Gå til innhold

Hvor møter man kvinner


Gjest Gjest_Mann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann_*

Dette høres nok ut som en rar problemstilling men sier det uansett. Jeg er en mann i midten av 30 årene som har en veldig stor ( 25-26 cm og tykk) pikk. Har i mitt liv møtt endel kvinner med svært delte meninger. Faktisk har det ofte bydd på problemer som stillinger, nervøse jenter, sårhet, smerte osv. Noen har vært veldig fornøyd men har nesten mer negativ erfaring enn positiv. Jeg er for tiden singel men er ute etter et seriøst forhold. Hvordan kan man møte kvinner som er ute etter noe seriøst som samtidig ikke synes at noe er stort nok? Har også opplevd å bli satt i bås som en player fordi noen tror man knuller rundt fordi man er stor. Er ikke den typen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er for tiden singel men er ute etter et seriøst forhold. Hvordan kan man møte kvinner som er ute etter noe seriøst som samtidig ikke synes at noe er stort nok?

Det tror jeg blir helt umulig å finne ut på forhånd. Det er jo ikke akkurat noe man går rundt og spør en potensielt seriøs kjæreste om. Så det er nok ingen vei utenom å prøve seg frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lot som jeg hadde stor på Cupido Club. Ikke det at jeg fikk veldig mange henvendelser, men det var eneste gangen jeg ikke trengte å ta initiativ for å få noe i innboksen min der (det er veldig overtall av menn, om man skulle være i tvil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lot som jeg hadde stor på Cupido Club. Ikke det at jeg fikk veldig mange henvendelser, men det var eneste gangen jeg ikke trengte å ta initiativ for å få noe i innboksen min der (det er veldig overtall av menn, om man skulle være i tvil).

Viser bare hvor mange overfladiske og late kvinner som finnes der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...