waco Skrevet 23. desember 2008 #21 Skrevet 23. desember 2008 Jeg hadde aldri akseptert at dama mi skulle hatt en dildo som var større en pikken min, - jeg mener dersom hun ønsker seg en kar som har abnormal stor pikk i forhold til kroppen, så burde han også ha svære føtter eller eller være en kjempe... Forresten er dama mi veldig trang, og det er jo ikke vits å utvide den med plastikkfantastisk dersom hun skal fortsette å være trang.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #22 Skrevet 24. desember 2008 Det er flere mulige årsaker til at en mann liker å være dildo-sjåfør (og da mener jeg dildo, ikke vibrator), men den eneste årsaken jeg kommer på som ikke har bakgrunn i ydmykelse er penetreringsfetisjer. Ellers har jeg kommet over menn som nesten er fanatisk på å bruke dildo større enn sin egen penis på dama, og som faktisk blir skuffet om hun foretrekker hans pikk av kjøtt og blod. På samme måte finnes det kvinner som aller helst har lyst til å bli brukt som en puledokke, uten kjærtegn og følelser: det er en form for emosjonell masokisme. Eller som meg og X-en. Jeg kommer sterkere med penetrering, men pga at vi brukte persona som prevensjon,og han ikke liker kondomer, så ble dildo til meg og "juksefitte" til han løsningen. Dildoen min var lengre, og hardere (glass), men ikke tykkere. Tilsvarende så var "venninden" hans mye trangere enn meg når han eller jeg klemte godt med hånden. Fungerte fint uansett
K.A. Skrevet 25. desember 2008 #23 Skrevet 25. desember 2008 Eller som meg og X-en. Jeg kommer sterkere med penetrering, men pga at vi brukte persona som prevensjon,og han ikke liker kondomer, så ble dildo til meg og "juksefitte" til han løsningen. Dildoen min var lengre, og hardere (glass), men ikke tykkere. Tilsvarende så var "venninden" hans mye trangere enn meg når han eller jeg klemte godt med hånden. Fungerte fint uansett Han foretrakk juksefitte fremfor kondom?
Gjest Mann, 40 Skrevet 25. desember 2008 #24 Skrevet 25. desember 2008 Som eg ser rundt omkring på legesider så er dette ein heilt normal størrelse. Er det flere utenom meg som føler at den allikevel er i det minste laget? Akkurat som vi menn synes dere norske kvinner er for breie over baken og overvektige - selv om BMI'en deres er innenfor "normalen"?
K.A. Skrevet 25. desember 2008 #25 Skrevet 25. desember 2008 Akkurat som vi menn synes dere norske kvinner er for breie over baken og overvektige - selv om BMI'en deres er innenfor "normalen"? Om ens BMI er innenfor normalen kan jeg ikke fatte at noen vil se på dem som overvektige. Da må man i tilfelle foretrekke tynnhet som grenser til anoreksi.
waco Skrevet 25. desember 2008 #26 Skrevet 25. desember 2008 For mange mennesker er det at man lider for skjønnhet noe som oppfattes som attraktivt. Men det er vel sånn menneskesinnet er, - vi er litt småsjuke i huet allesammen.
Gjest amu Skrevet 30. desember 2008 #27 Skrevet 30. desember 2008 Det er flere mulige årsaker til at en mann liker å være dildo-sjåfør (og da mener jeg dildo, ikke vibrator), men den eneste årsaken jeg kommer på som ikke har bakgrunn i ydmykelse er penetreringsfetisjer. Ellers har jeg kommet over menn som nesten er fanatisk på å bruke dildo større enn sin egen penis på dama, og som faktisk blir skuffet om hun foretrekker hans pikk av kjøtt og blod. På samme måte finnes det kvinner som aller helst har lyst til å bli brukt som en puledokke, uten kjærtegn og følelser: det er en form for emosjonell masokisme. Men trenger det å være enten eller? Om en kvinne liker å bli tatt med en stor dildo en gang i blant, betyr ikke det at hun ikke liker et kjærlig forhold. Det er jo ikke snakk om at dildoen dras frem hver gang man har sex. Mulig det i noen tilfeller har noe å gjøre med penetreringsfetisjer som du er inne på, når det gjelder menn som liker å bruke slike. Men det behøver ikke alltid være tilfellet. Det var snakk om store falske pupper og trange vaginaer i tråden. Om jeg hadde en kjæreste som ville at jeg skulle ta på meg falske pupper, hadde det vært i orden. For jeg ser ikke på slike ting som likestilt med at jeg ikke er god nok eller at han ikke tenner på meg uten dise tingene. Det samme gjelder den trange vaginaen. Hvis han en gang i blant ville prøvd noe som var trangere enn jeg er i stand til å trene meg, er det helt greit. Da får jeg jo også se ham trenge inn, noe jeg ikke gjør med kun oss to. Men, som jeg har sagt, det er jo i forhold man har det bra og er trygg på hverandre slike ting lar seg gjennomføre uten at den ene eller begge føler de ikke strekker til. Det er nettopp i slike forhold hvor jeg har bra sex og er hundre prosent trygg på partner jeg har eksperimentert mest. Da vet man hvor man har hverandre, og at ingen hjelpemiddel er en trussel på noe vis. Man foretrekker jo hverandre fremfor alle verdens hjelpemidler. Hadde det vært snakk om i et forhold jeg ikke hadde følt meg helt komfortabel, hadde jeg ikke turt fortelle om mange av mine fantasier. Da hadde jeg også syntes det var vanskelig om han ville ha brukt en trang vagina på grunn av min usikkerhet i forhold til seksuell prestasjon. I forhold der man er helt trygg på seg selv og partner synes jeg lek er artig. Det er jo mye humor i sex. Jeg vil heller le litt og gå med falske pupper eller spille sykepleier enn at partner ikke skal tørre fortelle om sine fantasier fordi jeg kan bli lei meg eller føle at jeg ikke duger i senga. Tross alt er det ikke ofte man setter av tid til virkelig å leke i senga, så for det meste vil jo sexen være uten hjelpemidler.
Gjest womenwomen Skrevet 31. desember 2008 #28 Skrevet 31. desember 2008 Hvis man er så slapp at gjennomsnittet ikke holder så er det vel påtide å trene opp musklene litt... Ikke bry deg om det ...ovenfor TS ! NOEN eier ikke det dugg forståelse eller empati . Skjønner godt du savner han kunne vært litt større ... trasig når den man elsker desverre ikke er helt " perfekt " .Jeg skjønner du er bittelitt misfornøyd med dette .- Det ville jeg vært . Har selv tidligere vært i forhold - hvor jeg ikke var fornøyd med størrelsen hans . Du virker ganske ung - så nyt nå den du har nå foreløbig ! Men skulle du føle noe vesentlig mangler etterhvert og forholdet går over . Så vær mer NØYE med neste mann .Velg en da med en størrelse som du kan være fornøyd med på " lang sikt " fremover .Alltså en mann som har et utstyr du syns er BRA . - før du innleder noe seriøst med han .Lær av erfaringene dine - nå vet du hva du skal se mer etter i en evt. ny partner . Så du slipper " det samme savnet " med evt ny partner . Kan desverre ikke råde deg til noe annet -finns jo ikke mulig å gjøre han større uansett .Jeg har i hvertfall vært kresen med ny partner ettersom jeg ble eldre .Og han har en størrelse jeg er fornøyd med .GLAD I DAG - jeg selv tok hensyn til mitt eget kriterium - for valg av partner .Viktig om et skal være 100% fornøyd . Er så utrolig kjedlig når den " delen " av mannen - ikke lever opp til forventningene og ønskene .Så jeg forstår deg kjempegodt og har faktisk sympati med deg . Lykke til fremover .En eller annen gang finner du nok en som passer deg perfekt - også på den måten : ) Tror du er ganske ung - så da har du jo enda sjangs å finne en partner senere i livet som passer bedre til dine behov ... Nå blir sikkert mange menn provosert og forbannet ... Men - menn har da også visse kriterium for kvinner ...
Jalp Skrevet 31. desember 2008 #29 Skrevet 31. desember 2008 Javel. Vi får nok en gang bekreftet at noen kvinner bedømmer en mann kun etter penisens størrelse. Bruk han så lenge det passer, så kan du kaste han og finne deg en ny og større penis. At det har men mennsker å gjøre, har åpenbart ikke relevans. Alt som betyr noe er at hylsa skal fylles opp. For enhver pris.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #30 Skrevet 31. desember 2008 Javel. Vi får nok en gang bekreftet at noen kvinner bedømmer en mann kun etter penisens størrelse. Bruk han så lenge det passer, så kan du kaste han og finne deg en ny og større penis. At det har men mennsker å gjøre, har åpenbart ikke relevans. Alt som betyr noe er at hylsa skal fylles opp. For enhver pris. KG i et nøtteskall.... Det er ikke rart man blir skeptisk til kvinner og ikke helt klarer å gå inn i noe helt 100% når man vet hvilke tanker som rører seg i hodene deres.
SIFA Skrevet 31. desember 2008 #31 Skrevet 31. desember 2008 Det er jo ikke kun det som betyr noe! Det er bare det som er tema i denne tråden.. Hvis vi i helhet skulle snakke om menn og kjærlighet, tror jeg ikke penisen ville være det viktigste. Tror også mange menn tenker på lignende ting når det gjelder kvinner en gang i blant.
Gjest En annen mann Skrevet 31. desember 2008 #32 Skrevet 31. desember 2008 Det er jo ikke kun det som betyr noe! Det er bare det som er tema i denne tråden.. Hvis vi i helhet skulle snakke om menn og kjærlighet, tror jeg ikke penisen ville være det viktigste. Tror også mange menn tenker på lignende ting når det gjelder kvinner en gang i blant. Mange av oss menn innser at penis absolutt ikke teller alt, og også for mange kvinner svært lite eller ingenting, men likevel velger mange kvinner å skrive i tråder som dette opp og i mente, og gjerne på en måte som oppleves som svært sårende for de menn som føler seg truffet av dette og der man ikke nøyer seg med å skrive preferanser som riktignok er ok å ha, og der man også må rakke ned på det man ikke liker. Negative vendinger som "tynn blyant", "stilk" eller "babygulrot" er jo uttrykk man ikke er ukjent for i slike tråder. Hadde ikke penis blit tillagt betydning som du antyder, så hadde også grunnlaget for at tråder som dette kom til verden også opphørt å eksistere. Og selvsagt er det også mange menn som diskuteter slike ting om kvinner, men av det jeg har sett blir det ikke skrivet like mange og lange tråder som dette fra menns side. Dette er jo selvfølgelig en subjektiv erfaring fra min side, men jeg har frekventert et stort antall Norske og internasjonale fora opp gjennom årene og uten og overdrive kan jeg hevde at penisdebatter var langt vanligere enn puppedebatter på nesten alle fora. Når det gjelder kvinneguiden vet man jo også at negative tråder skrevet om f. eks kvinnekjønnet har en tendens til å bli slettet, noe som er bra når de er tydelig krenkende, men at det samme reglementet og den samme praksisen ikke følgelig da også bør gjelde med motsatt fortegn er uforståelig.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #33 Skrevet 31. desember 2008 Det er kanskje et faktum at et større verktøy ofte gjør jobben bedre, men jeg mener kvinner gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å annonsere dette til hele mannsbefolkningen, siden kun ca 30% kan kategoriseres som stor, og det vil umulig kunne være en til alle. Om noen sier til meg, som er født annerledes og ikke er så stor, at eksen, som var stor og visste hvordan han kunne bruke den, uansett ville være bedre enn meg i senga - samme hva jeg gjorde (er jo født annerledes tross alt), da setter du målet ganske høyt for meg, og det kan godt tenkes at jeg rett og slett bare vil gi opp. At jeg aldri vil prøve å gi deg nytelse, for jeg kommer uansett ikke til å nå opp. For deg er det kanskje ikke så viktig at alle kjærestene man har er superelskere, men for den aktuelle kjæresten er det ofte veldig viktig å være den beste. Ikke "på andre områder", men i senga.
Gjest womenwomen Skrevet 31. desember 2008 #34 Skrevet 31. desember 2008 Javel. Vi får nok en gang bekreftet at noen kvinner bedømmer en mann kun etter penisens størrelse. Bruk han så lenge det passer, så kan du kaste han og finne deg en ny og større penis. At det har men mennsker å gjøre, har åpenbart ikke relevans. Alt som betyr noe er at hylsa skal fylles opp. For enhver pris. Sannheter er brutale og sårende . Skal man være ærlig - så vil man alltid komme i fare for å såre noen .Er desverre umulig å diskutere dette emnet uten at noen menn føler seg litt støtt , desverre . Uansett - dere MENN ER IKKE BEDRE - dere heller . Dere har deres kriterier for hvordan dere ønsker deres partner skal være i både utseende og sexualitet - dere godtar for pokkern ikke hva som helst dere heller hos kvinner . Kvinner skal være slanke og stram i kropp , være helt glatt og rynkefrie aller helst , ha STRAMMEST MULIG MUS , ja se ung ut og ikke ha aldringstegn-etter 30 mener mange menn kvinner begynner å bli gått ut på " dato " nærmest ... f.eks ja dere er ikke nådige dere heller - når dere bedømmer en kvinnes verdi .....eller som kjæresteemne ....Slutt å suttre menn og synes så synd i dere selv , kroppsfokuset og utseendehysteriet rammer uansett kvinner 100 % tøffere enn dere noengang vil oppleve selv som menn -dette går begge veier . Menn er ikke noe mer tolerang med kvinners yttre atributter - uansett . Hvor mange menn har ikke spøkt med at når kjerringa begynner å bli eldre og utslitt - skal de bare byttes ut med en yngre vakrere modell ?
Gjest womenwomen Skrevet 31. desember 2008 #35 Skrevet 31. desember 2008 Det er jo ikke kun det som betyr noe! Det er bare det som er tema i denne tråden.. Hvis vi i helhet skulle snakke om menn og kjærlighet, tror jeg ikke penisen ville være det viktigste. Tror også mange menn tenker på lignende ting når det gjelder kvinner en gang i blant. Signerer under her -er det denne tråden handler om .Ikke dermed sagt at størrelsen er viktigst i valg av partner for kvinner generelt .Mange kvinner er ufattelig lite kravstore og fornøyd bare de får seg mannfolk i det hele tatt ...husk på det . Og mange kvinner gir F i størrelse i det hele tatt .Noen t.o.m er likegyldig likeglad om mannen omså har micropenis - så lenge han er snill og grei og en bra partner ellers . At noen kvinner føler som TS her - det må det jo være lov til .Alle er ikke like .
Gjest usmc Skrevet 31. desember 2008 #36 Skrevet 31. desember 2008 Det er kanskje et faktum at et større verktøy ofte gjør jobben bedre, men jeg mener kvinner gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å annonsere dette til hele mannsbefolkningen, siden kun ca 30% kan kategoriseres som stor, og det vil umulig kunne være en til alle. Om noen sier til meg, som er født annerledes og ikke er så stor, at eksen, som var stor og visste hvordan han kunne bruke den, uansett ville være bedre enn meg i senga - samme hva jeg gjorde (er jo født annerledes tross alt), da setter du målet ganske høyt for meg, og det kan godt tenkes at jeg rett og slett bare vil gi opp. At jeg aldri vil prøve å gi deg nytelse, for jeg kommer uansett ikke til å nå opp. For deg er det kanskje ikke så viktig at alle kjærestene man har er superelskere, men for den aktuelle kjæresten er det ofte veldig viktig å være den beste. Ikke "på andre områder", men i senga. Medisinsk er det kun 10% som avviker fra normalen, altså over eller under 20% størrelsesavvik(over 18cm eller under 12cm i lengde, eller over 15cm eller under 10cm i omkrets) . Dette betyr igjen at avvikene fra normalen finnes under og over normalområdet. Dette medfører at under 10% er over 18cm lang eller har en omkrets over 15cm eller under 10cm. Til info vil en penis med disse målene volummessig være ca det dobbelte i forhold til normalen. Det er dette volumet som kvinner kjenner/ser. En gjennomsnittelig penis har et volum på ca 1,8 desiliter, slik at det dobbelte ville være synligt større. Mennesket er av natur facinert av størrelser, men det er og størrelse som skremmer oss mest. Et faktum som kvinner ikke nevner er at en kort penis har like mange nerveenheter som en stor, og vil derfor dessverre komme fortere enn en stor. Men her er det individuelle forskjeller. Jeg snakker om et gjennomsnitt. En forsterkende effekt av dette er at kvinner generelt er trangere i åpningen, og påvirker dermed den korte penisen i større grad en den lange som har det trangeste trykket rundt et sted på det lange skaftet. Der er nerveansamlingen mindre. Et annet faktum er at det doblede volumet medfører mer friksjon. Dette medfører et totaltrykk på kvinnens nerver slik at de lettere manepuleres og hun vil få orgasme lettere. Lengde og tykkelse går ofte hånd i hånd, slik at en kort penis er ofte tynnere enn en lang. Kvinner varierer tilsvarende og som i Kama sutra anbefaler jeg å finne en partner som passer din penis eller din mus. Husk det at det er flere frustrerte fruer en menn. Så kvinners størrelsesfokus slår tilbake på dem. Snur du litt på de faktaene jeg har beskrevet vil den "lille" penis være den som naturen tilfredstiller raskest, slik at han henger med i reproduseringen. Selv er jeg 21cm+ lang og har en omkrets på 16cm og opplever at dama må ha noen dagers pause etter en hyrdestund. Kanskje de små gutta får oftere sex, da damene er mer sultne og dermed mer aggresive pga seksuelle behov. - Gratuelerer smågutter hvis det er tilfelle. Det siste var en hypotese som hvis den stemmer legger grunnlag for at uansett størrelse er det totalvolumet med fysisktilfredstillelse som driver kvinnen. ER dette en konstant hos den enkelte kvinne? Uansett: Alle får. Godt nyttår, hei skål!
Gjest womenwomen Skrevet 31. desember 2008 #37 Skrevet 31. desember 2008 Medisinsk er det kun 10% som avviker fra normalen, altså over eller under 20% størrelsesavvik(over 18cm eller under 12cm i lengde, eller over 15cm eller under 10cm i omkrets) . Dette betyr igjen at avvikene fra normalen finnes under og over normalområdet. Dette medfører at under 10% er over 18cm lang eller har en omkrets over 15cm eller under 10cm. Til info vil en penis med disse målene volummessig være ca det dobbelte i forhold til normalen. Det er dette volumet som kvinner kjenner/ser. En gjennomsnittelig penis har et volum på ca 1,8 desiliter, slik at det dobbelte ville være synligt større. Mennesket er av natur facinert av størrelser, men det er og størrelse som skremmer oss mest. Et faktum som kvinner ikke nevner er at en kort penis har like mange nerveenheter som en stor, og vil derfor dessverre komme fortere enn en stor. Men her er det individuelle forskjeller. Jeg snakker om et gjennomsnitt. En forsterkende effekt av dette er at kvinner generelt er trangere i åpningen, og påvirker dermed den korte penisen i større grad en den lange som har det trangeste trykket rundt et sted på det lange skaftet. Der er nerveansamlingen mindre. Et annet faktum er at det doblede volumet medfører mer friksjon. Dette medfører et totaltrykk på kvinnens nerver slik at de lettere manepuleres og hun vil få orgasme lettere. Lengde og tykkelse går ofte hånd i hånd, slik at en kort penis er ofte tynnere enn en lang. Kvinner varierer tilsvarende og som i Kama sutra anbefaler jeg å finne en partner som passer din penis eller din mus. Husk det at det er flere frustrerte fruer en menn. Så kvinners størrelsesfokus slår tilbake på dem. Snur du litt på de faktaene jeg har beskrevet vil den "lille" penis være den som naturen tilfredstiller raskest, slik at han henger med i reproduseringen. Selv er jeg 21cm+ lang og har en omkrets på 16cm og opplever at dama må ha noen dagers pause etter en hyrdestund. Kanskje de små gutta får oftere sex, da damene er mer sultne og dermed mer aggresive pga seksuelle behov. - Gratuelerer smågutter hvis det er tilfelle. Det siste var en hypotese som hvis den stemmer legger grunnlag for at uansett størrelse er det totalvolumet med fysisktilfredstillelse som driver kvinnen. ER dette en konstant hos den enkelte kvinne? Uansett: Alle får. Godt nyttår, hei skål! Du har rett i mye og mange riktige poenger . MEN - jeg leste en spørreundersøkelse en gang og den fant dette oppsiktsvekkende resultat : At menn med større utstyr - også fikk hyppigere sex ? Enn mindre utstyrte menn . Men om undersøkelsen stemmer for " alle " - gjør den vell neppe : ) Ønsker meg den omkretsen din ...smile ..- men lengden din kan jeg spare meg begeistringen for.Da du er 4 cm lengre enn min manns lem som jeg syns er lang nok ...du må i hvertfall passe på å ikke komme for langt inn og støte for hardt ... -kanskje hun ikke trenger " pauser da " etter sex ...skjønner i såfall om dama trenger hvile ... For lange peniser kan gjøre litt vondt / ømt etterpå .. . Bruk den mer forsiktig -så slipper du nok " problemet " med flere dagers " hvilepauser "
Gjest En annen mann Skrevet 31. desember 2008 #38 Skrevet 31. desember 2008 Sannheter er brutale og sårende . Skal man være ærlig - så vil man alltid komme i fare for å såre noen .Er desverre umulig å diskutere dette emnet uten at noen menn føler seg litt støtt , desverre . Ja, virkeligheten kan være sårende og brutal, men da burde det følgelig vært desto viktigere for en del mennesker å fortsette å ikke latterliggjøre eller på andre måter definere noe som for en selv ikke er optimalt som mindreverdig. Dine meninger er desverre i en viss grad også med på å forsterke dette, riktignok ikke så nedlatende som en del andre, da du hvertfall i større grad enn en del andre greier å beskrive en preferanse uten å beskrive mindre peniser som latterlige. Uansett - dere MENN ER IKKE BEDRE - dere heller . Dere har deres kriterier for hvordan dere ønsker deres partner skal være i både utseende og sexualitet - dere godtar for pokkern ikke hva som helst dere heller hos kvinner . Kvinner skal være slanke og stram i kropp , være helt glatt og rynkefrie aller helst , ha STRAMMEST MULIG MUS , ja se ung ut og ikke ha aldringstegn-etter 30 mener mange menn kvinner begynner å bli gått ut på " dato " nærmest ... f.eks ja dere er ikke nådige dere heller - når dere bedømmer en kvinnes verdi .....eller som kjæresteemne ....Slutt å suttre menn og synes så synd i dere selv , kroppsfokuset og utseendehysteriet rammer uansett kvinner 100 % tøffere enn dere noengang vil oppleve selv som menn -dette går begge veier . Dårlig hersketeknikk, womenwomen. Det fungerer nok dårlig å beskrive menns motstand mot latterliggjøring av penis som sutring. I så fall ville det vært korrekt og like logisk å anse kvinners motstand motstand mot latterliggjøring av små pupper som sutring, er det i så fall noe du også mener? Menn er ikke noe mer tolerang med kvinners yttre atributter - uansett . Hvor mange menn har ikke spøkt med at når kjerringa begynner å bli eldre og utslitt - skal de bare byttes ut med en yngre vakrere modell ? Jeg er som sagt tidligere enig i at en del kvinner opplever unødvendig kroppspress fra en del andre menn, og dette er noe jeg ikke støtter i det hele tatt. Men debatter angående penisstørrelse er likevel noe jeg mener er mer utbredt. Ta en titt rundt omkring og se hva som debatteres, så vil du se.
Gjest womenwomen Skrevet 31. desember 2008 #39 Skrevet 31. desember 2008 Ja, virkeligheten kan være sårende og brutal, men da burde det følgelig vært desto viktigere for en del mennesker å fortsette å ikke latterliggjøre eller på andre måter definere noe som for en selv ikke er optimalt som mindreverdig. Dine meninger er desverre i en viss grad også med på å forsterke dette, riktignok ikke så nedlatende som en del andre, da du hvertfall i større grad enn en del andre greier å beskrive en preferanse uten å beskrive mindre peniser som latterlige. Dårlig hersketeknikk, womenwomen. Det fungerer nok dårlig å beskrive menns motstand mot latterliggjøring av penis som sutring. I så fall ville det vært korrekt og like logisk å anse kvinners motstand motstand mot latterliggjøring av små pupper som sutring, er det i så fall noe du også mener? Jeg er som sagt tidligere enig i at en del kvinner opplever unødvendig kroppspress fra en del andre menn, og dette er noe jeg ikke støtter i det hele tatt. Men debatter angående penisstørrelse er likevel noe jeg mener er mer utbredt. Ta en titt rundt omkring og se hva som debatteres, så vil du se. Vell - JEG har små pupper - men jeg føler meg faktisk veldig fin med det . Sutring over små pupper er bare tull - i bunn og grunn skal man være glad man har dem i det hele tatt ..... Fins mange damer som har måttet operere dem vekk pga bryst kreft . - den dagen man er så uheldig å får en kreftdiagnose ....ja da tror jeg man skjønner å verdsette det man faktisk HAR .Egentlig er det så fælt at folk ikke skjønner dette før .....og har det bra mens de lever faktisk .Bare tull med mindreverdighetsfølelser - prøv å styr unna slikt - er bare ødeleggende for livsgleden din uansett . Og at man er FRISK . DET ER VIKTIGST . NB ! Dere menn kan og få kreft i både testikkler og penis - så sett nå pris på DET DERE HAR , UANSETT . Og at dere er frisk , ikke minst . ............Ellers var det en gladnyhet at jeg ikke var blant dem som beskrev mindre utstyr -på værste måte .Jenter liker nå pikk - uansett smått eller stort uansett .Og ingen sier nei takk - til hverken smått eller stort . I såfall - synd for dem allt dem går glipp av da : ) Er deilig med små peniser - absolutt . Er en kåt - er ALLT GODT UANSETT . SELV EN LITEN FINGER - Kan gjøre underverker : ) Jeg bruker " spøke " med mannen min ..og si at OM han i fremtiden skulle bli impotent som gammel , så skal han ikke bekymre seg - for da har jeg i det minste fingrene hans å nyte .... he he Og de er dødsdeilige de og : ) GODT NYTT ÅR ALLE MANN - 2009 : )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå