Gå til innhold

Fjernhealing

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Redd_*
Skrevet

Er det noen som har erfaring med fjernhealing, og som vet at det virker?

Har du et navn på en person jeg kan kontakte?

Min far har fått kreft...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har erfaring med fjernhealing, og som vet at det virker?

Har du et navn på en person jeg kan kontakte?

Min far har fått kreft...

Snåsamannen, problemet er vel mer å klare å få tak i han.

Han heter Joralf Gjerstad, men er ikke oppført i katalogen. Men hvis du googler han så finner du masse informasjon, og kanskje noen i media som har hatt med han å gjøre kan hjelpe deg.

Skrevet

Og han har foesøkt å pensjonere seg nå i jeg vet ikke hvor mange år.

Jeg var til behandling hos en sjaman i Stavangerområdet, men jeg vet ikke om han fortsatt jobber med healing eller har gått over til undervisning. Mener han er med i paganistisk forbund, så kanskje hør med de?

Gjest antigartner
Skrevet

Har healere lov til å "behandle" kreftpasienter i det hele tatt?

Jeg mener å ha lest at det er bestemmelser mot dette, men jeg har ikke googlet det så jeg har ingen lenker å varte opp med.

Uansett er neppe fjernhealing skadelig. Enkelte naturmedikamenter skal en imidlertid være forsiktig med fordi de kan nedsette virkningen av andre medisiner.

Skrevet
Har healere lov til å "behandle" kreftpasienter i det hele tatt?

Jeg mener å ha lest at det er bestemmelser mot dette, men jeg har ikke googlet det så jeg har ingen lenker å varte opp med.

Uansett er neppe fjernhealing skadelig. Enkelte naturmedikamenter skal en imidlertid være forsiktig med fordi de kan nedsette virkningen av andre medisiner.

Ja, men de har ikke lov til å behandle kreften. Kvalmen, angst, uro, muskelsmerter osv er fritt frem, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...