Gå til innhold

Kjærestens penis

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!

Eg er ei jente som føler at kjæresten min har ein penis litt i minste laget. Har målt den (etter hans påfunn) og den var 12 cm lang og 11.5cm brei.

Vi har eit fantastisk forhold og eit godt sexliv utenom at eg føler at eg ikkje heilt blir fylt opp, så eg kommer på ingen måte til å dumpe han.

Som eg ser rundt omkring på legesider så er dette ein heilt normal størrelse. Er det flere utenom meg som føler at den allikevel er i det minste laget? Eller er det jeg som er unormal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Eg er ei jente som føler at kjæresten min har ein penis litt i minste laget. Har målt den (etter hans påfunn) og den var 12 cm lang og 11.5cm brei.

Vi har eit fantastisk forhold og eit godt sexliv utenom at eg føler at eg ikkje heilt blir fylt opp, så eg kommer på ingen måte til å dumpe han.

Som eg ser rundt omkring på legesider så er dette ein heilt normal størrelse. Er det flere utenom meg som føler at den allikevel er i det minste laget? Eller er det jeg som er unormal?

Huff!

Du må nu allefall bli utvida så det holder :(

Ja det kan virke som den er litt kort,min er 5 cm lengere,jeg synes faktisk den må være såpass for og nå fram.

Men damer her inne sier jo de er fornøyd med snittet,så da må den jo sikkert duge.

Gjest Eurodice
Skrevet
Hei!

Jeg går ut fra at du mener omkretsen og ikke diameteren :fnise:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg går ut fra at du mener omkretsen og ikke diameteren :fnise:

Det var selvfølgelig omkretsen eg meinte

Skrevet

Jeg kan ikke føle noe som helst i forhold til din kjærestes størrelse på penis. Du sier at dere i bunn og grunn har et bra sexliv, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha andres synspunkt på størrelsen.

Uansett om jeg sier den er for liten eller helt passe, vil jo ikke du føle deg mer fylt opp av den grunn.

Han kan ikke gjøre noe med størrelsen. Det du kan gjøre er å knipe.

Jeg svarer ikke på dette bare for å "kritisere" deg. Vet selv hvor godt det er med noe stort av og til :gjeiper: . Heldigvis har ikke menn flest det jeg da vil ha, og tilfeldigvis finnes det masse utstyr å velge i. Denne gjør ham større, den er i cyberskin som er et deilig materiale. Han føler også nytelse (har jeg blitt fortalt). Denne dildoen fyller deg garantert opp.

Min mening er at samspillet og gleden ved å være sammen betyr mer enn størrelsen. Og når man er trygge på hverandres følelser, at sexen er bra, som du jo sier, er det heller ingenting i veien for å gå for større ting en gang i blant.

Skrevet
Jeg kan ikke føle noe som helst i forhold til din kjærestes størrelse på penis. Du sier at dere i bunn og grunn har et bra sexliv, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha andres synspunkt på størrelsen.

Uansett om jeg sier den er for liten eller helt passe, vil jo ikke du føle deg mer fylt opp av den grunn.

Han kan ikke gjøre noe med størrelsen. Det du kan gjøre er å knipe.

Jeg svarer ikke på dette bare for å "kritisere" deg. Vet selv hvor godt det er med noe stort av og til :gjeiper: . Heldigvis har ikke menn flest det jeg da vil ha, og tilfeldigvis finnes det masse utstyr å velge i. Denne gjør ham større, den er i cyberskin som er et deilig materiale. Han føler også nytelse (har jeg blitt fortalt). Denne dildoen fyller deg garantert opp.

Min mening er at samspillet og gleden ved å være sammen betyr mer enn størrelsen. Og når man er trygge på hverandres følelser, at sexen er bra, som du jo sier, er det heller ingenting i veien for å gå for større ting en gang i blant.

Godt å se noen oppegående svar her inne! :)

Skrevet
Heldigvis har ikke menn flest det jeg da vil ha,

"Heldigvis"? :forvirret:

og tilfeldigvis finnes det masse utstyr å velge i. Denne gjør ham større, den er i cyberskin som er et deilig materiale. Han føler også nytelse (har jeg blitt fortalt).

Kan ikke forestille meg at dette er noe alternativ for andre enn de menn som faktisk tenner på å bli ydmyket pga. størrelsen.

Denne dildoen fyller deg garantert opp.

Da må han være helt ok med at hun synes han er i det minste laget for henne, for det er jo nettopp det dette signaliserer.

Skrevet
"Heldigvis"? :forvirret:

Ja. Når jeg vil ha det stort, er det så stort at det er ubehagelig om man ikke setter av lang tid til sex, og det er det ikke alltid man gjør. Jeg hadde aldri klart å ha en kjapp en med en slik størrelse.

Kan ikke forestille meg at dette er noe alternativ for andre enn de menn som faktisk tenner på å bli ydmyket pga. størrelsen.

Var faktisk en mann som introduserte meg for denne. Han syntes ikke det var ydmykende. Vi hadde god sex både med og uten hjelpemidler. Han var trygg på seg selv, og visste jeg nøt sex med ham. Det er ikke alle som synes sex er en alvorlig ting hvor det må bety at den ene ikke er bra nok, hvis man bruker hjelpemidler av og til. Noen liker å leke og tulle og utforske litt.

Mener du også at alle menn som liker å fiste dama tenner på å bli ydmyket på grunn av størrelsen? Hånda er jo også større en penis.

Da må han være helt ok med at hun synes han er i det minste laget for henne, for det er jo nettopp det dette signaliserer.

Denne er så stor at det er unaturlig (30 cm). Som jeg har skrevet, er det kun enkelte ganger det er aktuelt å bruke slike hjelpemidler, nettopp fordi det er urealistiske størrelser og man må være veldig klar for det. Hvis man prøver en slik, skjønner jo gutten at det hadde blitt lite sex på ham om dette var hans størrelse.

Vi er alle forskjellige, noen menn føler seg kanskje truet av sexleketøy, andre ser ikke på bruk av dette som et signal på at deres penis ikke er bra nok.

Jeg gjentar at om man har et bra forhold med god sex er dette det viktigste. Det er jo nettopp i slike forhold man tørr å eksperimentere og fortelle partner om lyster man kanskje er litt flau over.

Skrevet
Denne er så stor at det er unaturlig (30 cm). Som jeg har skrevet, er det kun enkelte ganger det er aktuelt å bruke slike hjelpemidler, nettopp fordi det er urealistiske størrelser og man må være veldig klar for det. Hvis man prøver en slik, skjønner jo gutten at det hadde blitt lite sex på ham om dette var hans størrelse.

Vi er alle forskjellige, noen menn føler seg kanskje truet av sexleketøy, andre ser ikke på bruk av dette som et signal på at deres penis ikke er bra nok.

Jeg gjentar at om man har et bra forhold med god sex er dette det viktigste. Det er jo nettopp i slike forhold man tørr å eksperimentere og fortelle partner om lyster man kanskje er litt flau over.

Hva om en mann i et forhold hadde kjøpt seg en vaginalignende gjenstand som hadde vært mye trangere enn partnerens vagina? Fordi det skal kjennes bedre?

Skrevet
Hva om en mann i et forhold hadde kjøpt seg en vaginalignende gjenstand som hadde vært mye trangere enn partnerens vagina? Fordi det skal kjennes bedre?

Noe å tenke på det der, ja. Synes det blir litt søkt med slike penisforlengere, spesielt ettersom kvinnen har muligheten til å trene seg god og trang nok til å kjenne plenty av selv den tynneste penis.... Ærlig talt! Er det virkelig SÅ mange late kvinnfolk der ute???

Skrevet

Sexleketøy er én ting. Men sexleketøy som spesielt den penisforlengeren, det er en fornærmelse mot partnerens kropp. Greit nok, det er de som tenner på det også. Men det hjelper ikke å si at "den er bra nok som den er", når man i neste vending sier, "men den ville blitt mye bedre om den var større". For det er jo akkurat det man sier om man vil at partneren skal ta på seg noe som gjør ham større. Hun kan like gjerne be ham ta på seg en strap-on, for det er jo den augmenterte størrelsen hun da er interessert i, ikke hans faktiske penis. Det blir ikke noen mindre knekk på selvtilliten at "han får jo glede av den også". Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre, men når jeg har sex vil jeg føle PARTNEREN min, ikke kunstige objekter. Det kan jeg jo fint gjøre på egen hånd. Greit at man bruker hjelpemidler i tillegg, men ikke istedenfor.

Og angående den kjempedildoen din, jeg ser ikke helt logikken. Ville du vært helt ok med at partneren kjøpte noen unaturlige store falske pupper som han ville du skulle ha på deg fordi han da tente bedre? 'Det er jo ingen som har så store pupper likevel,' liksom.

Skrevet
Sexleketøy er én ting. Men sexleketøy som spesielt den penisforlengeren, det er en fornærmelse mot partnerens kropp. Greit nok, det er de som tenner på det også. Men det hjelper ikke å si at "den er bra nok som den er", når man i neste vending sier, "men den ville blitt mye bedre om den var større". For det er jo akkurat det man sier om man vil at partneren skal ta på seg noe som gjør ham større. Hun kan like gjerne be ham ta på seg en strap-on, for det er jo den augmenterte størrelsen hun da er interessert i, ikke hans faktiske penis. Det blir ikke noen mindre knekk på selvtilliten at "han får jo glede av den også". Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre, men når jeg har sex vil jeg føle PARTNEREN min, ikke kunstige objekter. Det kan jeg jo fint gjøre på egen hånd. Greit at man bruker hjelpemidler i tillegg, men ikke istedenfor.

Og angående den kjempedildoen din, jeg ser ikke helt logikken. Ville du vært helt ok med at partneren kjøpte noen unaturlige store falske pupper som han ville du skulle ha på deg fordi han da tente bedre? 'Det er jo ingen som har så store pupper likevel,' liksom.

Signerer på denne!

Skrevet

Jeg føler meg ikke truet av plastikk, jeg bruker gjerne store dildoer på dama. :)

Skrevet

Hvis man er så slapp at gjennomsnittet ikke holder så er det vel påtide å trene opp musklene litt...

Skrevet
Jeg føler meg ikke truet av plastikk, jeg bruker gjerne store dildoer på dama. :)

Det er flere mulige årsaker til at en mann liker å være dildo-sjåfør (og da mener jeg dildo, ikke vibrator), men den eneste årsaken jeg kommer på som ikke har bakgrunn i ydmykelse er penetreringsfetisjer. Ellers har jeg kommet over menn som nesten er fanatisk på å bruke dildo større enn sin egen penis på dama, og som faktisk blir skuffet om hun foretrekker hans pikk av kjøtt og blod. På samme måte finnes det kvinner som aller helst har lyst til å bli brukt som en puledokke, uten kjærtegn og følelser: det er en form for emosjonell masokisme.

Skrevet

For meg så er det sånn at jeg tenker at damer som klager på størrelsen, - tar de deep throat da? Helt ned i halsen? Hva med anal? ofte anal, eller er de villere på andre måter? Hva med dobbelpenetration med partneres penis og en dildo i vagina samtidig?

Skrevet
Det er flere mulige årsaker til at en mann liker å være dildo-sjåfør (og da mener jeg dildo, ikke vibrator), men den eneste årsaken jeg kommer på som ikke har bakgrunn i ydmykelse er penetreringsfetisjer.

Det er vel kanskje en penetreringsfetisj ja. Det jeg tror er felles for de som liker å bruke store dildoer på kjæresten og de som misliker det, er at begge tenner på å være stor/best. Ellers ville man vel ikke ta seg nær av det, mener jeg. At dildoen er større.

Siden jeg ikke er spesielt stor selv, og det ikke er noe jeg kan gjøre med det, tilfredstiller jeg mine behov ved å bruke leketøy for å penetrere henne på den måten jeg fantaserer om. At hun liker det også er jo bare en kjempebonus, for jeg vet jo at den plastdingsen aldri vil kunne erstatte et ekte knull.

Skrevet (endret)
Det er vel kanskje en penetreringsfetisj ja. Det jeg tror er felles for de som liker å bruke store dildoer på kjæresten og de som misliker det, er at begge tenner på å være stor/best. Ellers ville man vel ikke ta seg nær av det, mener jeg. At dildoen er større.

Jeg for min del ville slett ikke hatt noe imot å høre at jeg er den største og beste, men det er ikke noe jeg forventer å høre. Det er heller ikke grunnen til at jeg ville tatt meg nær av at en kvinne skulle foretrekke en plastdings fremfor min penis. Helt greit at hun føler for å supplere med vibratorer og den slags, det bryr meg ikke. Men når hun foretrekker at jeg knuller henne med en dildo fremfor at jeg knuller henne med megselv, da ser jeg ikke for meg at det kan være særlig morsomt.

Jeg hadde ei jente en gang som ærlig innrømte at hun "ikke ville hatt noe imot noe større", og det brydde meg ikke. Ærlig sak. Det som ville brydd meg var om hun var avhengig av noe større at hun måtte finne en erstatning. Jeg ønsker da slett ikke å være den eneste som får nytelse av sexen.

Siden jeg ikke er spesielt stor selv, og det ikke er noe jeg kan gjøre med det, tilfredstiller jeg mine behov ved å bruke leketøy for å penetrere henne på den måten jeg fantaserer om. At hun liker det også er jo bare en kjempebonus, for jeg vet jo at den plastdingsen aldri vil kunne erstatte et ekte knull.

Men erstatter den et ekte knull med deg? Det er jo det som er spørsmålet.

Endret av K.A.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...