Gjest FrøkenLarsen Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Hei. Jeg skal om under en månede legge inn 200ml i hver bryst, har snakket masse med kirurgen og slik, men syns han gir meg dårlig svar på det jeg lurer på. Det jeg vet er at brystmusklene er en av de viktigste musklene vi har i kroppen og bruker den hele tiden. Etter operasjonen vil muskelen bli svekket. Men det jeg da lurer på er, vil den bli 100% etterpå? slik at jeg som er veldig aktiv og trener endel kan ta fri benkpress uten problemer? Tar nå 35kg og vil gjerne kunne gjøre det et par måneder etter operasjonen uten store problemer. Håper på svar fra dere som allerede har gjort det, eller skal opereres. Er ikke interessert i å høre meningene til de som er imot dette.
Gjest Gjest_Dipsy_* Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Heihei du Ikke at jeg kan svare på spørsmålet ditt men.. Det er akurat dette jeg lurer på selv ! Jeg skal under om to måneder. Trener også en del benkpress så hadde vært litt greit å fått svar på det ja ! Ellers er jeg litt interessert å få vite hvilken type operasjon du skal utføre ? Hvilket innlegg du skal ha ? Og hvor skal du ha snittet ? Hvilken str bruker du nå? Hvor høy er du ? Osv.. Jeg synes det er veldig fint hvis du vil snakke litt om det. Har ikke så mange andre jeg snakker med om akurat det ! Mvh Dipsy
Gjest FrøkenLarsen Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Heihei du Ikke at jeg kan svare på spørsmålet ditt men.. Det er akurat dette jeg lurer på selv ! Jeg skal under om to måneder. Trener også en del benkpress så hadde vært litt greit å fått svar på det ja ! Ellers er jeg litt interessert å få vite hvilken type operasjon du skal utføre ? Hvilket innlegg du skal ha ? Og hvor skal du ha snittet ? Hvilken str bruker du nå? Hvor høy er du ? Osv.. Jeg synes det er veldig fint hvis du vil snakke litt om det. Har ikke så mange andre jeg snakker med om akurat det ! Mvh Dipsy Hei du! jeg skal utføre dråpformet operasjon, hvor kirurgen tar snittet i underkant av brystet og legge innlegget under brystmusklene. Jeg bruker størrelse B nå, men som kirurgene sier så har ikke cup så mye å si. Jeg er 170cm høy. Hva slags operasjon skal du ha?
Gjest Gjest_Dipsy_* Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Ok.. Hmm.. Aldri hørt om dråpformet operasjon ? Hvordan funker det ? Jeg bruker også b, men er 165 høy.. Skal legge inn 240ml.. Dette blir en full 75 c.. Tror det blir bra ! Jeg skal også legge det under muskelen, får det blir mer naturlig da. Men jeg skal ta snittet i armhulen.. Da er det ingen så kan c at jeg har tatt silikon i det hele tatt. Men de aller fleste har snittet under !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå