Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er arb.ledig, og mottar dagpenger.Nå før jul ble jeg spurt om å ta enkeltoppdrag for en bedrift. Sa ja, men det er en time på lørdag, og en på søndag.

Tirsdag har jeg en time til, men på meldekortet skal man huke av dager(hele) man har jobbet.

jeg får to timer en uke og en time 2 uken.

Hva gjør jeg på meldekortet?

Mister jeg en hel dags intekt om jeg jobber en time?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er arb.ledig, og mottar dagpenger.Nå før jul ble jeg spurt om å ta enkeltoppdrag for en bedrift. Sa ja, men det er en time på lørdag, og en på søndag.

Tirsdag har jeg en time til, men på meldekortet skal man huke av dager(hele) man har jobbet.

jeg får to timer en uke og en time 2 uken.

Hva gjør jeg på meldekortet?

Mister jeg en hel dags intekt om jeg jobber en time?

ps) ts igjen.

Kan jeg samle opp 7,5 time og føre det opp på en dag? Uten å tape noe på det?

Skrevet

Heia,husker når jeg jobba deltid mener jeg at jeg kunne krysse en arb.time.men korta er kansje forandre nå.Det må jo bli det samme om du legger timene isammen.

Skrevet

Man krysser vel av for hvilke dager man jobber, og deretter hvor mange timer man jobbet den dagen?

Skrevet
Man krysser vel av for hvilke dager man jobber, og deretter hvor mange timer man jobbet den dagen?

Jeg sendte inn kort for to dager siden, men husker da at jeg skulle krysse av om det var dager. Er første gangen jeg har sendt meldekort....kommer ikke inn nå for å se på korten heller, siden det er en stund til neste kort.

Spørsmålet er hvordan de regner på det. La oss si at jeg har 700 kr dag fra Nav. jeg eks jobber en time i morgen til kr 190 kr.

Regner de ut fra hva dagpenger gir i timesbet, eller må man også gi opp timebetalingen på jobben, som de trekker fra dagpenger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...