Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #1 Del Skrevet 22. juni 2003 Synes dere det er flaut å dusje offentlig, for eksempel på et badeanlegg eller trenings studio? Jeg synes det er flaut, de gangene jeg har vært hårfri. Jeg gjemmer meg, for jeg tenker at voksne ser på meg som en sex-friik, og barna kniser fordi de tror jeg ikke har ennå fått noe der. :oops: Husker at det var det jeg tenkte, da jeg som liten så ei dame uten hår nedentil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathsand Skrevet 22. juni 2003 #2 Del Skrevet 22. juni 2003 Hei.Skjønner deg godt jeg.Mange syns det er pinlig,men det går da over etter hvert.Jeg var flau over det i tenårene,men har fått noen år extra på baken så det har gitt seg.Ikke tenk på at de småtassene fniser.Det må da være kjempegreier at de tror at du ikke har fått noe ennå,for det er jo nå drit som vi må styre med og frisere hele tiden.Klem :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #3 Del Skrevet 22. juni 2003 Hei.Skjønner deg godt jeg.Mange syns det er pinlig' date='men det går da over etter hvert.Jeg var flau over det i tenårene,men har fått noen år extra på baken så det har gitt seg.Ikke tenk på at de småtassene fniser.Det må da være kjempegreier at de tror at du ikke har fått noe ennå,for det er jo nå drit som vi må styre med og frisere hele tiden.Klem :blunke:[/quote'] Som tenåring :o :o Sorry ass... men jeg har mange nok år på meg... jeg er snart 30! Jeg synes det likevel er flaut. Hadde aldri i verden turt å gå glattbarbert som tenåring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
januar-jenta Skrevet 22. juni 2003 #4 Del Skrevet 22. juni 2003 jeg er ei jente på 18 som oxo synes det erlitt flaut å være helt glattbarbert... det jeg gjorde var at jeg grodde ut en liten mini "halv"stripe, veldig liten, men da føler jeg meg ikke så naken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 22. juni 2003 #5 Del Skrevet 22. juni 2003 Hadde det vært naturlig å være hårløs "der nede" så hadde det ikke vært flaut......... derfor trekker jeg den konklusjonen at det å være hårløs ikke er naturlig! Dette er min mening om barbering! Jeg tror det er en mote-greie......... jeg har ofte vært i off bad og har aldri sett noen som er glattbarberte jeg..... Må også tilføye at jeg ikke kikker så veldig godt etter heller, er liksom ikke sååå interessant! :oops: Men jeg mener nå at vi har fått hår på div. plasser fordi det har en medisinsk "betydning". Men - jeg innrømmer at jeg barberer meg under armene....... Hilsen ei på "litt over 29" - som tross alt har sett og erfart litt i løpet av disse vel 29 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Hanne~ Skrevet 22. juni 2003 #6 Del Skrevet 22. juni 2003 Ettersom vi har fjernet oss mer og mer fra apestadiet, har hårene mistet sin opprinnelige betydning. Den største betydningen hårveksten har i dag, er den estetiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2003 #7 Del Skrevet 22. juni 2003 Men jeg mener nå at vi har fått hår på div. plasser fordi det har en medisinsk "betydning". Men - jeg innrømmer at jeg barberer meg under armene....... Medisinsk og medisinsk - hårene er der for å fange opp duftstoffer som skal tiltrekke det motsatte kjønn. Gjelder også håret i armhulene. I våre dager dusjer vi og parfymerer vekk ethvert tilløp til naturlige dufter, så sånn sett har all hårveksten utspilt sin rolle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ØHH? Skrevet 23. juni 2003 #8 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg er mann og har gjort det et par ganger. Og det var litt rart egentlig. Fikk nesten litt problemer da det var litt..... ja kall det pirrende. Skyltes kanskje tanken om at min sambo tok skrittet i damegarderoben for første gang Etter at jeg hadde forlatt garderoben så jeg ikke helt problemet. Hva så om folk syntes det så rart ut? De har jo ikke noe med det å gjøre likevel. Og sexlivet mitt er viktigere enn å ta seg nær av mulig glaning i garderoben. OG Usikker, kan du svare meg på hvilken medisinsk betydning hårene jeg har oppå tærne?? Skjønner ikke hvorfor folk skal argumentere heletiden for eller i mot barbering. La folk få gjøre hva de vil uten bli dømt av folk, med å være unaturlig, uhygenisk og pedo. etc. Alt blir feil uansett om man har hår eller ikke. Til syvende og sist så er det en smaksak. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #9 Del Skrevet 23. juni 2003 Synes dere det er flaut å dusje offentlig, for eksempel på et badeanlegg eller trenings studio? Jeg synes det er flaut, de gangene jeg har vært hårfri. Jeg gjemmer meg, for jeg tenker at voksne ser på meg som en sex-friik, og barna kniser fordi de tror jeg ikke har ennå fått noe der. :oops: Husker at det var det jeg tenkte, da jeg som liten så ei dame uten hår nedentil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. juni 2003 #10 Del Skrevet 23. juni 2003 lar det nesten alltid være igjen en dusk foran, slik at det ikke blir så åpenbart at jeg barberer meg... Er helt med på at det er litt flaut Suz :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. juni 2003 #11 Del Skrevet 23. juni 2003 Nei, det er ikke flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. juni 2003 #12 Del Skrevet 23. juni 2003 Kan ikke skjønne hvorfor det skal være flaut å vise seg med ett frisert/glattbarbert underliv i feks. dusjen på trening. Det viser jo bare at man liker å være delikat og velstelt. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #13 Del Skrevet 24. juni 2003 til deg rett ovenfor, kaller du ett barbert kjønn for delikat, synes enhver form for fjerning av kjønnshår er stygt om bare fokk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piaa Skrevet 24. juni 2003 #14 Del Skrevet 24. juni 2003 Æsj, kjønnshår er stygt!! Synes det er flaut å dusje offentlig uten kjønnshår jeg også. Men det hadde nok vært flauere å dusjet med hårSkog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madison i.i Skrevet 24. juni 2003 #15 Del Skrevet 24. juni 2003 Enig med siste her jeg.. hadde jeg hatt en skog der foran,så ville jeg vært mye flauere. det har jeg ikke,og føler meg faktisk ganske fin. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 26. juni 2003 #16 Del Skrevet 26. juni 2003 Da jeg begynte å barbere meg nedentil syntes jeg det var kjempeflaut å dusje f.eks. i gymen på skolen. Etter hvert var det flere som begynte med det og var det omtrent slik at de som hadde hår der nede følte seg flaue i stedet. Nå i dag bryr jeg meg ikke noe om det i det hele tatt, nettopp fordi det er blitt så vanlig! Man ser jo nesten ikke yngre kvinner med hår nedentil lenger. Jeg tenker også på at jeg aldri kunne ha tenkt meg å ha hår der nede, synes det er mye bedre uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #17 Del Skrevet 26. juni 2003 Litt flaut i starten kanskje ... vi begynnte med det for mange år siden. Tidene forandrer seg ... Vi var på nakenstrand sist helg (Huk i Oslo), og der var det ganske vanlig at begge to i et par var glatte. Så det er nok mange som synes det er lekkert, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 26. juni 2003 #18 Del Skrevet 26. juni 2003 Kan ikke de som synes det er litt flaut å dusje offentlig beholde badetrusa på da, ivertfall i svømmehallen? Kanskje folk skal la være å glo på andre og synse så mye om andre hele tiden.. Jeg synes urskog på jenter er litt vel 70-talls, men det kunne ikke falle meg inn å gå og tenke på det. De gjør som de vil for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #19 Del Skrevet 27. juni 2003 Man ser jo nesten ikke yngre kvinner med hår nedentil lenger ? er det sant eller? noen andre jenter som kan gi mæ ett svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 27. juni 2003 #20 Del Skrevet 27. juni 2003 Gjest: Ja, jeg får inntrykk av at det er sant. Jeg kjenner ikke mange i hverfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå