Gjest Gjetelura Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har en kjæreste og tenner noe så vannvittig på han...Bare tanken på penisen hans gjør meg klar for det meste... Og tror det har litt med formen på den å gjøre... ; ) Den er ikke så stor eller tykk, men står veldig oppover...mot navlen... veldig oppover faktisk... Hmmm... : P~ Hva slags penis tenner deg litt ekstra?
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Det har jeg faktisk ikke tenkt noe på. Peniser i seg selv tenner meg ikke så veldig. De er jo ikke særlig vakre. For meg blir det mer hele pakka. Hele mannen, og da spesielt det mentale. Har han en tiltrekkende personlighet, skal det ekstremt rar kropp til før jeg finner av avtennende.
Gjest Shelob Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Hei, jeg er enig i at formen har betydning! Min (type) sin er heller ikke så enormt stor, men veldig fin (fasong) med litt stort hode, og som du sier; står veldig opp mot magen, veldig hard rett og slett. Og så kommer det alltid mye ..eh.. hva heter det? "Sikkel"? Altså det renner av penis lenge før han kommer. Mmmmmmm.....
Gjest hohoho Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Er det ikke den formen de kaller "banan"-formen?? :gjeiper: Det sies at det er den damer foretrekker nemlig! Og jeg er en av dem! :gjeiper:
Hinata Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Pleier å kalle det gledestårer! Precum er det "riktige" ordet dersom du lurte...
K.A. Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Precum er det "riktige" ordet dersom du lurte... På engelsk, vel å merke. Vi sier da ikke "cum" for sæd på norsk heller.
Hinata Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 På engelsk, vel å merke. Vi sier da ikke "cum" for sæd på norsk heller. Tror precum er en betegnelse man kan bruke på norsk også, eller hvis man vil kan man jo si forsats Holder meg til precum jeg..
Gjest Gjest_Spirulina_* Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 ....men ville du tenkt på akkurat den penisen om den satt på en stygg ekkel mann også? Jeg tror det ligger mye i helheten jeg. Mannen, følelsen man har for ham, hans utstråling og penisen tilsammen liksom. Jeg kan liksom ikke si at en type penis tenner meg. For det er så avhengig av hvem som har den.
Hinata Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 ....men ville du tenkt på akkurat den penisen om den satt på en stygg ekkel mann også? Jeg tror det ligger mye i helheten jeg. Mannen, følelsen man har for ham, hans utstråling og penisen tilsammen liksom. Jeg kan liksom ikke si at en type penis tenner meg. For det er så avhengig av hvem som har den. Enig
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Mann her som har et lite spørsmål til dere *tisse elskere.* Pikken min har noen få arr fra når den ble omskjært, ellers er den over middels lengde. Tror dere jenter reagerer negativt på at det er litt arr der? Ingen jenter så langt som har nevnt noe da..
Hinata Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Mann her som har et lite spørsmål til dere *tisse elskere.* Pikken min har noen få arr fra når den ble omskjært, ellers er den over middels lengde. Tror dere jenter reagerer negativt på at det er litt arr der? Ingen jenter så langt som har nevnt noe da.. Som regel er det mannen den henger på som betyr noe, så noen småarr gjør ikke at jeg får skrekken ihvertfall..
Gjest dalieo Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 ....men ville du tenkt på akkurat den penisen om den satt på en stygg ekkel mann også? Jeg tror det ligger mye i helheten jeg. Mannen, følelsen man har for ham, hans utstråling og penisen tilsammen liksom. Jeg kan liksom ikke si at en type penis tenner meg. For det er så avhengig av hvem som har den. Helt enig! Og da tenner jeg forsåvidt på alle former, så lenge jeg har følelser og tenner på mannen. Elsker penisen til kjæresten min, fordi den sitter på ham og den passer ham perfekt. Nam nam.
Papaya84 Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 Mann her som har et lite spørsmål til dere *tisse elskere.* Pikken min har noen få arr fra når den ble omskjært, ellers er den over middels lengde. Tror dere jenter reagerer negativt på at det er litt arr der? Ingen jenter så langt som har nevnt noe da.. Det hadde jeg ikke en gang tenkt over, hadde ikke brydd meg om det var et stort arr en gang
Gjest dalieo Skrevet 18. desember 2008 #15 Skrevet 18. desember 2008 Mann her som har et lite spørsmål til dere *tisse elskere.* Pikken min har noen få arr fra når den ble omskjært, ellers er den over middels lengde. Tror dere jenter reagerer negativt på at det er litt arr der? Ingen jenter så langt som har nevnt noe da.. Jeg hadde ikke reagert noe som helst på det. Hvis det skulle vært noe så hadde det vært positivt - litt særegent og spesielt.
Meaty Skrevet 18. desember 2008 #16 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har en kjæreste og tenner noe så vannvittig på han...Bare tanken på penisen hans gjør meg klar for det meste... Og tror det har litt med formen på den å gjøre... ; ) Den er ikke så stor eller tykk, men står veldig oppover...mot navlen... veldig oppover faktisk... Hmmm... : P~ Du mener altså sånn som dette?
K.A. Skrevet 19. desember 2008 #17 Skrevet 19. desember 2008 Mann her som har et lite spørsmål til dere *tisse elskere.* Pikken min har noen få arr fra når den ble omskjært, ellers er den over middels lengde. Tror dere jenter reagerer negativt på at det er litt arr der? Ingen jenter så langt som har nevnt noe da.. Det vil jeg tro de færreste bryr seg om. Du har selvfølgelig jenter som overhodet ikke vil ha omskjærte pikker, men du har da også jenter som ikke vil ha annet. De aller fleste er nok som de som har postet så langt: er det pikk så er det pikk, og den er god om hele pakka er god, og uinteressant om hele pakka er uinteressant. Er det ikke slik vi menn tenker når det kommer til mus også? De kommer jo også i mange varianter, og for min egen del kan jeg si at "yndlingsvarianten" er til enhver tid den som sitter på "yndlingsjenta" mi.
Gjest Stjernedryss Skrevet 19. desember 2008 #18 Skrevet 19. desember 2008 Jeg tenner ikke på peniser i det hele tatt jeg. Det viktigste er mannen den sitter på. Det som tenner meg er egentlig det å kose med han osv, er ingen kroppsdeler jeg tenner på.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #19 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har en forkjærlighet for rette peniser som har litt størrelse og som peker opp mot navlen. Det synes jeg er estetisk pent og jeg blir ekstra kåt av det. En av mine tidligere elskere har en penis som jeg ikke tente så veldig på. Den var smalere nede ved skaftet enn oppe ved hodet og jeg tenkte Sopp hver gang vi hadde sex. For all del,den gjorde jobben,men estetisk sett så var den mindre pen.Men,-mannen den satt på er den jeg savner mest, av alle mine tidligere elskere,og det har ingenting med pikken å gjøre.
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 19. desember 2008 #20 Skrevet 19. desember 2008 Du mener altså sånn som dette? Jepp...noe slikt... : ) ~ Men Nerdrums kropp forøvrig er ikke helt i klasse med den kjæresten min har...he,he... ; )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå