Gå til innhold

Avtennende med liten penis


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvis jeg treffer en gutt og oppdager at penisen hans er liten, så mister jeg helt lysten. Jeg tror det er fordi jeg føler at jeg er for vid..?

Hvordan kan jeg vite om jeg er det?

Har hatt en type som var ganske stor, sexen var utrolig bra. Kanskje mest fordi jeg slappet av i forhold til min størrelse og hans..

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette.

Jeg har truffet en nå. vi har havnet i senga, kost å sånn, men han har en veldig liten penis. Jeg klarer ikke ta steget med å ha sex, mest fordi jeg er redd for å skuffe han..vet ikke. Det blir bare så flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sannheten

Hvis du tror du er for vid, så er du antakeligvis for vid. Det samme gjelder hvis man tror man er for overvektig.

Kjør på med noen knipeøvelser så får du mer ut av sexen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten, vil det si veldig liten? normal?

Jeg synes og det er litt turn off med liten.. Det er så lite mandig!

Liker du fyren? Du kan gi det en sjanse? :) Kan hende det er veldig bra, selv om den ikke er så stor..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror du er for vid, så er du antakeligvis for vid. Det samme gjelder hvis man tror man er for overvektig.

Kjør på med noen knipeøvelser så får du mer ut av sexen :)

Så alle anorektikere der ute som tror de er for feite, er faktisk for feite da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror du er for vid, så er du antakeligvis for vid. Det samme gjelder hvis man tror man er for overvektig.

Kjør på med noen knipeøvelser så får du mer ut av sexen :)

Voldsomt til tiltro du hadde til alles dømmekraft da? Du har glemt at faktorer som dårlig selvbilde eller usikkerhet kan gi et ganske forvrengt bilde av virkeligheten tydeligvis...

TS: Det er slettes ikke sikker du er "for vid". At du ikke tenner på de mindre penisene kan enkelt og greit være fordi du rett og slett ikke tenner på dem. Altså at små peniser for langt utenfor dine preferanserammer til at det bare blir umulig for deg å tenne på en mann med liten penis.

Hva man tenner på har som regel veldig lite å gjøre med hvordan en selv ser ut, så at man synes en stor penis er mer sexy å se på enn en liten, bør selvsagt ikke bety at man er vid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...