Gjest Gjest_London_* Skrevet 18. desember 2008 #21 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har selv trent på helsestudio i mange år, jenter som trener der tenner meg ikke. De er som oftest en tanke tressa og nevrotiske de som driver med egentrening. På ei treningsøkt forbrenner kroppen ikke mer kalorier enn det som tilsvarer 2-3 brødskiver med grovbrød. Skal fasongen holdes ved like er det kostholdet som er avgjørende. Derfor er det også utrolig mange deilige jenter med deilige former som ikke trener i det hele tatt! Fordi de bare lever sitt vanlige liv, og spiser uten alt for store overdrivelser. Jeg foretrekker altså jenter som vet å kose seg, og som derfor har litt deilig mykt fett på kroppen!
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #22 Skrevet 18. desember 2008 Det som er det vittige her, er at kvinnene som rakker ned på penisen til en mann er de som mener at jeg nå er overfladisk. Morsomt! Så hvor er forskjellen? Jeg er overfladisk som mener at det er viktig å være slank, og å holde seg i form. Eller er det de kvinnene som mener at str på mannen sin penis er så viktig at de ikke vil ha han om den ikke fyller deres krav? De som mener at mannen sin penis ikke holder mål er iallefall ikke kroppsfikserte? Og heller ikke overfladiske! Jeg ble så provosert av et annet innlegg at jeg ville se reaksjoner om jeg rakket ned på kvinner, og reaksjoner fikk jeg. Også reaksjoner som jeg forventet meg. Jeg trener og holder meg i veldig god form. Jeg er opptatt av utseendet mitt, men på en sunn måte. Jeg gir faen i om andre er overvektige, eller har skavanker av andre slag. Fordi jeg tror verden er mer nyansert enn å gå bare etter penhet. Jeg er drit lei av at damer diskuterer mannens str, det skjer overalt. Bare det at her på forumet så fins det vist ikke noe som heter takt og tone for hva man kan si eller mene. Det morsome er at de som blir mest fornærmet prøver å stikke med nedsatt iQ, fordi de ikke har andre glupe ting å fare med. Jeg har såpass med livserfaring at jeg har erfart at det fins viktigere ting å bry seg om enn penhet og kropp. Vi lever nå i en verden hvor det blir større forskjeller mellom friske og syke, store forskjeller fordi legestanden klarer å redde flere menneskeliv. Da på bekostning av mange ganger utseende og bevegelighet. Og tydeligvis blir disse "svake" i samfunnet rakket ned på. Alt blir til hva en gjør ut av det selv... Stemmer i mange sammenhenger, men ikke alle. Så beklager til dere som tok dere nær av at jeg rakket ned på kropp og utseende, var nok barnslig gjort ja, men jeg fikk det jeg ønsket. Reaksjoner..
Gjest Grafica Skrevet 18. desember 2008 #23 Skrevet 18. desember 2008 Jeg synes også det er smålig og uhøflig og ikke minst patetisk å skrive stygge innlegg om menns størrelse. Men jeg starter ikke tråder for å skrive stygge ting om kvinner for det. Det er ikke rette måten å reagere på, du ender bare opp med å såre mange kvinner og forsterker bare det sinnsyke kroppshysteriet som er i samfunnet vårt. Jeg er helt enig i at man skal leve sunt og holde seg i form, men det er rett og slett ikke alle som er interessert i å leve sunt og holde seg i form og samtidig være størrelse 36. Og selv om du nå forteller hvorfor du startet innlegget, kan jeg garantere at det er mange som leser kun førsteinnlegget, blir meget såret og får store (eller større) komplekser.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #24 Skrevet 18. desember 2008 Idealet er å være tynn, og på samme tid ha former. Jeg har ialle år trent masse, gjerne hver dag. Har født 3 barn, men har kropp som ikke bærer preg av dette. Jeg vet at mannen min setter pris på at jeg holder meg i form, og han elsker at jeg pynter meg i kjoler som fremhever min kropp. Og ja jeg syns kropp er viktig, og vet hvilken makt jeg får ved å se bra ut. Noe så latterlig Jeg er så heldig at jeg er slank og har formene i behold etter fire barn. Det handler utelukkende om gener. Min nabo har tre barn og er rundt som en klinkekule. Men jeg tror nok helt sikkert at jeg spiser akkurat like usundt som hun gjør og ikke trener jeg. Det er bare det at hun legger på seg og jeg gjør ikke det. På innsiden er vi nok like lite sunne med tanke på blodårer og hjerte men jeg,etter din målestokk,ser bedre ut og derfor bør rope høyt HURRA FOR MEG!!!! Min mann setter ikke pris på at jeg tar av. Da er han der med en gang og føler på lårene eller på magen og sier at "nei,nå har du blitt for tynn." Og jeg er slett ikke tynn,jeg er 65 kg og normalt slank. Men han vil gjerne ha meg rundere. Det du sier bør du holde for deg selv. For det er direkte flaut for andre å høre deg si det ,siden det forteller enormt mye om ditt syn på andre mennesker. 1
pøbelsara Skrevet 18. desember 2008 #25 Skrevet 18. desember 2008 Det som er det vittige her, er at kvinnene som rakker ned på penisen til en mann er de som mener at jeg nå er overfladisk. Morsomt! Så hvor er forskjellen? Jeg er overfladisk som mener at det er viktig å være slank, og å holde seg i form. Eller er det de kvinnene som mener at str på mannen sin penis er så viktig at de ikke vil ha han om den ikke fyller deres krav? De som mener at mannen sin penis ikke holder mål er iallefall ikke kroppsfikserte? Og heller ikke overfladiske! Jeg ble så provosert av et annet innlegg at jeg ville se reaksjoner om jeg rakket ned på kvinner, og reaksjoner fikk jeg. Også reaksjoner som jeg forventet meg. Jeg trener og holder meg i veldig god form. Jeg er opptatt av utseendet mitt, men på en sunn måte. Jeg gir faen i om andre er overvektige, eller har skavanker av andre slag. Fordi jeg tror verden er mer nyansert enn å gå bare etter penhet. Jeg er drit lei av at damer diskuterer mannens str, det skjer overalt. Bare det at her på forumet så fins det vist ikke noe som heter takt og tone for hva man kan si eller mene. Det morsome er at de som blir mest fornærmet prøver å stikke med nedsatt iQ, fordi de ikke har andre glupe ting å fare med. Jeg har såpass med livserfaring at jeg har erfart at det fins viktigere ting å bry seg om enn penhet og kropp. Vi lever nå i en verden hvor det blir større forskjeller mellom friske og syke, store forskjeller fordi legestanden klarer å redde flere menneskeliv. Da på bekostning av mange ganger utseende og bevegelighet. Og tydeligvis blir disse "svake" i samfunnet rakket ned på. Alt blir til hva en gjør ut av det selv... Stemmer i mange sammenhenger, men ikke alle. Så beklager til dere som tok dere nær av at jeg rakket ned på kropp og utseende, var nok barnslig gjort ja, men jeg fikk det jeg ønsket. Reaksjoner.. Hm. Det du ser her er omtrent akkurat like saklig som da Eli Hagen hevdet at hun konne si stygge ting om utseende til Erna Solberg i boken sin, fordi VG hadde skrevet stygge ting om utseendet hennes (altså Eli Hagens) i alle år. Ja til hakkekyllingsamfunnet, sier nå jeg. Hvis noen sårer deg, kan du selvsagt såre noen andre, for å hevne deg litt. På den måten slipper ingen unna, og det blir likt og rettferdig for alle. Så fint!
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2008 #26 Skrevet 18. desember 2008 Diskusjoner om penisstørrelse er jeg også møkk lei. Kunne ikke brydd meg mindre om hvor lang eller tjukk den er, så lenge den sitter på mannen jeg elsker. Jeg bryr meg om hele mannen, ikke bare deler av han. Og da kan man vel konkludere med at alle tråder som omhandler overflatiske ting som størrelse på kropp osv, er unødvendige. Spesielt når man har levd litt lenger enn 20 år, og har fått livserfaring. Når det er sagt, er jeg enig med Grafica over her. Hva skal det være godt for å starte tråder som rakker ned på mennesker med et allerede dårlig selvbilde? Hvorfor da ikke heller starte en tråd om hvor lei man er av diskusjoner om penisstørrelse? Det enkle er ofte det beste.
Gjest Grafica Skrevet 18. desember 2008 #27 Skrevet 18. desember 2008 Diskusjoner om penisstørrelse er jeg også møkk lei. Kunne ikke brydd meg mindre om hvor lang eller tjukk den er, så lenge den sitter på mannen jeg elsker. Jeg bryr meg om hele mannen, ikke bare deler av han. Og da kan man vel konkludere med at alle tråder som omhandler overflatiske ting som størrelse på kropp osv, er unødvendige. Spesielt når man har levd litt lenger enn 20 år, og har fått livserfaring. Når det er sagt, er jeg enig med Grafica over her. Hva skal det være godt for å starte tråder som rakker ned på mennesker med et allerede dårlig selvbilde? Hvorfor da ikke heller starte en tråd om hvor lei man er av diskusjoner om penisstørrelse? Det enkle er ofte det beste. *fyller 21 på mandag*
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #28 Skrevet 18. desember 2008 Det er klart de ble såret, det er ingen mennesker som liker å bli nedrakket pga deres levemåte eller utseende. Jeg forstår også at dere reagerte på at jeg startet nytt emne for å rakke ned, men det var for sette et perspektiv på denne utseende fiskseringen. Det er ikke like mange mennesker som tar seg nær av penis str diskusjon, slik som å diskutere fedme, fordi det er flere og mer normalt å ha noen kg for mye. Jeg ville heller ikke ha skapt noen reaksjoner om jeg hadde skrevet en tråd om hvorfor rakke ned på mannens penis. Du ser den? Det er også lettere å være plaget med fedme, fordi dette blir ansett som normalt. Mens det å ha en liten penis, kan man greit holde skjult. Kun evt lege, eller potensielt kjæreste som ser dette. Derfor blir dette en persons hemmelighet, og kanskje undertykkels fordi han ikke tør innvolvere seg i en kvinnes liv pga lav selvtilit/selvfølelse
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2008 #29 Skrevet 18. desember 2008 *fyller 21 på mandag* Se der ja, da er du i ferd med å bli en erfaren kvinne Gratulerer med dagen som kommer
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2008 #30 Skrevet 18. desember 2008 Det er klart de ble såret, det er ingen mennesker som liker å bli nedrakket pga deres levemåte eller utseende. Jeg forstår også at dere reagerte på at jeg startet nytt emne for å rakke ned, men det var for sette et perspektiv på denne utseende fiskseringen. Det er ikke like mange mennesker som tar seg nær av penis str diskusjon, slik som å diskutere fedme, fordi det er flere og mer normalt å ha noen kg for mye. Jeg ville heller ikke ha skapt noen reaksjoner om jeg hadde skrevet en tråd om hvorfor rakke ned på mannens penis. Du ser den? Det er også lettere å være plaget med fedme, fordi dette blir ansett som normalt. Mens det å ha en liten penis, kan man greit holde skjult. Kun evt lege, eller potensielt kjæreste som ser dette. Derfor blir dette en persons hemmelighet, og kanskje undertykkels fordi han ikke tør innvolvere seg i en kvinnes liv pga lav selvtilit/selvfølelse Hvordan vet du at du ikke hadde skapt reaksjon med å lage en tråd om hvorfor rakke ned på mannens penis? Du har jo ikke prøvd
Gjest ts Skrevet 18. desember 2008 #31 Skrevet 18. desember 2008 Hvis noen sårer deg, kan du selvsagt såre noen andre, for å hevne deg litt. På den måten slipper ingen unna, og det blir likt og rettferdig for alle. Så fint! Jeg har ikke blitt såret, men jeg ser at mange menn har blitt såret her inne på forumet. Og om du ikke ser dette så er du nok en smule trangsynt.
Gjest Grafica Skrevet 18. desember 2008 #32 Skrevet 18. desember 2008 Jeg tror ikke det var det som var poenget hennes...
Gjest Gjest_rufus_* Skrevet 18. desember 2008 #33 Skrevet 18. desember 2008 Det spiller egentlig ingen rolle om folk er tjukke eller tynne, trent eller utrent. Folk får den partneren de fortjener uansett.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #34 Skrevet 18. desember 2008 Jeg vil si at det er litt personlighet som tenner meg, om kroppen lyser "slask": "jeg gidder ikke å trene og jeg eter hva faen jeg vil fordi jeg bryr meg ikke om utseende, personligheten er viktigst", så går det jo ikke i lengden. Han vil bli mer og mer usunn og i dårligere helse, mens jeg vil være på samme nivå som idag. Altså ser jeg rett og slett ikke noe "sunt" i ham. Om han derimot er litt lubben, MEN prøver å skjerpe seg og faktisk beveger seg en del og spiser noenlunde greit, så ser jeg jo at han kan leve et langt og noenlunde sunt liv likevel. Og, han har energi til å følge meg og han har energi til sex. Jeg burde selv trene litt mer, men har 0 energi nå på vinteren. Energien går til husarbeid og baking og middag. Jeg kan likevel holde følge med ham i senga og jeg her ikke redd for å gå et stykke om jeg må ut og gjøre noe et spesielt sted (er så dårlig med busser er at jeg gir faen og går heller!). Og jeg tror nok samboeren min tenker det samme, at han kanskje ser at jeg ihvertfall ikke har planer om å gå OPP i vekt, selv om det kanskje betyr at jeg bruker litt mer tid enn jeg burde på å gå ned. Jeg synes kropp og personlighet henger sammen, man har sjeldent en personlighet jeg liker og samtidig en direkte "stygg" kropp, fordi jeg synes det er en viktig egenskap å klare å ta vare på seg selv. Klarer man ikke det, så hva annet klarer man ikke å få til i livet? Jeg tenker litt sånn også.. Ser det ut som man greier å holde seg i aktivitet og spise noenlunde greit, så har man ihvertfall skjønt noe..
Gjest amu Skrevet 18. desember 2008 #35 Skrevet 18. desember 2008 Det som er det vittige her, er at kvinnene som rakker ned på penisen til en mann er de som mener at jeg nå er overfladisk. Morsomt! Så hvor er forskjellen? Jeg er overfladisk som mener at det er viktig å være slank, og å holde seg i form. Eller er det de kvinnene som mener at str på mannen sin penis er så viktig at de ikke vil ha han om den ikke fyller deres krav? De som mener at mannen sin penis ikke holder mål er iallefall ikke kroppsfikserte? Og heller ikke overfladiske! Jeg ble så provosert av et annet innlegg at jeg ville se reaksjoner om jeg rakket ned på kvinner, og reaksjoner fikk jeg. Også reaksjoner som jeg forventet meg. Jeg trener og holder meg i veldig god form. Jeg er opptatt av utseendet mitt, men på en sunn måte. Jeg gir faen i om andre er overvektige, eller har skavanker av andre slag. Fordi jeg tror verden er mer nyansert enn å gå bare etter penhet. Jeg er drit lei av at damer diskuterer mannens str, det skjer overalt. Bare det at her på forumet så fins det vist ikke noe som heter takt og tone for hva man kan si eller mene. Det morsome er at de som blir mest fornærmet prøver å stikke med nedsatt iQ, fordi de ikke har andre glupe ting å fare med. Jeg har såpass med livserfaring at jeg har erfart at det fins viktigere ting å bry seg om enn penhet og kropp. Vi lever nå i en verden hvor det blir større forskjeller mellom friske og syke, store forskjeller fordi legestanden klarer å redde flere menneskeliv. Da på bekostning av mange ganger utseende og bevegelighet. Og tydeligvis blir disse "svake" i samfunnet rakket ned på. Alt blir til hva en gjør ut av det selv... Stemmer i mange sammenhenger, men ikke alle. Så beklager til dere som tok dere nær av at jeg rakket ned på kropp og utseende, var nok barnslig gjort ja, men jeg fikk det jeg ønsket. Reaksjoner.. (Kanskje bare fantasi, men fikk en liten følelse av at du er en av de gutta som skriver i penis-trådene) Uansett, jeg er enig med deg i at det er viktig å være sunn. Men å leve et sunt liv er ikke ensbetydende med å ha en fitness-kropp. Jeg tror livskvaliteten til en person som lever et normalt liv og er tilfreds med seg selv, er bedre enn hos en person som er redd for å forfalle og derfor trener hver dag. Personlig så synes jeg folk som speiler seg i andres øyne og tror de får makt på grunn av sitt utseende, er lite sympatiske.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #36 Skrevet 18. desember 2008 Denne tråden er så umoden og fullstendig blottet for gode poeng at jeg ikke har fått med meg noen poeng. Og hvor har iq`en ts snakker om gjømt seg? Nesten like dumt er det at slike tråder får svar (inkl. mitt). Enig med den over her, fjern tråden. Hilsen feit småbarnsmor som er gift med en som har liten penis. Hva i h...... er meningen med mitt liv
pøbelsara Skrevet 18. desember 2008 #37 Skrevet 18. desember 2008 Denne tråden er så umoden og fullstendig blottet for gode poeng at jeg ikke har fått med meg noen poeng. Og hvor har iq`en ts snakker om gjømt seg? Nesten like dumt er det at slike tråder får svar (inkl. mitt). Enig med den over her, fjern tråden. Hilsen feit småbarnsmor som er gift med en som har liten penis. Hva i h...... er meningen med mitt liv
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #38 Skrevet 18. desember 2008 Jeg synes kropp og personlighet henger sammen, man har sjeldent en personlighet jeg liker og samtidig en direkte "stygg" kropp, fordi jeg synes det er en viktig egenskap å klare å ta vare på seg selv. Klarer man ikke det, så hva annet klarer man ikke å få til i livet? Jeg tenker litt sånn også.. Ser det ut som man greier å holde seg i aktivitet og spise noenlunde greit, så har man ihvertfall skjønt noe.. Jeg blir alltid like overrasket når jeg ser en sånn uvitenhet som dette nå i disse ellers så opplyste tider. Jeg har seks års utdannelse på høyere nivå. Jeg har en god jobb, tjener godt, bor i ei leilighet på over 100 kvadrat, reiser rundt i verden iblant for å utvide min horisont, har verdens beste samboer og mener selv at jeg har lyktes godt i livet. Men jeg er overvektig, så da har jeg vel ikke skjønt en dritt og klarer ikke å ta vare på meg selv? Hva med Erna Solberg? Eller for å ta skikkelig i: Oprah Winfrey? Er dette damer som ikke skjønner noe som helst og ikke klarer å oppnå noe? Det kan være mange årsaker til at mennesker er overvektige, så det blir så utrolig feil å bare si at en såkalt stygg kropp (samboeren min er nok litt uenig der ja ) er et tegn på at man ikke får til ting i livet. Ei venninne av meg har klart å gå fra kraftig overvektig til normalt slank. Hurra for henne! Men jeg vil aldri i livet følge hennes eksempel. Hun lever på en ytterst streng diett. Hun gleder seg ikke til jul, for hun kan verken spise ribbe eller kaker, ikke spise sjokolade eller drikke brus. Fordi hun da legger så voldsomt på seg igjen at hun må slite hele neste år for å få bukt med problemet. Hun er ikke lykkelig, hun tenker på mat hele tida og planlegger hele tiden nøyaktig hva hun kan spise og ikke. Og hun trener hardt flere ganger i uka. Dersom det er det som må til for at jeg skal bli slank så slår jeg meg heller til ro med den kroppen jeg har. Jeg er i hvertfall lykkelig. Med unntak av i slike øyeblikk når jeg leser om folks inngrodde fordommer. 1
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #39 Skrevet 18. desember 2008 Jeg skjønner ikke helt... I overskrifta handler det om hengepupper, hengemage og celulitter, og ellers så snakkes det om å trene for å holde seg i form. Kan noen være så snill å fortelle meg hva slags trening som kan gjøre noe med hengepupper? I såfall vil jeg svært gjerne vite om det sånn at jeg kan skrive en bok om det og bli rik og berømt. Hengemager er heller ikke noe man kan trene bort såvidt jeg vet, det er derfor det utføres mageplastikk. Husk at det er forskjell på en stor og rund mage og en hengemage.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #40 Skrevet 18. desember 2008 Jeg blir alltid like overrasket når jeg ser en sånn uvitenhet som dette nå i disse ellers så opplyste tider. Jeg har seks års utdannelse på høyere nivå. Jeg har en god jobb, tjener godt, bor i ei leilighet på over 100 kvadrat, reiser rundt i verden iblant for å utvide min horisont, har verdens beste samboer og mener selv at jeg har lyktes godt i livet. Men jeg er overvektig, så da har jeg vel ikke skjønt en dritt og klarer ikke å ta vare på meg selv? Hva med Erna Solberg? Eller for å ta skikkelig i: Oprah Winfrey? Er dette damer som ikke skjønner noe som helst og ikke klarer å oppnå noe? Det kan være mange årsaker til at mennesker er overvektige, så det blir så utrolig feil å bare si at en såkalt stygg kropp (samboeren min er nok litt uenig der ja ) er et tegn på at man ikke får til ting i livet. Ei venninne av meg har klart å gå fra kraftig overvektig til normalt slank. Hurra for henne! Men jeg vil aldri i livet følge hennes eksempel. Hun lever på en ytterst streng diett. Hun gleder seg ikke til jul, for hun kan verken spise ribbe eller kaker, ikke spise sjokolade eller drikke brus. Fordi hun da legger så voldsomt på seg igjen at hun må slite hele neste år for å få bukt med problemet. Hun er ikke lykkelig, hun tenker på mat hele tida og planlegger hele tiden nøyaktig hva hun kan spise og ikke. Og hun trener hardt flere ganger i uka. Dersom det er det som må til for at jeg skal bli slank så slår jeg meg heller til ro med den kroppen jeg har. Jeg er i hvertfall lykkelig. Med unntak av i slike øyeblikk når jeg leser om folks inngrodde fordommer. Men hvorfor i all verden bryr du deg om folks fordommer hvis du er så lykkelig med overvekta di? Ellers enig i hele innlegget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå