Gjest Gjest_Hønepøne_* Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Noen som vet hvor man får tak i ekstra lange persienner? Må være minst 2 m lange, og 1 m i bredden. Vet at Ikea hadde det før, men det er visst ikke en del av kolleksjonen lenger. Ei heller Jysk har såpass lange... Hjelp?
punkyB Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Via kirsch så kan du jo bestille alle lengder for de lager jo på mål. Maxmålene ligger innenfor dine krav http://www.kirsch.no/no/products/MTM-blinds/Venetians/
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 jysk har 220 lengde, jeg har flere av de selv, en 80 bred, og en på en meter...
Gjest Gjest_Hønepøne_* Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Takk for det, folkens! Jysk har ikke lenger... Bauhaus skal jeg sjekke ut - kjører forbi den ved Liertoppen snart igjen (eller er ikke det Bauhaus?) Jeg har ikke egentlig tid til å vente på en spesialbestilling... Men hvis jeg ikke får tak i ellers, så får jeg bare gjøre det.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Mener Skeidar pleier å ha inne opptil 220, men kan hende at så bred som 1m må bestilles. Tar et par uker tror jeg. Ta en tur innom og se. Hvis du skal spesialtilpasse blir prisen fort en veldig annen, men det skal ikke være nødvendig til det målet du har, det er vel ganske standard. (Kjøpte selv 160x220 på Skeidar før sommeren og kostet 400-500kr om ikke jeg husker feil).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå