Kate Skrevet 21. juni 2003 #1 Skrevet 21. juni 2003 Jeg vil ha en skikkelig sommerfest, og innbyr alle KGère. Kan vi lage spleisefest? Jeg har funnet frem jordbær og is-te, og sitter tilbakelent og doven på terrassen og venter på mine gjester. Stikk innom hvis du vil
Grooo Skrevet 21. juni 2003 #4 Skrevet 21. juni 2003 Åja, jeg kommer! Skulle egentlig jobbe litt i ettermiddag, men dette hørtes jo mye koseligere ut! Har noen sommerkoteletter og en boks potetsalat stående, tar med det jeg. Har du grill Kate? Ellers får noen ta med en engangsgrill eller noe, jeg har ikke noe her jeg kan ta med... Men jeg var innom plantesenteret tidligere i dag, så jeg tar med en jordbærplante jeg kjøpte. Den er til Kate som takk for invitasjonen!
Redhead Skrevet 21. juni 2003 #5 Skrevet 21. juni 2003 Hørtes koselig ut, får jeg være med?? Tar med vannmelon, salat og hvitløksbrød!!
Gjest Kira Skrevet 21. juni 2003 #6 Skrevet 21. juni 2003 Nei, nå skal jeg være kjedelig, så jeg kommer ikke.
MarianneE Skrevet 21. juni 2003 #7 Skrevet 21. juni 2003 Jeg lager nydelig hjemmelaget potetsalat! *legger en stor boks i kurven sammen med kald hvitvin*
Skusla Skrevet 21. juni 2003 #9 Skrevet 21. juni 2003 Tar med kondomer og Sputnik-truser Ja da kommer jeg også.. Jeg tenkte ikke komme, men når jeg så hva Lea bringer, så er det ingen vei utenom.. Jeg tar med en liter gin!
Kate Skrevet 21. juni 2003 Forfatter #10 Skrevet 21. juni 2003 Ja da kommer jeg også.. Jeg tenkte ikke komme, men når jeg så hva Lea bringer, så er det ingen vei utenom.. Jeg tar med en liter gin! Dette kan sannelig utvikle seg til å bli artig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå