Gå til innhold

Sexy undertøy


Gjest blair

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte å kjøpe noe sexy undertøy. Uten å tømme sparegrisen helt, så går for H&M. De har endel sånn "badedrakt"-lignende korsettsaker der nå. MEN, det går jo ikke an å prøve de? De er jo med truse:P

Hvordan er det med str.? Det går i S, M og L. Jeg bruker 75 D, men er ikke spes feit ellers. Men jeg bør gå for large eller? Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tenkte å kjøpe noe sexy undertøy. Uten å tømme sparegrisen helt, så går for H&M. De har endel sånn "badedrakt"-lignende korsettsaker der nå. MEN, det går jo ikke an å prøve de? De er jo med truse:P

Hvordan er det med str.? Det går i S, M og L. Jeg bruker 75 D, men er ikke spes feit ellers. Men jeg bør gå for large eller? Noen erfaringer?

WOW! Dette var sprøtt! Jeg gikk inn på kvinneguiden nå for å spøre om det samme spørsmålet du spør om, men det rare var at jeg er like høy og lik bh størrelse. hehe:) Så håper på svar her og.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du kan satse på medium.

Den vil kanskje bli litt stram om puppene, men vil gi et penere look om magen.

Large vil bli litt slapp om puppene og slapp om magen.

Dere er noget det samme som madammen, men hun er noe lavere, men tror det vil bli pent. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal gaa greit aa proeve dem om du har egen truse paa under :)

Jeg ville i alle fall proevd med truse paa under, jeg kjoeper ikke noe jeg ikke har proevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...