Gå til innhold

Puppene slutter ikke å vokse!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mina_*
Skrevet

Jeg er 24 år gammel og fikk pupper da jeg var 16. Gikk masse opp i vekt, ble en F-cup. Gikk ned 15 kilo, var en G(krympa omkrets men ikke cup altså).

Nå begynner BH'ene mine å bli trange igjen og jeg dro til en BH-butikk for å sjekke og fikk komplett sjokk. Jeg er 30H! Jeg mener, OMG! (og det sier jeg ikke til vanlig altså).

Jeg føler de blir større hvert år. Jeg er absolutt ikke gravid, så det har ikke skylden. De ser ganske normale ut med klær på (om jeg kler meg riktig).

Veier 55 kg og er 162 cm høy. Nå vurderer jeg brystreduksjon, men jeg har jo ingen ryggproblemer og slikt, får det vel ikke dekt da? Og kjipt om jeg får det innvilga men så vokser de etter operasjonen?

Nei, dette er ikke et tulleinnlegg selv om det kan høres sånn ut.

Hilsen Mina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på samme str. som deg. 160 høy, og 53 kg. Men jeg har bh-str. D-E, og jeg synes det er stort!

Skjønner om du vil ha brystreduksjon.. Gå til legen og spør. Kan sikkert finne ut om de fortsatt vokser. Still litt spm. der.

Kanskje du har en sterk rygg? :) De veier nok ganske mye de to..

Skrevet

Jeg er 20, veldig snart 21, har en solid B eller en C (kjøpte nettopp ny bh, større omkrets enn før og tok en B cup, passet helt flott!, gikk da opp fra 75 til 80). Jeg merker at ryggen blir sliten av det allerede, så jeg har fundert på tanken at blir de "verre" (de henger jo litt nå), så bør jeg fikse på dem. Så vil jo igrunn tro at med din størrelse ville du merket noe allerede?

MEN, skal nevnest at stress setter seg i ryggen på meg, øverst i ryggen er jeg veldig øm og stiv (massasje der er nesten for vondt til å holde ut iblant). Kan jo være at tyngden foran bidrar til å gjøre det verre. Eller at feil bh ei stund har gjort det. Kanskje du har vært flink med å kjøpe nye bher og stille dem inn helt korrekt, og dermed unngått det? Hjelper nok mye bare det!

Jeg føler også at mine har vokst en del siste årene, selv om jeg var tidlig i puberteten og dermed også tidlig ferdig.. Sånn ca samtidig som jeg har gått på p-piller, og det kan visst være en bivirkning. Kan det stemme for deg?

Skrevet

Jenter i dag får større pupper enn for en generasjon siden, det skyldes hovedsakelig høyere gjennomsnittsvekt og ikke minst hormonhermere i miljøet. Hormonhermere er kjemiske stoffer som blir brukt i klær, mat, embalasje og lignende, som kjemsik sett ligner på kroppens egne hormoner.

En vill gjetning kunne vært at du har fått en overdose med hormonhermere. Uansett tror jeg en fastlege vil være bedre kvalifisert til å gi fornuftige svar enn tilfeldige folk her på forumet.

Skrevet

Off topic; Men jeg skulle gjerne hatt litt mer av de hormonhermerne skjønner jeg... :Hehe:

Skrevet
...

Hilsen Mina

Skjønner at det sikkert er litt slitsomt med så store, men du høres helt fantastisk ut :)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg er 24 år gammel og fikk pupper da jeg var 16. Gikk masse opp i vekt, ble en F-cup. Gikk ned 15 kilo, var en G(krympa omkrets men ikke cup altså).

Nå begynner BH'ene mine å bli trange igjen og jeg dro til en BH-butikk for å sjekke og fikk komplett sjokk. Jeg er 30H! Jeg mener, OMG! (og det sier jeg ikke til vanlig altså)]

Jeg har spurt om dette tidligere i en annen tråd, men skjønner fremdeles svært lite. Er det norske størrelser det er snakk om? Jeg selv bruker 85/90 (er bred over ryggen), B og C ettersom fasongen på behåen er. Jeg er normalt slank og velproporsjonert. For meg høres H formidabelt ut. Du skriver at du nå er 30 H. Dette kan jo ikke være norsk størrelse, må vel være tommer. Jeg ville sette pris på en redegjørelse :-).

Endret av Belladonna
Skrevet (endret)

Hmm.. 30 H er ikke en norsk bh str nei.. Ingen som er 30 cm i omkrets under brystene.. Hehe..

Endret av Fallen
Skrevet
Hmm.. 30 H er ikke en norsk bh str nei.. Ingen som er 30 cm i omkrets under brystene.. Hehe..

30 må vel tilsvare 65 eller noe slikt? Tror jeg bruker 36, og min norske bh-størrelse i omkrets er 80.

Skrevet
30 må vel tilsvare 65 eller noe slikt? Tror jeg bruker 36, og min norske bh-størrelse i omkrets er 80.

Det er ikke norske størrelser nei, det tilsvarer vel en 60 tror jeg, eller litt mindre, kommer an på BH-merket. Jeg er ikke styggtynn altså, har både rumpe og lår men BH'ene skal sitte veldig stramt, derav det lille tallet.

Sukk, begynner å bli lei altså. Men jeg er en av dem som alltid sier "du skal være fornøyd med det du har". Er jo glad i puppene mine, de ser veldig bra ut, men jeg er så lei tyngden og ømheten. Kan ikke sove uten BH engang.

Skrevet

Du kan nok fortsatt få det innvilget, for selv om du ikke har vondt i ryggen NÅ, så kommer du til å få det! Om du er så slank (jeg vil tippe at puppene dine veier noen kilo, liksom...) og med de puppene, kommer du til å ende opp med rygg/nakke/skulderproblemer om en ti års tid. Så dra til fastlegen din og ta en prat om det :) OM de skulle vokse igjen etter at du har tatt operasjonen, ja da må det blir en til da. Men jeg vil tro de har sluttet å vokse nå, mtp på alderen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...