Gå til innhold

Sex, men ikke samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker ham. Vi koser, kliner, runker, slikker, suger, fingrer osv. Men ikke samleie....

Jeg får orgasme av det han gjør med meg. likevel savner jeg samleie, men han klarer ikke gjennomføre.... føler det blir som noe uoppgjort også, at vi ikke har gått hele veien.

Må jeg bare belage meg på at vi ikke kommer til å ha samleie og heller sett pris på det andre vi har sammen (både seksuelt og ellers)? Har snakket om det for lenge siden, men vil ikke ta det opp mer pga at han ikke skal føle presset/føle seg mislykket.

Sex er jo så mye mer enn samleie, eller..........? (vet ikke om jeg klarer å overbevise meg selv, men vil jo ikke miste ham heller...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor klarer han ikke å gjennomføre samleie?

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen med noen innspill?

Hilsen fortsatt (eller enda mer) frustrert trådstarter

Skrevet

Hva er grunnen til at han ikke kan gjennomføre et samleie da?

Hvis det er en fysisk grunn til at det er umulig for han,så er det jo bare noe du må tåle hvis du vil være sammen med han.

Finnes andre måter,f.eks med dildo eller noe sånt? Det blir ikke helt det samme,men du får ihvertfall noe inni deg som kanskje gjør det mer likt et samleie?

Men nå vet ikke jeg grunnen til dette her,så det er ikke så mye jeg kan si.

Skrevet
Jeg elsker ham. Vi koser, kliner, runker, slikker, suger, fingrer osv. Men ikke samleie....

Jeg får orgasme av det han gjør med meg. likevel savner jeg samleie, men han klarer ikke gjennomføre.... føler det blir som noe uoppgjort også, at vi ikke har gått hele veien.

Må jeg bare belage meg på at vi ikke kommer til å ha samleie og heller sett pris på det andre vi har sammen (både seksuelt og ellers)? Har snakket om det for lenge siden, men vil ikke ta det opp mer pga at han ikke skal føle presset/føle seg mislykket.

Sex er jo så mye mer enn samleie, eller..........? (vet ikke om jeg klarer å overbevise meg selv, men vil jo ikke miste ham heller...)

Sex kan være herlig uten samleie også. Selve samleiet er jo egentlig bare en liten del av sexen. Klart man kan savne det, men det blir jo en avveining om du vet han aldri kommer til å klare å få det til. Vil savnet bli for stort? Og hva er grunnen?

Skrevet

Oi, kjenner at jeg ble litt paff her... Jeg og kjæresten min har det på omtrent samme måte... Nå vet jeg ikke hvorfor kjæresten din ikke klarer å gjemmomføre, men det var skremmende likt...

Vi har vært et par i ca et år nå, men ikke hatt samleie, ganske enkelt fordi han mener at det hører ekteskapet til... Han har strukket seg ganske langt for å komme meg i møte, men likevel er det liksom noe som mangler... så vit at du ikke er alene!! Det som hjelper meg er tanken på at det ikke er varig, men bare en løsning "inntil videre". Nå vet jeg ikke om det gjelder for deg og, men...

Det høres nesten ut som om det er et psykisk problem, ikke et fysisk, og det går det jo til en viss grad an å gjøre med... Viss det er lenge siden du tok det opp, synes jeg du bør nevne det for ham igjen... Driv litt research på forhånd, så du vet hva du snakker om... ;) Ellers er det bare å være åpen, ærlig og tålmodig som gjelder... Og mens du venter: det fungerer å sette av hele dager eller helger der dere ikke gjør annet enn å slappe av sammen, kose, kline, ++ ta seg av hverandre o.l. Dessuten: man vil jo ikke gå glipp av mannen i sitt liv på grunn av mangel på samleie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...