Gå til innhold

Boksåpner


Gyda

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli temmelig lei av å til stadighet måtte kjøpe ny boksåpner... Har sånn der med plastikk håndtak og "skru". Men denne skruen (den som man snurrer rundt med) toler jo ingenting. Kjøpte ny i går, og jeg fikk ikke åpna en hel boks med den engang før den tok kveld.

Sambo har lyst på en elektrisk en til å henge på veggen. Det har ikke jeg så veldig lyst til å ha. Ser liksom for meg hva folk tenker når man har invistert i noe slikt;"hvor mye hermetikk spiser disse folkene egentlig". Men kanskje jeg tar feil og at folk ikke tenker slik...

Hva slags hermetikkåpner har du, og er du fornøyd med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en elektrisk boksåpner som ikke skal henge på veggen. Den er ikke så stor og fungerer helt fint.

Mannen min kjøpte den på en eller annen netthandel for en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tupperware sin boksåpner er veldig god.Den har vel livstidsgaranti, er barnesikker og lager ikke skarpe kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn du beskriver, men den gjør fremdeles jobben. Hvis du kjøper den på f.eks. Jernia er den sikkert bedre kvalitet enn den du kjøper på Nille...

Ellers er min erfaring at den beste boksåpneren er en liten sak i bare metall. Du må gjøre jobben selv, men det går fort og holder seg bra.

Er enig i at boksåpner på veggen utgår, hater sånne ting som må stå fremme hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt min(e) på Rimi...

Kanskje en elektrisk til å ha i skuffen er tingen ... visste ikke at sånne fantes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn elektrisk, men har den i utstyrsskuffen...

Har hatt den i mange år og er fornøyd med den....mye enklere enn de manuelle....anbefales... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt min boksåpner i flere år.

Det er en helt vanlig "manuell" boksåpner fra IKEA. En slik som man må jekke opp og ned.

Den fungerer utmerket og kan ikke gå i stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...