Gjest Fuglehue Skrevet 24. juni 2003 #21 Skrevet 24. juni 2003 Bruker veet varmvoks, for meg tok det 2 uker før det kom ut igjen :x så derfor liker jeg høvelen den siste uken, dajeg ikke vil være stubbete og ekkel i senga hehe.
Gjest vampie Skrevet 24. juni 2003 #22 Skrevet 24. juni 2003 blikke du kvisete der også da! blir jei! lagde mei en landingsstripe isted. ser kjempebra ut nå, men den ble litt skjev huhu :D i morra vil det klø og bli kvisete og stygt fysjamei. en brazilian wax av en proff i salong er nok tingen
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #23 Skrevet 24. juni 2003 Men hva bruker man øyenbrynsskjæreren til? Å finjustere tilslutt eller? : Jepp, du raker av d verste først, åsså bruker du ø.b.skjærern til å få ei fin, rett linje :blunke:
Dixie Skrevet 25. juni 2003 #24 Skrevet 25. juni 2003 Huff, skal ha min første "brazilian wax" på fredag, gruer meg litt... Tror det blir litt AUAU Får håpe resultatet blir bra da! Eneste som er dritt er at du må ha "langt" hår DER for at det skal bli bra... SÅ jeg føler meg veldig usexy fortiden og deter første gang på mange år jeg ikke er barbert! Og til alle dere som er i mot, det ser helt jæ***** ut når man ikke gjøre det....
Gjest Fuglehue Skrevet 25. juni 2003 #25 Skrevet 25. juni 2003 Jei fik ike kviser næj Menn har fåt en bleme såm nessten ær veke nå fårdi jei skule nape de årntli menn så reiv jei me huden
Gjest ØHH!! Skrevet 25. juni 2003 #26 Skrevet 25. juni 2003 Jeg synes stripe på midten er supersexy -jeg liker best å ha stripe (litt bred) akkurat over sprekken, men at hele venusberget er helt glatt. Har pleid å barbere, men vurderer hele tiden andre metoder. I dag kjøpte jeg en pakke med Veet Bikini Duo hårfjerningskrem, og nå ser jeg ut som en jævla skabbrev!! Skal iallfall ikke bruke den mer! Har prøvd Blitzblank også, med samme resultat. Hva er en øyenbrynsskjærer? Hvilke voks er best for underlivet/bikinilinje? Vokser du Ogaboga? Fortell hvordan du gjør det da vel! Nelle Hørtes ikke noe behagelig ut. Tror dere jenter bruker for lite tid når dere shaver. Dama mi ender opp med nupper og sånn når hu gjør det sjøl, så nå krever hun at jeg gjør det og det funker. Ta dere godt tid og fukt godt. Masser inn med mye olivenolje. Bruk King of Shaves barberskum som ikke skummer. Dette masseres godt inn mellom hårstubbene. Bruk et kvasst barberblad (mach3 eller det nye greiene for damer) Rak i vei men ikke for fort. Skyll godt med kalt vann og masser inn godt med olivenolje(virgin) til slutt. Så kan du gå truseløs de første timene etterpå eller med en litt løs bokser. Dette er sikkert blitt sagt 1000 ganger før, men det beste tipset er olivenolje. Jeg bruker det når jeg tar skjegget også og det funker. Uansett høvvel e bæst og du får helt sikkert til ei stripe med den også.. :blunke: :-?
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #27 Skrevet 29. juni 2003 at ei stripe på musa er like lite opphissende som om musa va barbert. Viss ikke dama har en skikkelig busk mellom bena, vil jeg ikke ha henne i det hele tatt.
Gjest Fuglehue Skrevet 29. juni 2003 #28 Skrevet 29. juni 2003 Det driter jeg i, lag en egen tråd med det tullet ditt.
Nelle Skrevet 29. juni 2003 #29 Skrevet 29. juni 2003 Hvor får man brazilian i Oslo? Hvor mye koster det? Hvor lenge varer det? Hvor lange må hårene være for at det skal funke? Nelle
Jenn Skrevet 23. mars 2004 #30 Skrevet 23. mars 2004 Noen som har forsøkt å "nappe" hårene der nede? Vokser de ut etter et par dager da også?
Venus_venus Skrevet 23. mars 2004 #31 Skrevet 23. mars 2004 Ellers så kan du gå på kondomeriet o.l og kjøpe noe som heter Blitzblank' date=' er et hårfjerningsmiddel beregnet på vår "intime" områder... Så slipper du nupper og sår hud....[/quote'] Da slipper du med stor sannsynelighet å få fjernet hårene også... For den kremer virker dårlig.
NIKI Skrevet 23. mars 2004 #32 Skrevet 23. mars 2004 Hvor får man brazilian i Oslo? Hvor mye koster det? Hvor lenge varer det? Hvor lange må hårene være for at det skal funke? Nelle Akkurat det jeg skulle spørre om
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #33 Skrevet 23. mars 2004 Hva med å legge en linjal e.l. i den bredden du vil ha og vokse på siden, på med papir og riiiiiitsssssssssss TADA.... fyren har egen landingsplass.
Pusebaby Skrevet 24. mars 2004 #34 Skrevet 24. mars 2004 Jeg tok fram pinsetten og satt igang å nappe igår jeg, for å slippe at det går én dag før det stikker igjen.... Det var ikke godt, håper det varer leenge...
Gjest glamourgirl Skrevet 24. mars 2004 #35 Skrevet 24. mars 2004 Jeg tok fram pinsetten og satt igang å nappe igår jeg, for å slippe at det går én dag før det stikker igjen.... Det var ikke godt, håper det varer leenge... :o Alt? Jeg bruker nesten 10 minutter på øyebryna... *grøsser" Da må det vel være bedre med voks, fortere over, liksom...???
Pusebaby Skrevet 25. mars 2004 #36 Skrevet 25. mars 2004 Bare oppå selve venus begeret (berget?) .. jo lenger ned jeg kom jo vondere gjorde d.. auuu Går ikke med voks, da må håra være så fryktelig lange liksom... orker ikke spare...
Gjest Gjest2 Skrevet 26. mars 2004 #37 Skrevet 26. mars 2004 Jeg bruker eyeliner for å tegne opp stripen eller formen jeg vil ha på "busken" og så shaver jeg eller bruker Silkepil (på venusbegeret) etterpå - blir så fint at! Hvis jeg smører med Brulidin sårsalve etter shaving/voksing får jeg ikke nupper eller kløe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå