Gjest Gjest_trude_* Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Hva synes dere om å ha en kjæreste som røyker? For meg er røyking skikkelig turnoff rett og slett!
Rimmern Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Som eks-røyker, og med flere ekser som har røyket, kan jeg ikke si annet enn: Æsj. Lukter og smaker vondt. Men det er selvsagt fordi jeg selv sluttet for mange år siden.
Gjest *Ulla* Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Jeg røyker selv, men kjenner at jeg er glad samboer ikke røyker. Merkelig det der.
Hinata Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Står ikke på lista over postitive ting for å si det sånn...
Gjest Liss Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 For å være ærlig synes jeg det er litt sexy med en mann som røyker, rent visuelt sett. Jeg vet det er latterlig :rødme: Når det gjelder en potensiell kjæreste, ser jeg rasjonelt sett helst at han ikke røyker, da jeg vil slippe å se for meg 20 år som enke.
breathless* Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Kjæresten røyker, men jeg kan ikke si jeg liker det for å si det sånn... Skulle ønske jeg sa mer ifra om det da vi begynte å bli sammen, men han er i det minste veldig hensynsfull så lukter ikke så veldig av han at det gjør så mye. Tror nok eg har blitt vant med det da. Litt kjipt det også på en måte, men kanskje bedre sånn da han ikke klarer å slutte
Ethereal Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 For å være ærlig synes jeg det er litt sexy med en mann som røyker, rent visuelt sett. Jeg vet det er latterlig :rødme: Når det gjelder en potensiell kjæreste, ser jeg rasjonelt sett helst at han ikke røyker, da jeg vil slippe å se for meg 20 år som enke. Helt enig!
{Wilma} Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Jeg røyker ikke selv, men har ikke problemer med at andre gjør det.
Fandenivoldsk Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Både jeg og kjæresten røyker. Like greit!
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 20. desember 2008 #10 Skrevet 20. desember 2008 Jeg må si at jeg ikke klarer å se noe sexy ved en mann som røyker. Det lukter vondt og det er en lukt som gir dårlig ånde, setter seg i håret og i klærne... Nei takk, sier jeg! Og det der med å kaste seg over røyken rett etter sex er bare det minst sjarmerende som jeg kan tenke meg! Om en mann røyker eller ikke sier for meg også noe om mannens karakter og karakterstyrke.
warckr Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 Så dere kan karaktesere gutter/menn som røyker ? fortell...
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #12 Skrevet 21. desember 2008 Så dere kan karaktesere gutter/menn som røyker ? fortell... Så du kan karakterisere kvinner basert på hva én kvinne skriver? Fascinerende...
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 24. desember 2008 #13 Skrevet 24. desember 2008 Han vet at jeg ikke liker at han røyker, at jeg synes at det lukter vondt, at det plager meg og ikke minst at det skader både han selv og meg når han røyker. Hvis han da likevel ikke klarer å slutte og velger å ikke ta hensyn, da forteller det meg noe om mannens karakter.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #14 Skrevet 24. desember 2008 Og det der med å kaste seg over røyken rett etter sex er bare det minst sjarmerende som jeg kan tenke meg! Det er jeg veldig enig i! Nå røyker jeg ikke selv, så jeg skjønner nok ikke det voldsomme behovet enkelte har for å røyke umiddelbart etter sex.
Gjest *Ulla* Skrevet 27. desember 2008 #15 Skrevet 27. desember 2008 Det er jeg veldig enig i! Nå røyker jeg ikke selv, så jeg skjønner nok ikke det voldsomme behovet enkelte har for å røyke umiddelbart etter sex. Jeg røyker, men har aldri følt noe spesielt behov for å røyke etter sex.
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 27. desember 2008 #16 Skrevet 27. desember 2008 Røyk etter orgasme er digg, den ultimate avslappende følelsen i hele kroppen Røyker selv, så en mann som røyker er topp det. Mange trekker fram at det sier noe om personens karakter som om det er en negativ ting. For meg er det tvert i mot en smule positivt, jeg har bittelitt mer sympati for røykere enn ikke-røykere. Det er noe med den "gi faen"-attituden, men så tiltrekkes jo jeg av bohemer og hedonister og andre livsnytere og skyr (snus)fornuftige mennesker. Sier ikke at alle ikke-røykere er kjipe og kjedelige imens alle røykere er kule, men jeg føler litt mer solidaritet med de som tenner seg en sigg! Kjæresten min nå røyker ikke, men han klager heller ikke på meg og har et avslappet forhold til det (tar noen på fest av og til, og røyker jointer) så det fungerer fint. Samtidig har jeg kuttet ned litt etter jeg møtte han, er jo greit det og egentlig.
Roennev Skrevet 27. desember 2008 #17 Skrevet 27. desember 2008 Jeg røyker selv, men kjenner at jeg er glad samboer ikke røyker. Merkelig det der. Helt enig der, Hadde min samboer også røykt så hadde ikke gådd ann å leve i leiligheten her, holder i massevis med at jeg røyker
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #18 Skrevet 27. desember 2008 Røyk etter orgasme er digg, den ultimate avslappende følelsen i hele kroppen Røyker selv, så en mann som røyker er topp det. Mange trekker fram at det sier noe om personens karakter som om det er en negativ ting. For meg er det tvert i mot en smule positivt, jeg har bittelitt mer sympati for røykere enn ikke-røykere. Det er noe med den "gi faen"-attituden, men så tiltrekkes jo jeg av bohemer og hedonister og andre livsnytere og skyr (snus)fornuftige mennesker. Sier ikke at alle ikke-røykere er kjipe og kjedelige imens alle røykere er kule, men jeg føler litt mer solidaritet med de som tenner seg en sigg! Kjæresten min nå røyker ikke, men han klager heller ikke på meg og har et avslappet forhold til det (tar noen på fest av og til, og røyker jointer) så det fungerer fint. Samtidig har jeg kuttet ned litt etter jeg møtte han, er jo greit det og egentlig. Fy faen, jeg liker deg! Helt enig, og som om jeg skulle sagt det sjøl.
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 31. desember 2008 #19 Skrevet 31. desember 2008 Jeg vil nå heller ha en som er fornuftig og ansvarlig og tar hensyn enn en som har en gi faen-holdning!
Gjest Gjest_Perhaps_* Skrevet 31. desember 2008 #20 Skrevet 31. desember 2008 Hva synes dere om å ha en kjæreste som røyker? For meg er røyking skikkelig turnoff rett og slett! Det er helt uaktuelt. Ikke snus, ikke røyk. Det er ikke bare turn-off, det er kvalmt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå