Gå til innhold

Kjærestens penis


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

womenwomen:

Det kan da umulig være sutring når man kritiserer holdninger som ønsker å ta avstand fra? Jeg mener at disse holdningene bla. gjør at man ikke er egnet til å være foreldre. Og for meg kunne man like gjerne latterliggjort at folk er født med downs syndrom eller et annet handicap.

Når det oppfordres til å bytte mann for å få en større penis, ja da synes jeg at man viser for meg uakseptable holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
womenwomen:

Det kan da umulig være sutring når man kritiserer holdninger som ønsker å ta avstand fra? Jeg mener at disse holdningene bla. gjør at man ikke er egnet til å være foreldre. Og for meg kunne man like gjerne latterliggjort at folk er født med downs syndrom eller et annet handicap.

Når det oppfordres til å bytte mann for å få en større penis, ja da synes jeg at man viser for meg uakseptable holdninger.

Jalp - vi lever i et fritt land hvor det er fritt valg av partnere ! Heldigvis - ikke sant ? Jeg ser ingenting galt i å finne den mest optimale partner på alle måter før man gifter seg og får barn etc ... - også sexuelt skal jo et forhold fungere over tid . TS er voksen og gjør som hun vil , uansett .Fungerer ikke forholdet i lengden - ja så hadde det ikke livets rett uansett .Og da er det ikke galt å prøve å finne en bedre match neste gang ....også sexuelt .Jeg har ikke ment å råde henne til å gjøre det slutt pga dette .Det vil hun neppe heller .Men der finnes alltid noen som kan passe henne bedre ...om forholdet skulle gå over av mange andre ulike årsaker ... Og da har hun en ny sjangs å finne en bedre match .... var det jeg mente .

Og ja - er lov å være litt mer kresen neste gang - selv for en kvinne ....

FØR en inngår noe seriøst forhold med noen .Har selv gjordt det ..gi meg pepper for at jeg ikke gjorde samme feil på nytt når jeg inngikk forhold : ) Men visste da mer hva jeg ville ha og trives med ....i lengden , når jeg inngikk nytt forhold : )

Av og til må man være litt egoistisk - om man selv skal kunne trives i lengden også .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jalp - vi lever i et fritt land hvor det er fritt valg av partnere ! Heldigvis - ikke sant ? Jeg ser ingenting galt i å finne den mest optimale partner på alle måter før man gifter seg og får barn etc ... - også sexuelt skal jo et forhold fungere over tid . TS er voksen og gjør som hun vil , uansett .Fungerer ikke forholdet i lengden - ja så hadde det ikke livets rett uansett .Og da er det ikke galt å prøve å finne en bedre match neste gang ....også sexuelt .Jeg har ikke ment å råde henne til å gjøre det slutt pga dette .Det vil hun neppe heller .Men der finnes alltid noen som kan passe henne bedre ...om forholdet skulle gå over av mange andre ulike årsaker ... Og da har hun en ny sjangs å finne en bedre match .... var det jeg mente .

Og ja - er lov å være litt mer kresen neste gang - selv for en kvinne ....

FØR en inngår noe seriøst forhold med noen .Har selv gjordt det ..gi meg pepper for at jeg ikke gjorde samme feil på nytt når jeg inngikk forhold : ) Men visste da mer hva jeg ville ha og trives med ....i lengden , når jeg inngikk nytt forhold : )

Av og til må man være litt egoistisk - om man selv skal kunne trives i lengden også .

Ikke rart det er mange single kvinner der ute.... skremmende å høre tankegangen til enkelte kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det en skremmende tanke at noen ønsker seg en partner de passer sammen med på best mulig vis?

Man skal da være tiltrukket av partnerens kvaliteter av både indre og ytre art.

Jeg kunne f.eks aldri hatt en mann som ikke leste bøker. Ikke for å disse ikke-lesende menn, menn de ar altså ikke noe for meg.

På samme måte ville jeg ikke vært tiltrukket av en mann som er lavere enn meg.

Jeg synes slett ikke dette er overflatisk - det er vel ingen bombe at vi har behov for å være tiltrukket av partneren vår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt92
Hvorfor er det en skremmende tanke at noen ønsker seg en partner de passer sammen med på best mulig vis?

Man skal da være tiltrukket av partnerens kvaliteter av både indre og ytre art.

Jeg kunne f.eks aldri hatt en mann som ikke leste bøker. Ikke for å disse ikke-lesende menn, menn de ar altså ikke noe for meg.

På samme måte ville jeg ikke vært tiltrukket av en mann som er lavere enn meg.

Jeg synes slett ikke dette er overflatisk - det er vel ingen bombe at vi har behov for å være tiltrukket av partneren vår?

Det som slår meg som veldig merkelig med tankegangen deres er at en eventull partner må være så og si perfekt. Ok, hva hvis du møter en som du synes virker helt perfekt ? Og plutselig finner du ut at han ikke leser bøker ? Hadde du gjort det slutt da ?

Det er bare så mange ting man kan finne tiltrekkende, så hvis en ting ikke stemmer så skal det ødelegge alt ? ( Som f.eks høyde) Det er jo deres problem, det er dere som går glipp av flotte mennesker bare fordi det er en liten ting med den personen som ikke lever opp til preferansene deres. Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som ikke leser bøker? Håper virkelig det er snakk om fagbøker. Det er vel samma hvordan mannen din søker etter underholdning, om det er film, teater, bøker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jalp - vi lever i et fritt land hvor det er fritt valg av partnere ! Heldigvis - ikke sant ? Jeg ser ingenting galt i å finne den mest optimale partner på alle måter før man gifter seg og får barn etc ... - også sexuelt skal jo et forhold fungere over tid .

Det går ikke på det å finne en optimal partner. Det synes jeg skulle være en selvfølgelig rett alle bør ha. Det jeg kritiserer er holdninger som sier at man bør dumpe en partner hvis han mangler noen centimeter kjønnsorgan.

Av og til må man være litt egoistisk - om man selv skal kunne trives i lengden også .

Det er èn grunn til at TS spør spørsmålet, og det er det fokuset som er på dette med penisstørrelse. Hadde det ikke vært dette kjøret på å være mange nok centimeter, så hadde hun ikke oppfattet at hun manglet noe heller. Det er og blir et negativt press på kroppens normalitet opg at menge kvinner plutselig har funnet ut at de bør kunne kreve unormale kjønnsorganstørrelser hos menn. Og du har helt rett, det er meget egoistisk og i tillegg tvilsomme holdninger til kropp og fysikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Det går ikke på det å finne en optimal partner. Det synes jeg skulle være en selvfølgelig rett alle bør ha. Det jeg kritiserer er holdninger som sier at man bør dumpe en partner hvis han mangler noen centimeter kjønnsorgan.

Det er èn grunn til at TS spør spørsmålet, og det er det fokuset som er på dette med penisstørrelse. Hadde det ikke vært dette kjøret på å være mange nok centimeter, så hadde hun ikke oppfattet at hun manglet noe heller. Det er og blir et negativt press på kroppens normalitet opg at menge kvinner plutselig har funnet ut at de bør kunne kreve unormale kjønnsorganstørrelser hos menn. Og du har helt rett, det er meget egoistisk og i tillegg tvilsomme holdninger til kropp og fysikk.

De kan jo bruke sex-leketøy ...Er jo kommet en slikk RÅ NY vibrator nå med håndtak og greier , OG DEN JUKKER JO T.O.M helt av seg selv .Er jo ikke no problem egentlig i dag - hvor det er så mye flott i plast å få kjøpt .Han kan vell unne henne en slik å leke med iblant - eller kjøpe en " strap - on " pikk .Er så mye gøy dem kan finne på så - ser ikke på liten kar som noe probem i dag. Var nok verre før i tiden ... he he

Men menn føler seg nok truet av slik leketøy .... ? Kanskje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan jo bruke sex-leketøy ...Er jo kommet en slikk RÅ NY vibrator nå med håndtak og greier , OG DEN JUKKER JO T.O.M helt av seg selv .Er jo ikke no problem egentlig i dag - hvor det er så mye flott i plast å få kjøpt .Han kan vell unne henne en slik å leke med iblant - eller kjøpe en " strap - on " pikk .Er så mye gøy dem kan finne på så - ser ikke på liten kar som noe probem i dag. Var nok verre før i tiden ... he he

Men menn føler seg nok truet av slik leketøy .... ? Kanskje ?

Jeg tror ikke du forstår problematikken.

Hvis din partner mente at din vagina er for slapp og romslig, ville du da synes at at det var greit med en kunstig plastvagina som han tredde inn i musa di for å kunne nyte sex?

Dette går på å stemple sin partner som fysisk uskikket og utilstrekkelig. Det mener jeg er en uheldig og uønsket utvikling, ikke minst også for kvinner som med årene får merke både tyngdekraften og konsekvensen av svangerskap og trøstespising. Jeg ønsker ihvertfall ikke en utvikling der det kun er plass til noen få unormale og smale idealer for kropp og fysikk. verken for kvinner, menn eller barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind

Jeg har alltid likt mine tidligere kjæresters penis uavhengi av størresle, på grunn av personen den har vært på. Det finnes viktigere ting når man har blitt glad i noen. Kunne ikke falle meg inn å avslutte et forhold på grunn av noe så lite viktig som størrelsen på utstyret. Hadde hele sexlivet vært ute å kjøre er det jo en annen sak, men det skal vel litt mer til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg er ei jente som føler at kjæresten min har ein penis litt i minste laget. Har målt den (etter hans påfunn) og den var 12 cm lang og 11.5cm brei.

Vi har eit fantastisk forhold og eit godt sexliv utenom at eg føler at eg ikkje heilt blir fylt opp, så eg kommer på ingen måte til å dumpe han.

Som eg ser rundt omkring på legesider så er dette ein heilt normal størrelse. Er det flere utenom meg som føler at den allikevel er i det minste laget? Eller er det jeg som er unormal?

Tror du skal gå litt i deg selv. tenke ut hva kan du gjøre for at du ikke skal tenke på det så mye. er man glad i noen å elsker noen, så betyr det ikke så mye. men lek med deg selv samtidig. få han til å bruke dildo på deg, analkuler samtidig, prøv ut ting som gjør at du lettere blir tildfredstilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jeg tror ikke du forstår problematikken.

Hvis din partner mente at din vagina er for slapp og romslig, ville du da synes at at det var greit med en kunstig plastvagina som han tredde inn i musa di for å kunne nyte sex?

Dette går på å stemple sin partner som fysisk uskikket og utilstrekkelig. Det mener jeg er en uheldig og uønsket utvikling, ikke minst også for kvinner som med årene får merke både tyngdekraften og konsekvensen av svangerskap og trøstespising. Jeg ønsker ihvertfall ikke en utvikling der det kun er plass til noen få unormale og smale idealer for kropp og fysikk. verken for kvinner, menn eller barn.

Hvorfor tror du de har laget så mye sex hjelpe middler da Jalp ?Var nok ikke ment til de aller yngste og friskeste folka - selv om de har gleder av de de også .. Er jo for å hjelpe folk å ha et bra sexliv likevell - tross fysisk utilstrekkelighet .SE HUMORISTISK PÅ SEX - så blir det ikke så tabu å anvende hjelpemiddler som mange MÅ HA faktisk - eller innse sine egne begrensninger el. utilstrekkelighet .

Hvis eller ( når ) jeg blir vid som en låvedør - så må vi nok ha hjelpemiddler .

Men jeg skal innrømme det selv og foreslå da at vi kan begynne med hjelpemiddler da .Er jeg utilstrekkelig så er jeg det .MIN MANN greier neppe å skjule at jeg er blitt det heller . ...-så da ender det nok opp med plast vagina til han og plast pikk til meg : ) TRISTE GREIER ! Men så lenge man er trygg på hverandre og ærlige med hverandre - så kan man ha det bra likevell .

Er nok holdningsendringer som må til her ... Jeg unner i hvertfall mannen min å ha et sexliv - så syns det er helt OK han kjøper en plast vagina da .. om den er trangere og deiligere enn meg . Men uansett - tviler plastikk kan erstatte ekte vare uansett .

1 ) sexleketøy er ikke kåte , og besvarer ikke ditt begjær !

2 ) sexleketøy får aldri orgasmer , mindre opphissende !

3 ) plastikk er plastikk uansett .Kan IKKE erstatte ekte vare - uansett .

Nei - tror ikke jeg vil føle meg truet av et slikt leketøy som kvinne .

Men SYND menn gjør det - de gjør det i større grad .Men plast pikk kan aldri erstatte ekte vare .... så de burde slappe av og ikke være så redd for en dildo som er litt større enn deres eget utstyr .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var litt kort, men omkretsen er jo godt innenfor normalen, så forskjellen skulle da ikke vært så stor i forhold til en vanlig/gjennomsnittlig penis (14-16cm lengde, 10-13cm omkrets)? Vet ikke jeg? Hvor mye har egentlig lengden å si for å fylle opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...