Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg sliter en del med angst- men klarer meg fint i hverdagen. Men nå vil hverdagen endre seg. Min mann forventer at jeg skal få meg jobb ut på nyåret, slik at vi kan bygge hus. Han vil også gjerne ha barn. Jeg vet ikke hva som skremmer meg mest, begynne i ny jobb eller gå gravid uten muligheten til å ta beroligende medisiner? huff.. Hvordan skal jeg takle disse utfordringene? Jeg tror ikke jeg hadde møtt opp til et jobbintervju, blir så nervøs at jeg blir fysisk dårlig. Har gått til samtaler hos psykriatisk sykepleier og psykolog, uten effekt. Skal prøve gruppeterapi etter nyttår... Noen som har noen råd?
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Du er ikke alene, om det er noen trøst. Jeg takler heller ikke det å skulle gå til jobbintervju. Dette styrer hele livet mitt, er student og kommer aldri til å tørre å dra på jobbintervju. Jeg håper NAV kan hjelpe meg med å få en jobb som det er sikkert at jeg får, slik at jeg slipper å dra til intervju med en arbeidsgiver. Dette høres nok helt rart ut for de av dere som ike vet hvordan jeg har det. Men om du hadde gått en dag i mine sko, så hadde du nok forstått ting bedre.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Det blir som å gå på intervju og vite at du mest sannsynlig kommer hyperventilere, skjelve og kanskje til og med spy utover gulvet..da får man sikkert jobb! hehe
Plym Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 (endret) Jeg synes du skal ta kontakt med NAV for å fortelle om problemet ditt og undersøke om de kan hjelpe deg med en praksisplass. Det gir en mykere vei inn i arbeidslivet, men du må klare deg på individstønad eller annen stønad frem til du eventuelt får en vanlig ansettelse. Lykke til Endret 19. desember 2008 av Plym
SIFA Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Jeg vil anbefale å gå til coach, nlp! Det er noe helt annet enn psykolog. Samtaler har ikke den store effekten på slike problemer. Kognutiv terapi kan også være noe:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå