Gå til innhold

Kvinnelige former

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd.

Tenner dere menn på kvinner med hengepupper/mage, og celulitter? Magen som henger over buksekanten, eller jenter som ikke får på seg annet en joggebukse? Som ikke kan gå i kjole fordi magen er så stor. Som må kjøpe spesielle kjoler for at magen ikke skal synes? Hvordan er det da å ha sex med henne?

Idealet er å være tynn, og på samme tid ha former. Jeg har ialle år trent masse, gjerne hver dag. Har født 3 barn, men har kropp som ikke bærer preg av dette. Jeg vet at mannen min setter pris på at jeg holder meg i form, og han elsker at jeg pynter meg i kjoler som fremhever min kropp. Og ja jeg syns kropp er viktig, og vet hvilken makt jeg får ved å se bra ut.

Både kvinner og menn fremhever det at jeg ser bra ut. Spesielt tykke småbarnsmødre gir uttrykk for misunnelse.

Nå er jeg der hvor jeg ser veldig ned på de som lar seg forfalle. For jeg mener at alle kan trene seg opp til å se like bra ut som meg. Det er bare snakk om vilje og utholdenhet.

Lurer litt på hvordan en mann klarer å putte tisen inn i en feit utrangsjert dame? Fordi løpet er kjørt? Eller at du faktisk er glad i denne indre personligheten? Lukker du da øynene og fantaserer om tynne formfulle kvinner?

Eller hva med når musa ikke ser ut slik som du forestiller deg? Hva får deg til å putte tissen inn? Utløsningen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_max_*
Skrevet

Alle, både menn og kvinner, burde spise sunt og trene mye. Forsøke å se bra ut, unngå kreft og hjertelidelser.

Problemet for de som spiser, drikker og røyker for mye, er manglende viljestyrke.

De som holder seg i form, finner seg en partner som også er i form. De fete og utrente får holde på med andre tjukkaser.

Skrevet

Det som er så utrolig fantastisk, er at noen mennesker ikke bryr seg om utseende. Eller, jo, selvsagt bryr de seg om utseende, men de har sine egne definisjoner og tanker om hva skjønnhet er. Og dessuten elsker man jo personen like mye selv om partneren går opp noen kilo? Eller er kanskje dere sånne overfladiske folk som ville dumpa partneren om h*n gikk opp ti kilo?

Skrevet

For et utrolig umodent og toskete innlegg.

• Liker 4
Gjest Purple Haze
Skrevet
Inspirert av en annen tråd.

Tenner dere menn på kvinner med hengepupper/mage, og celulitter? Magen som henger over buksekanten, eller jenter som ikke får på seg annet en joggebukse? Som ikke kan gå i kjole fordi magen er så stor. Som må kjøpe spesielle kjoler for at magen ikke skal synes? Hvordan er det da å ha sex med henne?

Idealet er å være tynn, og på samme tid ha former. Jeg har ialle år trent masse, gjerne hver dag. Har født 3 barn, men har kropp som ikke bærer preg av dette. Jeg vet at mannen min setter pris på at jeg holder meg i form, og han elsker at jeg pynter meg i kjoler som fremhever min kropp. Og ja jeg syns kropp er viktig, og vet hvilken makt jeg får ved å se bra ut.

Både kvinner og menn fremhever det at jeg ser bra ut. Spesielt tykke småbarnsmødre gir uttrykk for misunnelse.

Nå er jeg der hvor jeg ser veldig ned på de som lar seg forfalle. For jeg mener at alle kan trene seg opp til å se like bra ut som meg. Det er bare snakk om vilje og utholdenhet.

Lurer litt på hvordan en mann klarer å putte tisen inn i en feit utrangsjert dame? Fordi løpet er kjørt? Eller at du faktisk er glad i denne indre personligheten? Lukker du da øynene og fantaserer om tynne formfulle kvinner?

Eller hva med når musa ikke ser ut slik som du forestiller deg? Hva får deg til å putte tissen inn? Utløsningen?

Jeg undres meg på om TS laget dette innlegget kun for å ha et påskudd til å skryte litt av hvor flott kropp hun har. Og det er jo flott for henne at hun har det :)

Jeg har cellulitter, strekkmerker og litt løs hud på magen. Men kjæresten min får rett og slett ikke nok av meg, klarer ikke holde fingrene unna meg.

Vi har et fantastisk sexliv.

Fordi vi elsker hverandre som mennesker, ikke bare tenner på kropp, men på helheten.

Og jeg får håpe TS aldri får noen sykdom eller skade som setter preg på kroppen. Da er vel løpet kjørt.

Gjest Gjest_rufus_*
Skrevet

Late folk som hiver innpå med junk-food og ser på TV hele dagen, har alltid masse unnskyldninger på lager. De snakker om at det er det indre som teller, for da kan de gi helt faen i sitt eget utseende.

Skal man se bra ut i kroppen, må man skjerpe seg enormt, trene hver dag og kutte ut all drittmat. Dette blir viktigere jo eldre man blir.

Når man ser hvordan nordmenn ser ut på stranda om sommeren, er det jo åpenbart at "kosthold" og "trening" for mange er fremmedord. Særlig trist er det å se små barn som ser ut som flodhester.

Skrevet

Jeg gikk opp tjue kilo i 2007 pga at jeg gikk på p-sprøyte. Sunt kosthold og trening stanset ikke det. Fint for meg at samboeren min er litt mer forståelsesfull enn dere ;) Han er kjempefornøyd.

Skrevet

Skal ikke så mye til for å holde vekta ved like. Det holder å være aktiv noen ganger i uken og spise relativt sunt.

Om folk vil være overvektige, så vær så god, men de må ikke komme og fortelle meg at det er så vanskelig å være tynn osv...

Alle kan ha en bra kropp hvis de vil.

Skrevet (endret)
:skratte: Er det mulig. Nå har ikke jeg sagt et eneste ord om min før-vekt, alder eller høyde, så du aner vel egentlig ingenting om hvordan jeg ser ut? ;) Endret av Grafica
Skrevet

Det som forundrer meg er at mange overvektige unnskylder seg med at typen liker meg for den jeg er, og det er ikke vekten eller valkene som teller.

Hva om det er disse valkene som teller?

Hadde typen min latt seg forfalle, driti i å pyntet seg for meg, så hadde min interesse falt i den takten også. For jeg mener at kjærlighet til sin egen kropp, og seg selv gjennspeiler hans kjærlighet til meg. Slik det er for meg og. Jeg vil gjerne at han skal være stolt av meg, føle seg heldig som har meg. Jeg kan ikke si at han er førnøyd, men jeg tror han er fornøyd, og jeg tror han er veldig stolt av meg.

Og det er sant at man trenger kun noen timer i uken på å se bra ut. Trener man, tror jeg kostholdet blir preget av dette også.

Norske mennesker på stranden, blir nesten flau når jeg ser damer på min egen alder sprade rundt i en bikini som ikke passer, urg... bikinitrusa blir dradd over den største magevalken isj,,,,,

Om jeg ville ha skryti av min egen kropp kan det nok hende at jeg hadde lagt ut link til en side med meg selv, og bedt om meninger. Her er jeg helt anonym, og det passer meg bra. Kunne selvsagt ikke gått åpent ut med dette, da hadde jeg blitt halshugd av venninner og fam tenker jeg

Skrevet
:skratte: Er det mulig. Nå har ikke jeg sagt et eneste ord om min før-vekt, alder eller høyde, så du aner vel egentlig ingenting om hvordan jeg ser ut? ;)

Grafica, om du hadde vært så fantastisk pen og hadde hatt en flott kropp, så hadde du ikke lagt til det bildet du har i nicket ditt. Selvhevdelse heter det

Skrevet
Grafica, om du hadde vært så fantastisk pen og hadde hatt en flott kropp, så hadde du ikke lagt til det bildet du har i nicket ditt. Selvhevdelse heter det

Jo, det tror jeg. Om du har fulgt med på Graficas tidligere bilder så har alle vært i pin-up sjangeren. Og om du hadde vist om grafica fra andre steder ville man ikke vært forundret over det heller.

Men tilbake til tema. Når blir det overvekt da? Når BMI bikker over 25, eller når man veier mer enn 60 kg uansett hva?

Jeg veier nok litt mer enn hva jeg burde, men jeg ligger fortsatt langt under 25 på BMI pga jeg er så høy. Og hos noen så er det forbrenningen som påvirker. Jeg har ikke gått opp i vekt de siste 5 årene, men i somme begynte det plutselig. Jeg spiser det samme, jeg trener faktisk nå i forhold til før, men nei, jeg veier mer for det.

Skrevet (endret)

Aniria svarte på det meste der, og til din opplysning, o uvitende menneske, er det Bettie Page i avataren min, verdens beste eksempel på at syltynn ikke er det eneste som betyr sexy!

Endret av Grafica
Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

TS - har det slått deg at for mange er det faktisk ikke spesielt viktig å være i knallgod form? Du antar at alle har samme syn på dette som deg, og nedvurderer andres bedømmelse på det sterkeste.

• Liker 1
Skrevet

Det ts bommer kapitalt på, er at det kun finnes èn utgave av "hva som ser bra ut". Det er absolutt ikke slik at det kune er type "slank" som kan se bra ut.

Jeg kjenner en rekke kvinner i katogorien frodig, som er langt mer sanselig og erotiske i sitt vesen enn mange av de slanke. Spesielt de slanke som er veldig opptatte av hvor slanke de er.

Skrevet
Det ts bommer kapitalt på, er at det kun finnes èn utgave av "hva som ser bra ut". Det er absolutt ikke slik at det kune er type "slank" som kan se bra ut.

Jeg kjenner en rekke kvinner i katogorien frodig, som er langt mer sanselig og erotiske i sitt vesen enn mange av de slanke. Spesielt de slanke som er veldig opptatte av hvor slanke de er.

Om du hadde lest innlegget mitt godt nok, så hadde du lest tynn med former. Ikke kom her og si at du ikke liker slanke damer med former.

Om du liker frodige kvinner så deg om det, men hva er frodig? Kan være så mangt det..

Skrevet
TS - har det slått deg at for mange er det faktisk ikke spesielt viktig å være i knallgod form? Du antar at alle har samme syn på dette som deg, og nedvurderer andres bedømmelse på det sterkeste.

Det har faktisk slått meg ja, ser det rundt meg hver dag :ler:

Jeg har ikke nedvurdert noen sin bedømmelse, men hvorfor tror du alle blader skriver om slankekurer, og kvinner fråtser i disse bladene? Fordi de ikke ønsker å være tynne?

Gjest Purple Haze
Skrevet

De som er veldig opptatt av kropp og utseende, må jo bare få lov til å være det. Men hvorfor rakke ned på de som faktisk legger vekt på andre ting ved et menneske enn kun hvordan kroppen ser ut?

Syns det er utrolig umodent og barnslig, rett og slett.

Er det virkelig så vanskelig å forstå at mange legger mer vekt på personlige egenskaper, felles verdier og holdninger, utstråling, evne til omsorg og kjærlighet, enn de legger vekt på en slank og yppig kropp?

Selv om jeg ikke har en perfekt kropp, har jeg enda ikke vært i forhold med en mann som ikke har vært helt vill etter å ha sex med meg.

Skrevet (endret)

Men Purple Haze, det er jo fordi mennene dine ser på de slanke damene sånn at de skal orke å se på deg etterpå, skjønner du vel... :roll:

:sarkasme:

Endret av Grafica
Gjest Purple Haze
Skrevet
Men Purple Haze, det er jo fordi mennene dine ser på de slanke damene sånn at de skal orke å se på deg etterpå, skjønner du vel... :roll:

:sarkasme:

Å fjaaan, er det sånn det funker? :eeeh:

Godt jeg er kommet over den fjortis-usikkerheten, slik at jeg faktisk kan nyte samlivet med kjæresten min, uten å måtte spørre på et forum hva menn tenner på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...