Full_Storm Skrevet 21. desember 2008 #21 Skrevet 21. desember 2008 Sente ut brev til alle naboer det er ikke så mange 9-10 stykker, men ingen har sett dem, har hengt ut lapper på alle butikker (på flere mils avstand), lakt ut annonse på dyrebar.no, kattensvern.no. nettkatten.no og nettby.. Snakket med den lokale dyreklinikken (hengt opp lapp med bilde der) og de har kontaktet radion, så nå mangler jeg vel bare første side på vg:P heh.. håpløst.. Snakket med dyretolk tidlidere som sagt (hun sa de var tatt av rev), snakket med en "klarsynt" mann i dag - og han sa de var i live, at jeg måtte krysse bekken (som faktisk renner 30 meter unna huset) og fortsette ned til venstre.. hmm.. vanskelig.. tar gjerne i mot flere tips altså!! fortsatt like fortvilet over at de ikke viser livstegn.. noen som vet om noen "klarsynte" som dere vet bruker å ha resultater?? Ja ei jeg kjenner har faktisk brukt en klarsynt.Og hun mener han fant katten hennes.Kan fakriak sende henne linken hit.
Gjest Chanita Skrevet 22. desember 2008 #22 Skrevet 22. desember 2008 Sente ut brev til alle naboer det er ikke så mange 9-10 stykker, men ingen har sett dem, har hengt ut lapper på alle butikker (på flere mils avstand), lakt ut annonse på dyrebar.no, kattensvern.no. nettkatten.no og nettby.. Snakket med den lokale dyreklinikken (hengt opp lapp med bilde der) og de har kontaktet radion, så nå mangler jeg vel bare første side på vg:P heh.. håpløst.. Snakket med dyretolk tidlidere som sagt (hun sa de var tatt av rev), snakket med en "klarsynt" mann i dag - og han sa de var i live, at jeg måtte krysse bekken (som faktisk renner 30 meter unna huset) og fortsette ned til venstre.. hmm.. vanskelig.. tar gjerne i mot flere tips altså!! fortsatt like fortvilet over at de ikke viser livstegn.. noen som vet om noen "klarsynte" som dere vet bruker å ha resultater?? Hei der Jeg ville bare spørre deg om du har gått mye i terrenget og lett ? Og er det ingen gangbru eller annet som kan få deg over denne bekken ? Jeg forstå det slik at du ikke hadde vært der ? En annen ting,når du er ute å går så vil jeg anbefale at du tenker over at du roper katten i retning av hjemmet og ikke omvendt,slik at de går lengre bort. Lykke til ! Jeg håper du ikke gir opp før det er nødvendig,jeg fant katten min igjen etter en måned,nettopp ved hjelp av en meget dyktig synsk person Mange av de rådene jeg fikk forsto jeg ikke der og da men i ettertid var de jo klokkeklare også de som jeg der og da ikke fattet noe ut av Men tror samtidig det er lurt å ikke stole blindt. Jeg kontaktet tidlig i min sak en annen person,en dyretolk og den samtalen ga meg absolutt ingenting godt. Satt kun igjen med tusen tanker om hva som var feil med meg som person siden vedkommende hevdet at katten min hadde stukket av FRA meg. Men min logikk oppi det hele tilsa at siden katten var på kennel ca 3 mil fra hjemmet vårt og jeg selv var 90 mil unna på ferie da det skjedde så stemte ikke dette. Jeg skal prøve å kontakte den synske personen jeg selv benyttet meg av og høre om han har kapasitet til å kunne hjelpe deg. Kommer tilbake med svar når jeg har hørt fra han. Og i mellomtiden håper jeg du ikke gir opp da,gå og kiss,sett deg gjerne ned en plass og ta rastepause slik at du setter dine lukter igjen i området. Har du satt ut mat feks ? Eller det er vel lite vits i hvis det er så mye rev der. Ang. reven så tror ikke jeg heller kattene er tatt av rev,ikke begge to iallefall. Men de kan ha blitt skremt selvfølgelig.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #23 Skrevet 22. desember 2008 Nå har jeg snakket med han jeg nevnte ovenfor her,men jeg trenger å komme i kontakt med deg slik at du kan få tlfnr hans Er du bruker på nettby kanskje ? For der er både han og jeg brukere da
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #24 Skrevet 22. desember 2008 Nå har jeg snakket med han jeg nevnte ovenfor her,men jeg trenger å komme i kontakt med deg slik at du kan få tlfnr hans Er du bruker på nettby kanskje ? For der er både han og jeg brukere da Glemte å skrive inn Chanita ovenfor så dette ble et gjesteinnlegg gitt.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #25 Skrevet 30. desember 2008 hva har skjedd her? Har pusene kommet hjem?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #26 Skrevet 2. februar 2009 Lurer på hvordan dette har gått. Jeg har selv en liten puse jente som er borte! Lurer på om noen har tips om synske som kan hjelpe meg
Gjest Gjest_Chanita_* Skrevet 5. februar 2009 #27 Skrevet 5. februar 2009 Lurer på hvordan dette har gått. Jeg har selv en liten puse jente som er borte! Lurer på om noen har tips om synske som kan hjelpe meg bare å finne en måte jeg kan kontakte deg på pr mail eller noe sånt så skal du få tlfnr til han som hjalp meg å finne min katt når han var borte Og for ordens skyld så er det Chanita som skriver dette,jeg har bare glemt av passordet mitt her inne så jeg får ikke logget inn *blush*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå