Gjest ts Skrevet 20. desember 2008 #21 Skrevet 20. desember 2008 Du må ikke kalle dagbokgjestene mine for kjerringer Hva skal jeg kalle dem da? :klø: for da blir jeg lei meg og litt sur. Sur? Still deg foran speilet og se hva sur gjør med trynet ditt. Ække no fint det altså. Og heretter renses vannlåsene med jevne mellomrom før det fester seg masse dritt i dem eller? De som har en mann i huset trenger forresten ikke å bry seg om det.
Fresi Skrevet 20. desember 2008 #22 Skrevet 20. desember 2008 Hva skal jeg kalle dem da? :klø: Søtnoser! Sur? Still deg foran speilet og se hva sur gjør med trynet ditt. Ække no fint det altså. Og heretter renses vannlåsene med jevne mellomrom før det fester seg masse dritt i dem eller? De som har en mann i huset trenger forresten ikke å bry seg om det. Du har rett, det er ikke noe fint. Og heretter renses vannlås. Men det var egentlig ikke vannlås, det var en råtten gummipakning som hadde løsnet fra vasken og lagt seg under silen og tettet den sånn at jeg måtte stake den nedi det åpnede røret med et sugerør i hardplast. Og hei, ikke gni inn det der med manglende mann i huset, da. Men jeg har lært meg å dele opp sitater!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå