Whitechick Skrevet 18. desember 2008 #1 Del Skrevet 18. desember 2008 jeg lurer på hva disse ordene er på nynorsk: Egentlig Mennesker Materielle ting Pysjamas Takk for svar ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Del Skrevet 18. desember 2008 eigentleg menneske materielle ting pysjamas http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html Nynorsk er ikkje så veldig vanskeleg, skjønar du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitechick Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 18. desember 2008 haha. Eg syns no det då ;D haha! Tusen takk foressten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 18. desember 2008 #4 Del Skrevet 18. desember 2008 Så lærte jeg noe nytt i dag, også ;-). Jeg trodde det het pyjamas, men ser at det også kan skrives pysjamas. I den grad jeg omtaler denne habitten, sier jeg bare pysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #5 Del Skrevet 19. desember 2008 Du kan skrive både "pysjamas" og "pyjamas". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nitter Skrevet 20. desember 2008 #6 Del Skrevet 20. desember 2008 Du kan skrive både "pysjamas" og "pyjamas". Nattdress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 20. desember 2008 #7 Del Skrevet 20. desember 2008 Nattdress Fint ord, nitter! Synes du fortjener denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nitter Skrevet 20. desember 2008 #8 Del Skrevet 20. desember 2008 Fint ord, nitter! Synes du fortjener denne: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå