Gå til innhold

Perfekte pupper...?

Fremhevede innlegg

Gjest undrende...
Skrevet

Lurer bare på kva du meiner er perfekte pupper.

Tenker da på str. og fasong.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Runde, faste, ikke hengepupper. Og det viktigste er at de er små. For meg er det det perfekte, og også slike pupper jeg selv har. Kunne absolutt ikke tenkt meg store pupper, ser bare for meg at det er et ork å dra rundt på, ikke minst at det er styr når man trener!

Skrevet

Eg har hatt både store og små eg da.

Og eg foretrekker virkelig dei små!

Mine store var heng og sleng E-cup.

* Tunge å drasse på.

* Umulige å trene med.

* Vond nakke og vond rygg

* Vanskelig å finne topper/kjoler som passa

osv...

Mine nye små, runde, faste, fine sprettpupper er en B-cup,

og som å komme til himmelen!!

* Vond nakke og rygg er borte.

* Trening har blitt en drøm, og kan hoppe og sprette det eg vil.

* Klær er heller ikkje et problem lengre. No kan eg bruke ALT!

Det har til og med blitt gøy å shoppe bher :-D...

* Angrer ikkje et sekund på at eg valgte å redusere puppane mine!!

Gjest morgenfugl
Skrevet

Skjønner hva du over mener... Det er virkelig litt av et styr å dra på disse store puppene!! :sarkasme:

Spøk til side - jeg bruker 80D i bh, og er fornøyd med tingenes tilstand. :sexy:

Trener og plages ikke av at puppene kommer i veien, er tunge eller blir klemt!

Når jeg er sammen med elskeren min, liker han veldig godt å ta meg mellom brystene, og DET er vel omtrent umulig om du er flat som en fjortis?!

Eneste ulempen jeg kjenner på, er det at jeg ofte må opp en str i overdeler pga topper og gensere blir trange over brystet, og da blir det vidt i livet eller langt i armene.

Skrevet
Skjønner hva du over mener... Det er virkelig litt av et styr å dra på disse store puppene!! :sarkasme:

Spøk til side - jeg bruker 80D i bh, og er fornøyd med tingenes tilstand. :sexy:

Trener og plages ikke av at puppene kommer i veien, er tunge eller blir klemt!

Når jeg er sammen med elskeren min, liker han veldig godt å ta meg mellom brystene, og DET er vel omtrent umulig om du er flat som en fjortis?!

Eneste ulempen jeg kjenner på, er det at jeg ofte må opp en str i overdeler pga topper og gensere blir trange over brystet, og da blir det vidt i livet eller langt i armene.

Hehe, jeg har ikke noe behov for at mannen skal stikke p*kken mellom brystene mine. ;-)

Skrevet

Jeg har også hatt store og små pupper. Før jeg fikk barn hadde jeg flotte, faste små. Trengte ikke engang en bh for å holdes oppe.

Nå har jeg veldig store, men heldigvis er de fine i fasongen og de henger ikke. Men likevel er det et ork å dra rundt på. Spesielt å finne seg klær. Dessuten glor menn veldig mye. :roll:

Skrevet

Jeg bruker 75E og er storfornøyd, men det spørs om jeg fortsatt er det når ting begynner å gå nedover :eeeh:

Skrevet

Perfekte pupper er pupper eieren av puppene er fornøyd med. ;)

Skrevet

perfekte pupper..? eksisterer det da? Tror de fleste har forskjellig smak, liker forskjellige ting!

Jeg har selv 75E og synes det er flott på mange måter, men er og litt upraktisk. Når jeg skal trene og sånne ting. Og vanskelig å finne klær som er fint på..

Skrevet

Synes mine er helt fine jeg... De er vel sånn passelig store? Men spent på hvordan de ser ut når jeg er ferdig å amme da.

Skrevet

Jeg er superfornøyd med mine, i hvert fall! 75B, og faste og fine. Synes pupper i alle størrelser kan være fint, egentlig. Før ønsket jeg meg store, litt tunge men faste pupper, for det er så fint, men fant ut at det bare er bortkastet energi å tenke på sånn.. så jeg sier meg fornøyd med de jeg har ;)

Skrevet

jeg har 80 B og kunne tenkt meg ett hakk større fra naturens side...har en del muskler i overkroppen som får de til å se enda mindre ut pluss at det er mange bikinitopper og vanlige topper jeg ikke kan bruke for det ser rett og slett ikke bra ut, men sånn er livet =)

Skrevet

Jeg bruker 75-80 b, varierer litt ettersom jeg syns det er umulig å finne en god bh i riktig str.

Problemet kommer jo så klart av at den venstre puppen min er så mye større enn den høyre, noe som plager meg enormt! Har ikke vært på en strand på mange år og kommer sannsynligvis aldri til å dra på en heller..

Hadde håpa at dette skulle jevne seg ut etterhvert som jeg ble eldre, men her sitter jeg idag; 21 år og med like forbanna stygge og forskjellige pupper som jeg alltid har hatt.

Noen som har samme problemet? :tristbla:

Skrevet (endret)

For min del, så skulle jeg ønske at brystvortene mine var stive hele tiden, for jeg liker dem ikke når de ikke er stive. De gjør puppene min spissere, men har jo egentlig runde pupper. De er kjempeflotte og runde bare brystvortene er litt eller helt stive. Har 80 C/D i bh-størelse. :)

Ikke de søtrste puppene, men de passer veldig godt til den ellers slanke kroppen, så trenger dermed ikke større pupper.

Endret av Teriyaki
Skrevet

Spør du en mann eller en kvinne, trådstarter? :wink:

For en mann tror jeg det meste er helt perfekt, hvis han enten er

a) forelska...

b) har fått napp etter lang tids tørke

c) er veldig glad i akkuat denne dama

d) er glad i damer generelt- uansett form//høyde/vekt/etc og etc.

Nå er ikke jeg mann, men jeg mener det ikke finnes noe som kan kalles "perfekte pupper". Det kommer an på øyet som ser (noen liker store, andre liker små), og mennesket og kroppen de sitter på. :danse:

:kul:

Skrevet
Jeg bruker 75-80 b, varierer litt ettersom jeg syns det er umulig å finne en god bh i riktig str.

Problemet kommer jo så klart av at den venstre puppen min er så mye større enn den høyre, noe som plager meg enormt! Har ikke vært på en strand på mange år og kommer sannsynligvis aldri til å dra på en heller..

Hadde håpa at dette skulle jevne seg ut etterhvert som jeg ble eldre, men her sitter jeg idag; 21 år og med like forbanna stygge og forskjellige pupper som jeg alltid har hatt.

Noen som har samme problemet? :tristbla:

Synd at du plages så mye med dette. Hvis du har problemer med å finne passende BH pga forskjellig størrelse, kan kanskje det være en gyldig grunn for å få dekt operasjon med et lite silikoninnlegg på det ene brystet. Det går jo an å spørre legen... Hvis du ikke tar deg råd til operasjon selv. (Jeg går ut fra at det koster mye mindre å bare ta ett bryst.)

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

mine er og litt forskjellige så den ene har en tendens til å snike seg ut under hardt arbeid :P derfor er det bare t sjorter på jobb. da fristelsen hadde blitt for stor. jobber på småbarnsavdelig i barnehage :P di sikter seg inn på sånt. hehe

perfekte pupper må vel være selvtilit ja.. høres kanksje dumt ut men det stemmer jo.. kan være fint med helt flate og viss en har holdning til det... men selfølgelig kreves det mer holdning til ekstra store og små. det jeg kunne tenkt meg er jo det jeg ikke har runde nok "hud" under brystvorta så di ikke peker nedover, litt tunge. sånne som tyter litt fram fra sjorta. som i smørbukk reklamen. hehe

Skrevet
Synd at du plages så mye med dette. Hvis du har problemer med å finne passende BH pga forskjellig størrelse, kan kanskje det være en gyldig grunn for å få dekt operasjon med et lite silikoninnlegg på det ene brystet. Det går jo an å spørre legen... Hvis du ikke tar deg råd til operasjon selv. (Jeg går ut fra at det koster mye mindre å bare ta ett bryst.)

Er det mulig å få dekt noe sånn da, tro? Kommer uansett aldri til å få råd til å gjøre noe med det selv.

Skrevet

Jeg er helt sikker på at du vil få det dekket, Vannflaske!

Snakk med fastlegen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...