Gjest Coolaid Skrevet 21. juni 2003 #1 Del Skrevet 21. juni 2003 Forstår at dere jenter og kvinner reagerer på det kropps idealet som er i dag. Mann skal aller helst se radmarger ut, hvor ribb beina stikker ut. Kjære alle dere. Dette er ikke skjønnhet, og kan ikke fatte at veldig mange av dere tror at det er slike jenter vi gutta vil ha. Det er heller ikke noe særlig å stappe kroppen full av silikon for å få større pupper, lepper eller hva som helst. Vet at jeg snakker for mange når jeg sier at ekte menn liker ekte kvinner. Med det mener jeg at det som er tiltrekkende hos dere er den naturligheten som ligger i dere, det søte smilet og utstrålilng. Det er en myte at menn kun er ute etter tynne babes med store bryst. Det er viktig å ta vare på seg selv fysisk, ha en god helse, men man kan ikke likestille god helse med det å være så tynn som moteverden vil man skal være. Heller tvert imot. Kanskje dere jenter og kvinner burde være like glad i kroppene deres som det vi menn er? Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 21. juni 2003 #2 Del Skrevet 21. juni 2003 Godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 21. juni 2003 #3 Del Skrevet 21. juni 2003 Kanskje dere jenter og kvinner burde være like glad i kroppene deres som det vi menn er? Jeg skal forsøke ! Takk for innlegget, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 21. juni 2003 #4 Del Skrevet 21. juni 2003 Hei mann på KG, Setter stor pris på ditt fine innlegg. Mange hadde nok trengt å lese det hundre ganger om dagen, som en slags positiv indoktrinering. Dessverre forholder det seg slik at tynnismen overveiende utøves av kvinner mot andre kvinner. De av oss som har normalt ofte kontakt med menn vet jo godt at i virkeligheten synes ikke menn at beinrangler er særlig attraktive. Også fordi folk som alltid er sultne stort sett også er sure, og de fleste menn tiltrekkes som fluer til lyset av glade, fornøyde, sprudlene jenter - med eller uten bilringer. Og folk som bestandig er på slanker'n altfor ofte er sykelig opptatt av hva de skal spise og ikke spise, og ikke er så interessert i å føre lange gode samtaler om noe annet. Kje-de-liiig, spør du meg. Kvinner er utstudert flinke til å kristisere hverandre på særlig sårende måter, og kropp er et område hvor de fleste er lette å såre. Jo flere som greier å gi blaffen i andres syrlige mage-bemerkninger, jo færre kritikere blir det. Alle vet jo at supermodeller er supermodeller nettopp fordi bare ca. 8 mennesker i verden er som dem, og dessuten er de til enhver tid omringet av stylister, lyssettere, retusjerere, osv osv. De er pene å se på, men personlig orker jeg ikke å bruke tid på å gremme meg over at jeg ikke ser ut som Gisele. Kroppen min har laget og ernært et barn helt av seg selv. Hvor mirakuløst er ikke dét?! Når det er sagt: Overvekt er et virkelig helseproblem i Norge idag. Slanking burde i mange tilfeller oppmuntres, men da for å hjelpe de som trenger det til å få et riktig og smakfullt kosthold, en aktiv livsstil, med alt hva det innebærer av overskudd, pågangsmot, og god helse på alle plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. juni 2003 #5 Del Skrevet 21. juni 2003 Synes det var et fint innlegg Blåmann Fornuftige ord - og skal virkelig prøve å overbevise meg selv til å tro på de. Vil så gjerne nemlig ..... Håper flere tenker som deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Skrevet 21. juni 2003 #6 Del Skrevet 21. juni 2003 Dette var et innlegg å bli glad av, Blåmann :D Du får dagens rose av meg :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 21. juni 2003 #7 Del Skrevet 21. juni 2003 Takk Blåmann. Det gjorde godt. Jeg har enda litt kilo igjen - lurer på om jeg må opererres. Men magen er ille - den duver over vagina som et romskip- ja. Det er virklelig ille. Den ser ut som brødeig. NÅr jeg lener meg framover. Og det skal den jo ikke. Jeg har jo sett bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi Skrevet 22. juni 2003 #8 Del Skrevet 22. juni 2003 Takk til deg Blåmann! Ingen er vel helt perfekte, og man blir helt sikkert aldri 100% fornøyd, det være seg tynn eller tykk. Jeg jobber med å få kiloene opp, og det er, tro meg like vanskelig som å få kiloene bort. Det med bryster ja, kan hende det er et enda større problem for de fleste, uansett om de er små, store, faste eller hengenede. Du kommer med enda et bevis på at man kan bli godtatt, nøyaktig slik man er..Tenk om alle hadde slike holdninger som du, så enkelt alt ville vært! Takk igjen, meg klarte du i hvertfall og glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labboline Skrevet 22. juni 2003 #9 Del Skrevet 22. juni 2003 Takk for gode ord Blåmann! Tenk om alle menn kunne tenkt som deg!!! Da hadde vel verden blitt lettere for oss damer, og vi hadde kanskje fått opp selvtilliten en del. Tror ikke jeg har møtt en eneste dame som var helt fornøyd med seg selv; vi har en egen evne til alltid å finne noe negativt med kroppene våre, uansett hvordan vi ser ut. Men det er desverre mange menn som faktisk er ganske kroppsfiksert, og som legger stor vekt på utseende. Det er synd, for de går glipp av utrolig mange bra damer på den måten! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 8. juli 2003 #10 Del Skrevet 8. juli 2003 Så flott at så mange likte innlegget mitt. Takk for all rosen, kanskje riktig som en av dere sa: det er kanskje jenter som er værst med jenter. Og til de gutta som er altfor kroppsfiksert: da kan jeg ta over alle de damene dere går glipp av, heldiggrisen meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. juli 2003 #11 Del Skrevet 8. juli 2003 Takk Blåmann!!! Dette var det godt å lese. Tror jeg skal printe ut innlegget ditt og henge det på kjøleskapet Suz - som er mye å ta, men mye å være glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 8. juli 2003 #12 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg er av den oppfatning at menn som foretrekker pipestilkete OG barmfagre jenter, desidert er i fåtall. Menn flest foretrekker myke jenter med KVINNELIGE former; bryst, hofter, lår og rumpe. Vi jenter/kvinner er nådeløse i synet på oss selv og vår egen kropp. Vi blir i egne øyne aldri "perfekte", vi skal alltid gå ned bare et par kilo til. Hvorfor? Hva er vitsen når vi vet at menn flest foretrekker KVINNER? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå