Gå til innhold

Bukett til lav brud...


vinterbrud 010203

Anbefalte innlegg

Jeg er 1.62 cm høy og lurer derfor på om det er best med lang eller liten og rund bukett?

Har noen for eksempel fått noen anbefalinger fra blomsterforretning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg er 1,60 høy og jeg skal ha en bukett formet som en slags ball - litt vanskelig å forklare - men så skal det gå et slags slør med hvite små blomster og roser nedover. Dette har de lagt opp etter høyden min - liten og enkel bukett icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bør unngå hengende buketter som bare vil dra deg ned mot gulvet. En for stor bukett vil også gjøre deg enda lavere.

Jeg tror en klassisk rund bukett, eller en av de litt minimalistiske man holder i armene (f.eks. calla) vil være fin til en lav brud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv ca. 1.60 på strømpelesten og bestilte brudebuketten min i helgen.

Det blir en enkel bukett bestående av et stort grønt blad hvor det hviler 5 hvite langstilkede callaer oppå - imellom skal det være litt steelgrass. Buketten holdes samlet med grønt gjennomsiktig bredt bånd rundt stilkene. icon_smile.gif

_________________

08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-04-15 14:18 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt ha en lang bukett, men da bør den være smal. Brede lange buketter vil bare få deg til å se mindre og ikke minst tykkere ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Juli:

Har du bladet Wedding flowers? Der er det bilde av en bukett på side 9. Bruden har en "trailing bouquet". Den er helt smal og henger rundt handleddet. Virkelig nydelig.

Hvis du og ser på månedens brudepar i mars så er det en bukett som jeg tror ville vært flott. KAnskje buketten burde være enda smalere i "hodet" enn den.

Håper du finner den!

_Her er linken:

http://www.solberg.priv.no/modules.php?set...=view_photo.php

________________

viwi

-gifter meg med drømmemannen 22 juni!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-04-18 12:12 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes absolutt bukettet som er litt runde passer best til lavere kvinner. Men derimot ikke hvis de er runde, men synes da a de må være nokså runde for at det skal bli pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips:

For å se tynnere ut eller lengre ut, er det lurt å ha smale buketter faktisk. Eller helt små. Er man litt rund trekker en lang smal bukett vidden inn for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...