Gå til innhold

dildo i håndbagasjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg skal på flytur, men har kun håndbagasje. Jeg kunne tenkt meg å pakket ned en dildo, men synes det er litt flaut når bagasjen skal scannes og alle ser hva jeg har... :sjenert: Noen som har hatt med seg dildo i håndbagasje på fly før? flaut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er flaut er jo opp til hvordan den enkelte føler det. Personlig hadde jeg syntes det var flaut ja..

Skrevet

Er sikkert utrolig mange som har med seg sånt, så jeg tviler på at tollerne syns det er spesielt interresant :) Ta med deg "kompisen" du!

Skrevet
Er sikkert utrolig mange som har med seg sånt, så jeg tviler på at tollerne syns det er spesielt interresant :) Ta med deg "kompisen" du!

Jobber på flyplass.

Securitas vaktene er veldig proffe,du trur vel ikke de kommer til og le/glise deg opp i ansiktet? (De vet nok garantert hva det er)

De har nok sett værre ting enn en kompis i bagasjen,ta den med med god samvittighet.

Skrevet

Det går sikkert bra. Alle har behov, for å si det på den måten! Tror ingen kommer til å stusse noe særlig på det.

Skrevet
Det går sikkert bra. Alle har behov, for å si det på den måten! Tror ingen kommer til å stusse noe særlig på det.

Så morsomt! Du beskriver deg som prippen, men har dildo! Vet du hva, du må stå for det du mener. Om det i det hele tatt er noen av vaktene som løfter på et øyenbryn, kan du jo bare smile ditt mest sexy smil og dagen er reddet for vakten også! Guuuu, hvor spennende! Tenk om vakta blir satt litt ut? Trå til!

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet
Så morsomt! Du beskriver deg som prippen, men har dildo! Vet du hva, du må stå for det du mener. Om det i det hele tatt er noen av vaktene som løfter på et øyenbryn, kan du jo bare smile ditt mest sexy smil og dagen er reddet for vakten også! Guuuu, hvor spennende! Tenk om vakta blir satt litt ut? Trå til!

Beklager at jeg benevnte meg som ts, det er jo helt feil, men jeg gikk i surr med et annent innlegg jeg skrev som ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...