Gjest Veldig redd Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Heisann! Er ei jente på 23 år. Hadde sex i slutten av august, uten kondom, men tok angrepillen ti timer senere... Jeg fikk en vanlig menstruasjon etter dette, men har ikke hatt det siden. Jeg har tatt en graviditetstest som var negativ, men nå begynner jeg å bli skikkelig redd for at noe er galt.... Er tross alt over 3 måneder siden forrige mens:S Hva gjør jeg???????? (Jeg kan ikke være gravid?)
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 sikkert bare stress som utsetter den...
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Hvor lang tid etter samleiet tok du testen? Skader uansett ikke å ta en til, om ikke annet for å få ro. Men det er fullt mulig at stress og hormonforstyrrelser pga angrepillen gjør at eggløsningen og dermed mensen blir saftig forsinket.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Jeg tok testen to måneder etter samleiet, så den skulle vært relativt sikker... Men jeg bør kanskje ta en til bare for å roe ned ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå