Gå til innhold

Kvinnelige former


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt... I overskrifta handler det om hengepupper, hengemage og celulitter, og ellers så snakkes det om å trene for å holde seg i form. Kan noen være så snill å fortelle meg hva slags trening som kan gjøre noe med hengepupper? I såfall vil jeg svært gjerne vite om det sånn at jeg kan skrive en bok om det og bli rik og berømt. Hengemager er heller ikke noe man kan trene bort såvidt jeg vet, det er derfor det utføres mageplastikk. Husk at det er forskjell på en stor og rund mage og en hengemage.

Ts bare følte for iom at hun selv er så vakker, å rakke ned på de som ikke er det, og som har disse hengekroppsdelene. Hun vil at mennesker som forfaller naturlig skal føle seg uvel fordi noen tillater seg å skrive om penisstørrelser.

Uten å tenke på at dette er ett forum som i utgangspunktet er rettet mot kvinner, og at det derfor vil være langt flere kvinner som leser dette enn det vil være menn som leser disse penistrådene.

Smart trådstarter vi har med å gjøre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så beklager til dere som tok dere nær av at jeg rakket ned på kropp og utseende, var nok barnslig gjort ja, men jeg fikk det jeg ønsket. Reaksjoner..

Det mest barnslige er at du trekker deg og unnskylder startinnlegget når du møter motbør. At det er mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_henri_*

Jeg vil bare fortelle om meg om min kjæreste.

Jeg er 17 år, blond og veier 54kg.

Jeg vil ikke virke selvgod nå, men jeg får ofte komplimenter for kroppen min, har faste C-cup pupper og en liten spretten rumpe, samt en silkemyk hud over hele kroppen. Typisk 17 år egentlig.

Kjæresten min er 25 år, og jeg valgte han for den sammensetningen han er. Han har en fantastisk strålende personlighet, og han får meg til føle meg som en prinsesse hver dag. Kroppen hans er for de fleste 17-åringer ingenting å skryte av.

Han er ikke feit, nei, men han har en liten pondus. Han har vanlig muskuløse armer, og en middels stor penis. Men han har et nydelig smil.

Dette er det som betyr noe for meg, og ikke om pikken hans er så eller så stor, om den vender til venstre eller høyre, eller om han har vaskebrettmage.

Så en bruker skrev tidligere om at "når man er over 20 og har livserfaring" så kunne man tenke slik. Men det er kun et spørsmål om modenhet. Jeg ser jo venninner velger etter utseende først, men mange behandler dem som dritt. De er misunnelige på meg og mitt flotte forhold.

Så tråder som dette, som omtrent skriker etter at folk skal rakke ned på andre, syns jeg er synd at folk gidder å starte.

Det er sammensetningen av et menneske som er hovedpoenget, ikke heng dere opp i småting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare fortelle om meg om min kjæreste.

Jeg er 17 år, blond og veier 54kg.

Jeg vil ikke virke selvgod nå, men jeg får ofte komplimenter for kroppen min, har faste C-cup pupper og en liten spretten rumpe, samt en silkemyk hud over hele kroppen. Typisk 17 år egentlig.

Kjæresten min er 25 år, og jeg valgte han for den sammensetningen han er. Han har en fantastisk strålende personlighet, og han får meg til føle meg som en prinsesse hver dag. Kroppen hans er for de fleste 17-åringer ingenting å skryte av.

Han er ikke feit, nei, men han har en liten pondus. Han har vanlig muskuløse armer, og en middels stor penis. Men han har et nydelig smil.

Dette er det som betyr noe for meg, og ikke om pikken hans er så eller så stor, om den vender til venstre eller høyre, eller om han har vaskebrettmage.

Så en bruker skrev tidligere om at "når man er over 20 og har livserfaring" så kunne man tenke slik. Men det er kun et spørsmål om modenhet. Jeg ser jo venninner velger etter utseende først, men mange behandler dem som dritt. De er misunnelige på meg og mitt flotte forhold.

Så tråder som dette, som omtrent skriker etter at folk skal rakke ned på andre, syns jeg er synd at folk gidder å starte.

Det er sammensetningen av et menneske som er hovedpoenget, ikke heng dere opp i småting!

Hva er det du vil med dette innlegget? Vise at du er blond, fjortiss og har faste pupper?

Skryte av det flotte forholdet ditt?

Men om det er dette du vil få frem:

Det er sammensetningen av et menneske som er hovedpoengetb]

Så burde du kanskje ordlagt deg litt annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg er som deg. Får hele tiden høre hvor fantastisk bra jeg ser ut, osv. Høy, slank, kvinnelige former. JEG og antageligvis de fleste andre ser ned på damer som deg, pga. nettopp personligheten din. Samboeren min lo rått når jeg leste hva du skrev.

Si ifra når du har både utseende OG personlighet, så kanskje folk ser på deg. Si ifra når du har utseende, personlighet OG intelligens, så kanskje folk blir interesserte også! ;)

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er værre en å si til noen damer at de er feite, og dermed ikke holder mål. Se de kryr frem som noen furtne maur, som prøver å rakke ned på alt som de kan se en mulighet til. Vil påstå å si at dere som svarer og motargumenterer ts, er like barnlige og umodene. Kanskje derfor dere ser slik ut og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et utrolig umodent og toskete innlegg.

I second that. Tror helst at TS ikke er en kvinne, men heller en veldig slem mann som skal henge ut kvinner. HVIS hun hadde vært en kvinne hadde hun nok også inkludert menn i denne problemstillingen, altså hvordan kvinner orker bli penetrert av feite skallede griser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnelige former != flesk og valker. Tren, jenter! Vi liker ikke feite kropper!

Hvem er "vi"?

Jeg spør egentlig bare for å poengtere at du ikke snakker for alle. Mange liker faktisk feite kropper. Fordi de har nådd et stadium i livet der de skjønner at det er personen som bor inni kroppen som får en kropp til å se pen eller stygg ut. Noen når dette stadiet når de er 15, de fleste kommer vel dit når de er et sted i 20-30-årene, mens noen få stakkarer aldri kommer dit og er dømt til å aldri bli tilfreds med verken seg selv eller partneren på varig basis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er værre en å si til noen damer at de er feite, og dermed ikke holder mål. Se de kryr frem som noen furtne maur, som prøver å rakke ned på alt som de kan se en mulighet til. Vil påstå å si at dere som svarer og motargumenterer ts, er like barnlige og umodene. Kanskje derfor dere ser slik ut og

Hvor leser du at det rakkes ned på andre, utenom fra ts og de som støtter ts?

*nysgjerrig*

Men ellers så burde jeg ikke svart på innlegget ditt i det hele tatt. Det finnes jo ingen logikk i det du skriver. (Og nei, det er ikke meningen å rakke ned på deg, bare å si ifra om at jeg ikke skjønner hvor du henter argumentene dine fra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger jo ikke nødvendigvis å være syltynn for å ha en flott kropp- snarer tvert i mot. Tror menn flest setter mer pris på 5 kilo for mye - enn 5 kilo for lite. Moteidealet i vår tid er iallefall helt sykelig- det har ikke slått TS at de fleste moteskaperne som står bak dette idealet er homofile? Deres ideelle kvinnekropp vil jo nødvendigvis være anderledes enn for enn hetrofil mann.

Når det er sagt, så er det jo ikke kledelig å forfalle! Men, forfall er jo litt mer enn 2 kilo over matchvekt. For meg er usexy forfall eksempelvis ( som du også nevner) strekkmerker, celulitter, hengepupper, hengerumpe, utrolig mye rynker og/eller radmagerhet. Personlig synes jeg heller ikke det er fint med muskuløse, overtrente kvinner.

Hva sex angår, går jeg ut fra at menn setter pris på en selvsikker kvinne. Ergo: vil jeg anta at de heller foretrekker en selvsikkert kvinne med (om så) 30 kilo for mye- enn en "pass-på-at-jeg spiser-og-trener-riktig-og-pass-på-at-denne-vinkelen-jeg-viser-meg-fra-er-min-mest-flatterende-kvinner" !

Endret av Sjefs-snipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er virkelig poenget med å lage en slik tråd, ts?

Såååå fint at du er slank og pen osv. Men det du formidler i tråden her, det gjør deg stygg i mine øyne. Overflatisk. Det er ingen god egenskap i det hele tatt!

Hva med de tykke runde kvinnene, som kler seg pent, har god hygiene, spiser sunt og tar vare på seg selv? Bortsett fra at de ikke går på treningssenter hver dag? Ser du ned på de også?

Jeg er i utgangspunktet en selvsikkert jente, og jeg vet at jeg har en bra kropp. Men når jeg leser på tråder som det her, så hender det jeg får litt dårlig samvittighet. For hva? At jeg ikke kun spiser salatblader? Jeg skal spise pizza i dag, pga. jeg skal på jobb klokken seks, og rekker ikke å lage noe annet. Nå har jeg faktisk mistet lysten på den pizzaen.

Jeg er 18 (nesten da, blir det på søndag) år, 173 cm. og veier 68 kg. Dette tror vel kanskje du er tykt. Men jeg er slank og fin, men tydelige og definerte former. Jeg trener to til tre ganger i uken, og det trives jeg med.

MEN! Jeg rakker ikke ned på de veninnene mine som aldri trener og som spiser sjokolade, pizza og potetgull i hytt og pine. Hva er poenget med å bryte ned selvbildet til enda flere jenter? Dagens kroppsideal er ille nok som det er.

Jeg som 18-åring, som er i en av livets mest påvirkelige faser, hvor jeg lett kan bli påvirket til å føle at jeg er stygg, tykk osv. Jeg ser jo hvor mye det skurrer i innleggene dine. Synes nesten at det er flaut. Jeg som trodde at man modnet med alderen? Jaja..

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teriyaki: Don't bother, det var bare en køddetråd... *sukker* Enkelte mennesker trenger å finne seg en hobby.

Får håpe på det i alle fall.

Men likevell, det er jo folk som har det synet, dermed synes jeg for alle dem som blir så påvirket at de kutter ut mat, hater seg selv, overtrener osv. at folk burde motsi dem som sier slikt. Uansett om det er tull eller ikke. :)

Slike meninger som ts formidler i denne tråden, bidrar til å ødelegge og kontrollere liv.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dèt er jeg helt enig i deg med :) Men ikke kast bort energi på akkurat det tåpelige mennesket som startet denne tråden. H*n var visst furt fordi folk på KG får seg til å si stygge ting om penisstørrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dèt er jeg helt enig i deg med :) Men ikke kast bort energi på akkurat det tåpelige mennesket som startet denne tråden. H*n var visst furt fordi folk på KG får seg til å si stygge ting om penisstørrelser.

Nei, du har vel rett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er usexy forfall eksempelvis ( som du også nevner) strekkmerker, celulitter, hengepupper, hengerumpe, utrolig mye rynker og/eller radmagerhet.

Dette er gjerne ikke ting man har kontroll over selv, så jeg regner det ikke som å "forfalle".

Å slutte å stelle seg, kle seg sjaskete og slikt er å la seg forfalle.

Det tjener ingen hensikt å være kritiske til at kroppen forandres gjennom livet - det er bare sånn det er. Vær raus med deg selv og andre - det er mest fruktbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_London_*

Litt på siden, men ser ofte at mange damer mener at menn liker selvsikre jenter. Det er sikkert riktig, men det er også mange som ikke liker det som forbindes med selvsikre jenter, jeg er en av dem.

Selvstendige jenter er ok, men gjerne litt beskjedne. For meg er det humøret og holdning til livet som er viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...