Gå til innhold

våt i skjeden

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet

Jeg er en 15 år gammel jente som har et utrolig kjipt problem.. Håper kanskje noen av der ekan hjelpe meg.

Jeg er altså hele tiden våt inni skjeden, det blir liksom aldri ordentlig tørt der... Jeg pleier å allti gå med en stor ob og noen ganger også to for å tørke ut, men det hjelper liksom ikke. Noen ganger blir det også så våt at det renner ut i trusa :omg:

Det største problemet nå er at jeg har fått kjærese og vi har tenkt til å ha sex snart. Han kommer til å syns jeg er SÅÅÅ ekkel på grunn ut av dette...

Nå tror jeg foresten også at jeg kan ha fått en kjønsykdom fordi det har svidd og klødd i underlive i to uker... Jeg har ikke hatt sex ennå, men kjærsten min har ligget oppå meg med pikken inntil skjeden min. Kan man få kjønsykdom av dette???

*redd*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er en 15 år gammel jente som har et utrolig kjipt problem.. Håper kanskje noen av der ekan hjelpe meg.

Jeg er altså hele tiden våt inni skjeden, det blir liksom aldri ordentlig tørt der... Jeg pleier å allti gå med en stor ob og noen ganger også to for å tørke ut, men det hjelper liksom ikke. Noen ganger blir det også så våt at det renner ut i trusa :omg:

Det største problemet nå er at jeg har fått kjærese og vi har tenkt til å ha sex snart. Han kommer til å syns jeg er SÅÅÅ ekkel på grunn ut av dette...

Nå tror jeg foresten også at jeg kan ha fått en kjønsykdom fordi det har svidd og klødd i underlive i to uker... Jeg har ikke hatt sex ennå, men kjærsten min har ligget oppå meg med pikken inntil skjeden min. Kan man få kjønsykdom av dette???

*redd*

Hvis dette er et seriøst innlegg, gå til en lege.

Skrevet

Det er ikke vanlig at det er knusktørt INNE I skjeden. Litt utflod et heller ikke unormalt.

Skjeden består nemlig av slimhinner, som må ha en viss fuktighet for å opprettholde balansen av bakterier osv. Hvis du går med OB til vanlig, bare for å tørke ut skjeden, har du sannsynligvis fått sopp (noe som forklarer sviingen og kløingen). Slutt å bruk OB når du ikke har mensen, slutt å tørk og vask deg inni skjeden, og gå til legen for å få medisiner til å behandle soppen med. :)

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet
Det er ikke vanlig at det er knusktørt INNE I skjeden. Litt utflod et heller ikke unormalt.

Skjeden består nemlig av slimhinner, som må ha en viss fuktighet for å opprettholde balansen av bakterier osv. Hvis du går med OB til vanlig, bare for å tørke ut skjeden, har du sannsynligvis fått sopp (noe som forklarer sviingen og kløingen). Slutt å bruk OB når du ikke har mensen, slutt å tørk og vask deg inni skjeden, og gå til legen for å få medisiner til å behandle soppen med. :)

Men det er jo ikke noe kult når kjærsten min har lyst til å ta på meg der nede når han kjenner at det er vått... Burde kansje gå til legen, men jeg har ikke noe lyst... Legen min kjenner mamma også...

Gjest Hoppsann
Skrevet

Men lille venn...

Har du ikke tenkt til å ha sex med kjæresten din etter hvert? Når du blir kåt blir skjeden din enda våtere slik at tissefanten til kjæresten din skal gli lettere. Hvordan skal du løse det da?

Skrevet
Men det er jo ikke noe kult når kjærsten min har lyst til å ta på meg der nede når han kjenner at det er vått... Burde kansje gå til legen, men jeg har ikke noe lyst... Legen min kjenner mamma også...

Har du ikke fulgt med i sexundervisningen overhodet? :klø: Har du ikke lest noe om sex selv? Det er jo helt utrolig å være så uopplyst i 2008.

1. Det er naturlig og nødvendig at kjeden er fuktig.

2. Når man blir kåt, blir man enda våtere. Dette vet menn, og de liker det.

3. Leger har taushetsplikt, så det spiller ingen rolle om legen kjenner morra di.

Gjest Gjest :)
Skrevet

når du bruker ob uten at det er nødvendig, slik du har gjort, så rissikerer du å få sopp. symptomene du beskriver minner veldig om dette..

Skrevet

Det er aldri tørt i skjeden. Det hadde vært unormalt om du var det. Så er nok ikke noe galt med deg

Skrevet

Med utganspunkt i at dette er et seriøst innlegg:

1) Det er normalt å være fuktig i skjeden. Slik SKAL det være.

2) Aldri bruk OB utenom mensen. Det skaper ubalanse i underlivet og kan føre til soppinfeksjon. Det høres ut som om du har klart å pådra deg det.

3) Gutter vet at jenter er fuktige nedentil og at de blir enda våtere når de blir opphisset. De synes det er stas. Å ha samleie uten å være våt nok, kan gjøre ganske så vondt!

4) Legen har taushetsplikt og kan ikke si noe til mamma.

5) Soppinfeksjon rammer de aller fleste kvinner en til flere ganger i livet. Det lar seg lett behandle.

Skrevet
Har du ikke fulgt med i sexundervisningen overhodet? :klø: Har du ikke lest noe om sex selv? Det er jo helt utrolig å være så uopplyst i 2008.

1. Det er naturlig og nødvendig at kjeden er fuktig.

2. Når man blir kåt, blir man enda våtere. Dette vet menn, og de liker det.

3. Leger har taushetsplikt, så det spiller ingen rolle om legen kjenner morra di.

Hun er under 16,så det har han ikke. Men normalt vil han utvise skjønn, og ikke si noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...