke mye om det, men det lille jeg fant virket veldig interessant.

Kanskje noen har vært der som kan fortelle om erfaringer eller sende meg linker fra sider der det står om stedet? Da hadde jeg blitt veldig glad:)

takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rimini bringer fram gamle minner da jeg var ung, blond og vakker :biggrin:

Rimini er en by som passer best for unge mennesker som vil feste og være på stranda. Det er hit unge italienere drar for å ha sommerferien. Det er mest mennesker her fra i slutten av juli til midten av august som er da italienere har fellesferie.

Masse god mat, fine strender og mange, mange diskoteker og barer. For å ikke glemme vakre italienske gutter. :kline:

Det er også noen sikkelig digre diskoteker her men de ligger gjerne litt utenfor byen.

Hvis du skal på ferie med en venninde vil jeg så absolutt anbefale Rimini, skal du på kjæreste ferie vil jeg ikke anbefale det.

Endret av prinsessa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres veldig bra ut :) Vi er noen venninner som skal dra og det er akkurat dette vi er ute etter ;D

Kanskje du vet noe om reisen dit også? har funnet ut at vi ikke kommer oss dit direkte, for det er vel bare en liten flyplass i rimini. Fant ihvertfall ingen reiser dit fra Norge. Er det en lang reise fra nærmeste flyplass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...