Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #1 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg vil sette inn ny radio/cd/dvd spiller til bilen min, + sette inn to høyttalere bak i hattehyllen. Jeg har sett det jeg trenger på bilspesialisten (sånn ca), men hvor kan jeg få det installert? Og hvor mye koster noe slikt? Noen som vet? Eller er det andre steder jeg heller burde gå, og få kjøpt både "installering og spiller/høyttalere"- pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 17. desember 2008 #2 Del Skrevet 17. desember 2008 bilradiospesialister og slikt har ofte egne folk som monterer for en grei peng, ring og spør de. du må ha "opplåser skinnene" til dit gammle anlegg (om det sitter et i nå), hurtigkobling som passer mellom stereo og bil, stikksak om du skal ha nedfellbare høytalere eller drill for og lage hull til og feste bokshøytalere, du må strekke kabler om det ikke er ferdig fra fabrikken i din bil. høres mye ut men er sjelden mer enn 30 min jobb i alt, ring og spørr å får du sikkert en grei pris om du handler alt hoss de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Del Skrevet 18. desember 2008 Har hørt at det er ganske lang ventetid på bilradiospesialisten (stavanger) (?) for å få dette installert.. Hvilke andre steder kan jeg gå til? Er det mulig og eventuelt kjøpe meg seg spiller + høyttalere eks på BRS og deretter dra til et eller annet sted hvor de kun tar seg av monteringer? Skulle gjerne ha dette montert før jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå