Gå til innhold

Klarsynte/Synske

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som kansje en del av dere har fått med dere, har jeg mistet kattene mine Marvin og Mona. Nå tyr jeg til alle midler! Er det noen der ute som vet om noen BRAE klarsynte som kan hjelpe meg?? Har ringt to stykk men ingen resultater.. Tiden renner ut og jeg er desperat!! HJELP!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

verken chippet eller øremerket:( dumme meg..:(

Skrevet

Uff da, det vil jeg anbefale deg å gjøre så fort de kommer hjem igjen :)

Uansett..Grunnen til at jeg spurte er at det er jo en mulighet for at de kan ha blitt tatt inn hos dyrebeskyttelsen i nærheten av deg, hvis det er en i nærheten. Her i Bergen kommer det ofte uchippet og ikke øremerkete katter inn, og disse blir da oftest tatt inn på senteret eller i fosterhjem og blir kastrert/sterilisert og chippet og vaksinert. Så kanskje du burde ta en liten ringerunde? Det tar ofte en stund innimellom før kattene som kommer inn blir lagt ut på nettsidene. Hvor lenge har de vært borte nå?

Skrevet

De har vært borte siden mandag 8.des:( så det er nærmere 14 dager siden..

Skrevet

Som jeg sa i den andre tråden din.Så skal jeg be en kekjent lese tråden din.Skal sende henne linken.Håper hun skjekker den ut ;)

Skrevet

Har du sett på nettkatten.no? Alt for få som bruker den, for det burde vært topp for de som mister/finner katter.

Vi fant en katt en gang og la den inn på nettkatten.no, fikk mail fra en som hadde mistet katten sin for halvannet år siden. Det var dessverre ikke deres katt.

Håper du finner kattene dine. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...